Og³oszenie z dnia 2022-04-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00162381/01 - Wynik z dnia 2022-05-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu Miejskim w Wi±zowie – II postêpowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi±zów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934970
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-120
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 713931136
1.5.8.) Numer faksu: 713931136 w.13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bartosz@wiazow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wiazow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu Miejskim w Wi±zowie – II postêpowanie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06380a57-b72d-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00115877
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021846/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu Miejskim w Wi±zowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://wiazow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wiazow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). W postêpowaniu o udzielenie zamówienia
ofertê, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. W przedmiotowym
postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji: 1)elektronicznie na adres email: magdalena.bartosz@wiazow.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://wiazow.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 12: 1)zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie: https://wiazow.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2)Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do
za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4)po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w
postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”. 6.Wykonawca mo¿e
zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane
Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej RODO informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wi±zów z siedzib± przy Placu Wolno¶ci 37, 57-120 Wi±zów. Dane kontaktowe: tel. 71-3931136, e-mail urz±d@wiazow.pl 2. W przypadku jakichkolwiek pytañ dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿ecie Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych: Urz±d Miasta i Gminy Wi±zów, Plac Wolno¶ci 37, 57- 120 Wi±zów e-mail iod@wiazow.pl 3. Bêdziemy przetwarzaæ Pañstwa dane osobowe w celu za³atwienia indywidualnej sprawy na drodze administracyjnej w zwi±zku z realizacj± obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w zwi±zku z wykonywaniem przez administratora zadañ realizowanych w interesie
publicznym lub sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO). Natomiast w przypadku przetwarzania danych osobowych, których przetwarzanie nie znajduje oparcia w przepisach powszechnie obowi±zuj±cego prawa, a przekazanych przez Pañstwa dobrowolnie w celu u³atwienia kontaktu ( nr. telefonu lub adres poczty elektronicznej) - podstaw± przetwarzania jest Pañstwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). 4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± strony i uczestnicy postêpowañ lub w³a¶ciwe organy publiczne, które mog± otrzymywaæ dane osobowe w ramach konkretnego postêpowania zgodnie z prawem Unii lub prawem pañstwa cz³onkowskiego. Odrêbn± kategoriê odbiorców, którym mog± byæ ujawnione Pañstwa dane s± podmioty uprawnione do obs³ugi dorêczeñ oraz podmioty, którym Administrator danych zleci czynno¶ci wymagaj±ce przetwarzania danych (np. kancelarie prawne lub dostawcy us³ug serwisuj±cych sprzêt informatyczny). 5. Bêdziemy przechowywaæ Pañstwa dane
osobowe do chwili za³atwienia sprawy, w której zosta³y one zebrane a nastêpnie – w przypadkach, w których wymagaj± tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas okre¶lony w tych przepisach. 6. Zgodnie z RODO przys³uguje Pañstwu: 1) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, je¶li s± b³êdne lub nieaktualne, 3) w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby na
przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO) - prawo do cofniêcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie oraz ¿±danie ich usuniêcia, 4 ) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO. 7. Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest obowi±zkiem ustawowym b±d¼
warunkiem za³atwienia indywidualnej sprawy. W przypadku danych osobowych kontaktowych (nr. telefonu lub adres poczty elektronicznej) przekazywanych dobrowolnie ich nieprzekazanie Administratorowi pozostaje bez wp³ywu na tre¶æ rozstrzygniêæ w rozpatrywanych sprawach. Pañstwa dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BS.271.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu Miejskim w Wi±zowie.
Moc instalacji 40kWp, Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ moc instalacji 40,04 kWp.
Moc przy³±czeniowa budynku wynosi 41 kW.
Dostawa obejmuje m.in.:
1. demonta¿ oraz utylizacjê istniej±cej instalacji solarnej (10 sztuk);
2. wykonanie prac polegaj±cych na uszczelnieniu otworów po zdemontowanej konstrukcji by nie dosz³o do uszkodzenia pokrycia dachowego i zalania pomieszczeñ;
3. wykonanie naprawy wszystkich ubytków, dziur oraz braku szczelno¶ci w pokryciu dachowym by nie dochodzi³o do zalania pomieszczeñ;
4. dostawê oraz monta¿ instalacji fotowoltaicznej wraz z konstrukcj± dostosowan± do miejsca monta¿u – dach Miejskiego Przedszkola. Instalacja fotowoltaiczna z systemem optymalizacji. Optymalizator na wszystkich modu³ach. Optymalizatory o mocy nie mniejszej ni¿ 440W. Mo¿na zastosowaæ optymalizatory podwójne.
Minimalny pr±d zwarciowy optymalizatora (Isc) 14.A;
5. dostawê i monta¿ konstrukcji pod modu³y PV. Ca³o¶æ konstrukcji powinna byæ wykonana ze stali kwasoodpornej oraz aluminium. Ka¿dy punkt mocowania konstrukcji powinien by¶ przytwierdzony do krokwi budynku za pomoc± ¶rub z gwintem podwójnym ze stali kwasowej. ¦ruby nie powinny byæ krótsze ni¿ 250mm.
6. dostawê i monta¿ fabrycznie nowych, nie starszych ni¿ z 2021 roku modu³ów PV, (minimum 25 lat gwarancji na produkt oraz 25 lat gwarancji na liniowy spadek mocy. Odporno¶æ na uszkodzenia mechaniczne 2400Pa i obci±¿enie ¶niegiem 5400Pa.);
7. dostawê i monta¿ fabrycznie nowych nie starszych ni¿ z 2021 roku falowników/ inwerterów. Moc falownika nie mniejsza ni¿ 33.3 kW. Po wy³±czeniu falownika na dachu nie powinno byæ napiêcia wy¿szego ni¿ 50V (napiêcie bezpieczne);
8. u³o¿enie tras kablowych, uziemienia i kabli od paneli PV do inwertera oraz przewodów od inwertera do rozdzielnicy elektrycznej. Orientacyjna odleg³o¶æ od miejsca planowanego monta¿u inwertera do miejsca wpiêcia (rozdzielnicy g³ównej obiektu) – ok. 40 m. Wykonawca przed przyst±pieniem do prac zobligowany jest do sprawdzenia odleg³o¶ci oraz stanu technicznego rozdzielnicy g³ównej;
9. monta¿ rozdzielnicy na potrzeby fotowoltaiki;
10. wyposa¿enie rozdzielnicy w roz³±cznik bezpiecznikowy, ochronnik przeciwprzepiêciowy, wy³±cznik nadpr±dowy;
11. wykonanie prób instalacji oraz sprawdzenie prawid³owego dzia³ania aparatury;
12. uruchomienie uk³adu i regulacje;
13. wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych wymagane odpowiednimi przepisami;
14. zabezpieczenie instalacji przed przepiêciami i wy³adowaniami atmosferycznymi zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i normami. Uziemienia powinno siê dokonaæ przewodem miedzianym o przekroju 16 mm2 lub wiêkszym lub zgodnie z instrukcj± producenta modu³ów fotowoltaicznych. Pod³±czenie do zacisków PE w rozdzielnicy elektrycznej jest niezalecane ze wzglêdu na ewentualne wprowadzenie przepiêcia do rozdzielni. Na obiekcie jest instalacja odgromowa. Natomiast instalacja fotowoltaiczna winna mieæ w³asne uziemienie.
15. pod³±czenie falownika do sieci Internet oraz instalacja/konfiguracja oprogramowania s³u¿±cego do podgl±du pracy falownika na wskazanym urz±dzeniu. Je¶li jest to wymagane (spowodowane zbyt niskim sygna³em) zaleca siê instalacje dodatkowego routera WIFI, aby poprawiæ funkcjonowanie sieci bezprzewodowej. Koszty routera, pod³±czenia oraz koszty osobowe pokrywa Wykonawca.
16. wykonanie instalacji zewnêtrznych w rurach karbowanych (Peszel lub równowa¿nych) lub odpornych na UV. Instalacje wewnêtrzne powinny byæ prowadzone w rurkach Peszel bezhalogenowych. Po zakoñczeniu monta¿u powinny zostaæ zrobione pomiary ca³ej instalacji fotowoltaicznej. Instalacje powinien odebraæ certyfikowany instalator OZE. Monta¿ instalacji powinien zostaæ uzgodniony z bieg³ym rzeczoznawc± do spraw p.po¿. Instalacja powinna zostaæ zg³oszona do pañstwowej stra¿y po¿arnej.
17. wykonanie niezbêdnych otworów i przepustów monta¿owych w celu wprowadzenia urz±dzeñ;
18. uszczelnienie otworów i przepustów monta¿owych, by nie dosz³o do uszkodzenia pokrycia dachowego, powoduj±cego szkody w pomieszczeniach;
19. szkolenie osób zarz±dzaj±cych obiektem i u¿ytkownika z obs³ugi i u¿ytkowania instalacji fotowoltaicznych wykonanych w ramach niniejszego postêpowania;
20. wykonanie dokumentacji zg³oszenia przy³±czenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej regionalnego OSD. Czynno¶ci zwi±zane z wymian± licznika nie bêd± mia³y znaczenia dla prawid³owego odbioru robót;
21. przestrzeganie przepisów BHP dotycz±cych bezpieczeñstwa pracy na dachach;
22. zabezpieczenie terenu wykonywania prac barierkami, aby unikn±æ uszkodzeñ spowodowanych spadaj±cymi elementami konstrukcji;
23. przestrzeganie przepisów podczas pracy na dachu (wykorzystanie szelek bezpieczeñstwa, rusztowañ, barierek itp.), aby zapewniæ maksymalne bezpieczeñstwo dla osób montuj±cych konstrukcjê i osób trzecich mog±cych przebywaæ w najbli¿szym otoczeniu wykonywanych prac;
24. przed rozpoczêciem prac monta¿owych na budynku musz± zostaæ przeprowadzone obliczenia konstrukcji dachu, budynek musi byæ poddane analizie pod k±tem obci±¿alno¶ci. W razie w±tpliwo¶ci nale¿y zasiêgn±æ porady fachowego doradcy (rzeczoznawcy, statyka budowlanego). Koszt obliczeñ konstrukcji dachu pokrywa Wykonawca.
25. przy monta¿u konstrukcji fotowoltaicznej nale¿y stosowaæ siê do zaleceñ i wskazówek producenta;
26. maksymalny czas reakcji przyst±pienia do wykonania czynno¶ci serwisowych przez Wykonawcê, licz±c od momentu zg³oszenia awarii lub usterki przez Zamawiaj±cego (e-mail lub telefonicznie) – 24 h;
27. warto¶æ straty wytworzonej energii, która wynik³a z tytu³u powsta³ej awarii instalacji fotowoltaicznej bêdzie pokrywana przez Wykonawcê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331100-9 - Kolektory s³oneczne do produkcji ciep³a
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ opisany w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
a) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê co najmniej 100.000,00 (s³ownie z³otych: sto tysiêcy 00/100), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
b) op³acon± polisê, potwierdzaj±c±, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotê min. 50.000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêædziesi±t tysiêcy 00/100);
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca przedstawi wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie
uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmowaæ wykonanie/wykonywanie co najmniej 1 zadanie (us³ugê) porównywalne z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³otych netto
ka¿de wg za³±cznika nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, którego oferta ostanie najwy¿ej oceniona, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
e) art. 109 ust. 1 pkt 5-8 i 10 Pzp.
Wzór o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca winien przedstawiæ:
1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmowaæ wykonanie/wykonywanie co najmniej 1 zadanie (us³ugê) porównywalne z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³otych netto ka¿de wg za³±cznika nr 5 do SWZ.
2) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê co najmniej 100.000,00 (s³ownie z³otych: sto tysiêcy 00/100), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
3) op³acon± polisê, potwierdzaj±c±, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotê min. 50.000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêædziesi±t tysiêcy 00/100);
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ;b) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
c) o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
d) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik
e) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy);
f) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);
g) o¶wiadczenie, które roboty wykonaj± poszczególnie wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 6;
h) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 9 i 10 do SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej
Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w
toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy Przetargowej Gminy Wi±zów https://wiazow.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-19 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii do Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Suchej Beskidzkiej
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych ¼ród³ach energii dla SOiA
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu w Z³otym Stoku"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z monta¿em magazynu energii i instalacji pompy ciep³a na potrzeby Szpitala Chorób P³uc w Pilchowicach.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala ¶w. £ukasza w Boles³awcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni samochodowej W21 do Zespo³u Szkó³ Zawodowych w Przeworsku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.