Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00510728/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
- 2022/BZP 00523739/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00007028/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00019228/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
- 2023/BZP 00029847/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00036828/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00043509/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00047512/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH I PODKŁADY W PAKIECIE I ORAZ PIELUCHOMAJTKI DLA DZIECI W PAKIECIE II DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 91
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorz.zima@zoz-debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-debica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz-debica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH I PODKŁADY W PAKIECIE I ORAZ PIELUCHOMAJTKI DLA DZIECI W PAKIECIE II DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef13a0ba-81c3-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510728
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-65/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 632062,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET I – PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH I PODKŁADY - poz. 1 - 7 (według Części XII A SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.5.) Wartość części: 610812,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET II – PIELUCHOMAJTKI DLA DZIECI - poz. 1 (według Części XII A SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.5.) Wartość części: 21250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 616218,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 616218,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 616218,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CITONET-KRAKÓW Sp z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6792108034
7.3.3) Ulica: Gromadzka 52
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-719
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 616218,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu.
Odrzucenie jedynej oferty złożonej w postępowaniu, tj. oferty Wykonawcy: Konsorcjum w składzie: Lider - Citonet-Kraków Sp. z o.o., ul. Gromadzka 52, 30-719 Kraków, Członek - TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26,87-100 Toruń, na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 uPzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19162,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19162,50 PLN
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- STERYLNE WYROBY MEDYCZNE DO ZABIEGÓW W PAKIECIE I ORAZ PREPARATY DO LECZENIA RAN W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa lub budowa i przebudowa drogi dla rowerów lub dla rowerów i pieszych w Dębicy
- PROFESJONALNE ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ KUCHENNYCH I SANITARNYCH DLA SEKCJI ŻYWIENIA W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzeźnica - od drogi powiatowej nr 1287R do drogi serwisowej autostrady A4 - Etap-II .
- Konserwacja i bieżące utrzymanie placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasta Dębica
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1317R Kamienica Dolna - Grudna Górna w km 0+093,64 - 0+785,92 oraz 8+100 - 10+977 oraz 11+036 - 11+200 oraz 11+484,79 - 12+040 (...)"
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych, środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów do sterylizacji dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 12 miesięcy
- Dostawa materiałów higienicznych na potrzeby UMG w roku 2025/2026
- Dostawa pieluchomajtek
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości I
- "Dostawa środków ochrony osobistej, obłożeń chirurgicznych oraz materiałów do sterylizacji- II"
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.