eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaNADZÓR AUTORSKI NAD OPROGRAMOWANIEM ASSECO NA 2025 ROK DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
NADZÓR AUTORSKI NAD OPROGRAMOWANIEM ASSECO NA 2025 ROK DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 91

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorz.zima@zoz-debica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoz-debica.pl/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NADZÓR AUTORSKI NAD OPROGRAMOWANIEM ASSECO NA 2025 ROK DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-096247ba-19f6-4345-8f17-332a7d47b220

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00077499/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 NADZÓR AUTORSKI NAD OPROGRAMOWANIEM ASSECO NA 2025 ROK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotowa usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę, który jest producentem w/w oprogramowania – z następujących przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze (art. 305 uPpz, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 a ustawy Prawo zamówień publicznych: tylko producent oprogramowania jako posiadacz pełnej wiedzy dotyczącej struktury i funkcjonalności aplikacji, będąc również w posiadaniu kodu źródłowego, jest w stanie przeprowadzić stosowne modyfikacje oprogramowania – niezbędne w aktualnym stanie prawnym.
Ponadto, w przypadku niniejszego zamówienia występują również druga przesłanka udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 uPzp w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 b uPzp, tj. przyczyny związane z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów: Ustawy z dnia 04 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Art. 17 tej ustawy wskazuje na zakres autorskich praw majątkowych do utworu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WR-4/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Finanse-Księgowość UŻYTKOWNIK 10
2 Rejestr Sprzedaży
UŻYTKOWNIK 4
3 Rejestr Zakupów
UŻYTKOWNIK 1
4 Kasa
UŻYTKOWNIK 1
5 Koszty
UŻYTKOWNIK 5
6 Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń UŻYTKOWNIK 3
7 Kalkulacja Kosztów Leczenia UŻYTKOWNIK 1
8 Gospodarka Magazynowo-Materiałowa UŻYTKOWNIK 2
9 Ewid. Zam. Publicznych wraz z Zamów. Wewn. UŻYTKOWNIK 4
10 Środki Trwałe
UŻYTKOWNIK 2
11 Kadry
UŻYTKOWNIK 7
12 Płace
UŻYTKOWNIK 7
13 Ewidencja Czasu Pracy (Grafik) OTWARTA 1
14 BHP / Ochrona Radiologiczna UŻYTKOWNIK 1
15 AMMS - Punkt Pobrań OTWARTA 1
16 Laboratorium
OTWARTA 1
17 AMMS - Rejestracja, Gabinety, Statystyka Medyczna, Zlecenia

OTWARTA 1
18 AMMS - Apteka UŻYTKOWNIK 11
19 AMMS Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddziały, Statystyka Medyczna, Zlecenia) OTWARTA 1
20 AMMS - Blok Operacyjny
UŻYTKOWNIK 7
21 AMMS - Zakażenia Szpitalne
UŻYTKOWNIK 1
22 AMMS – Rehabilitacja
UŻYTKOWNIK 5
23 eZwolnienia – eZLA
OTWARTA 1
24 eSkierowanie - Obsługa e-skierowań, wystawianie i przyjęcie do realizacji OTWARTA 1
25 TOPSOR - interfejs integracyjny z systemu AMMS SZT. 1
26 AMMS – Stacja Dializ SZT. 2
27 Formularzowa Dokumentacja Medyczna - Edytor Formularzy + pakiet OTWARTA formularzy OTWARTA 1
28 Repozytorium Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (AMDX) OTWARTA 1
29 Zdarzenia Medyczne
OTWARTA 1
30 AMMS - Apteczka Oddziałowa
OTWARTA 1
31 Bank krwi (InfoMedica)
UŻYTKOWNIK 1
32 Symulator JGP
OTWARTA 1
33 WDSZ – PACS SZT. 1
34 Repozytorium EDM – integracja z systemem zewnętrznym typu LIS, PACS, PATO, USG SZT. 1
35 AMMS – Pracownia Diagnostyczna OPEN 1
36 WDSZ – system regionalny SZT. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467419,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467419,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467419,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Poland S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 01034578

7.3.3) Ulica: Olchowa 14

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-322

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467419,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.