eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariacka 25

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914886353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.tomaszewska@zbilk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fbb0929-97d6-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035390/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00044638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.AT.171-2-TP/23

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 3703703,70

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych, polegających na remoncie komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.
2. Celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest wyłonienie maksymalnie sześciu (6) wykonawców, z którymi zostaną zawarte umowy ramowe.
3. Wykonawcy, o których mowa w ust. 2, będą każdorazowo zapraszani do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych.
4. Orientacyjna ilość lokali mieszkalnych przewidzianych do remontu w okresie obowiązywania umowy ramowej – około 100 szt.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień, objętych umową ramową zgodnie z art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy, Wykonawcom, z którymi zawrze umowę ramową, zwracając się do nich o złożenie ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADROBUD Mariusz Wojciechowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661364239

7.3.3) Ulica: Barnima II 27a

7.3.4) Miejscowość: Stepniczka

7.3.5) Kod pocztowy: 72-112

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa ramowa została zawarta z 6 wykonawcami, tj.:
1. SOLDI Agnieszka Szczepańska , Modliszewko 34/12, 71-620 Szczecin, ul. Jana Kazimierza 6M1, NIP 6721794832, Mikroprzedsiębiorstwo, w dniu 22-02-2023 r.
2. zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia
Edward Szelewicki wspólnik Zakładu Usługowego SZEL-BUD sc Edward Szelewicki Piotr Szelewicki ,
Piotr Szelewicki wspólnik Zakładu Usługowego SZEL-BUD sc Edward Szelewicki Piotr Szelewicki, 70-021 Szczecin, ul. Włościańska 1, NIP 8510205372, Mikroprzedsiębiorstwo w dniu 22-02-2023 r.
3. ADROBUD Mariusz Wojciechowski 72-112 Stepniczka, ul. Barnima II 27A,
NIP 6661364239, Mikroprzedsiębiorstwo, w dniu 22-02-2023 r.
4. Usługi Budowlane i Elektroinstalacyjne Piotr Pieczyński, 71-050 Szczecin, ul. Polskich Marynarzy 99/10, NIP 8511113695, Mikroprzedsiębiorstwo, w dniu 22-02-2023 r.
5. Firma Budowlana Ekoprojekt Maciej Moszyński, 74-400 Dębno, ul. Miła 26
NIP 5971655255, Mikroprzedsiębiorstwo, w dniu 22-02-2023r.
6. HYDRAGAZ SERWIS Janusz Szczepański, Ul. Jana Kazimierza 6M1, 71-620 Szczecin, NIP 8512100252, Mikroprzedsiębiorstwo, w dniu 27.02.2023r.
Podane wartości umowy dotyczą ceny jednej roboczogodziny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.