Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00056239/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sukcesywna wymiana 15 sztuk gazowych kotłów centralnego ogrzewania na kotły dwufunkcyjne kondensacyjne o mocy 24 KW w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914886353
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.tomaszewska@zbilk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna wymiana 15 sztuk gazowych kotłów centralnego ogrzewania na kotły dwufunkcyjne kondensacyjne o mocy 24 KW w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99b343c2-9bc8-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035390/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Wymiana kotłów gazowych w budynkach należących do zasobów ZBiLK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.AT.171-4-TP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141623,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna wymiana 15 istniejących kotłów centralnego ogrzewania, na nowe dwufunkcyjne kondensacyjne kotły wiszące opalane gazem o mocy 24 KW w lokalach mieszkalnych, zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa , polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.
2. Wymiana kotłów dotyczy zamieszkałych lokali mieszkalnych. Adresy lokali zostaną każdorazowo wskazane w zleceniu częściowym. Wszystkie lokale mieszkalne zlokalizowane będą na terenie miasta Szczecin.
3. Zamawiający posiada aktualne opinie kominiarskie, które zostaną przekazane Wykonawcy wraz z zamówieniem częściowym.
4. Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć średnią długość przewodu spalinowo - powietrznego 12 m.
5. Do zadań Wykonawcy należeć będzie między innymi:
a) Demontaż istniejących kotłów gazowych wiszących dwufunkcyjnych
b) Dostawa i montaż fabrycznie nowych kotłów wiszących dwufunkcyjnych kondensacyjnych o mocy 24 KW.
c) Demontaż istniejących wkładów kominowych
d) Montaż systemowych przewodów powietrzno-spalinowych w kominie
e) Przyłączenie kotła do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, gazowej, zimnej i ciepłej wody
f) Próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania, gazowej, wody zimnej i ciepłej (potwierdzone protokołami odbioru)
g) Montaż regulatora pokojowego temperatury sterującego pracą kotła.
h) Dokonanie pierwszego uruchomienia kotła przez firmę serwisu gwarancyjnego lub autoryzowaną firmę instalacyjną z dokonaniem wpisu do książki gwarancyjnej.
i) Wykonawca przekaże Najemcy instrukcję obsługi i książkę gwarancyjną kotła
j) Wykonawca udzieli Najemcom instrukcji w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi kotła oraz poinformuje o obowiązku przeprowadzania corocznych przeglądów kotła na koszt Najemcy.
k) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w trakcie odbioru końcowego opinię kominiarską stwierdzającą prawidłowość podłączenia kotła do komina oraz dokumenty pozwalające na ocenę wbudowanych materiałów (certyfikaty, atesty, karty techniczne, karty gwarancyjne, protokoły prób szczelności instalacji, gazu, zimnej i ciepłej wody, uruchomienia kotła),
l) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz zamontowanych kotłów, inwentaryzację fotograficzną zdemontowanych i zamontowanych nowych kotłów w wersji papierowej i na płycie CD w 2 egzemplarzach.
m) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gospodarowania odpadami
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428441,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAC Projekt Artur Gac
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512246808
7.3.3) Ulica: Wąska 3/9
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-407
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia Sportowego w Szczecinie w podziale na części.
- Obsługa, naprawy bieżące i konserwacje pompowni wód opadowych i roztopowych w roku 2025 w Szczecinie
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2025 roku.
- Usługi polegające na zapewnieniu pensjonatu, utrzymaniu i karmieniu koni służbowych wraz z podstawową opieką weterynaryjną oraz zoohigieczną oraz wynajem pomieszczeń dla policjantów jeźdźców
- Wymiana drzwi wejściowych stalowych do budynków przy ul. Piłsudskiego 24a oficyna lewa i 24b oficyna II w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania "Remont budynku warsztatów Zespół Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach" realizowanego w ramach Projektu
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Remont głównego zasilania wody w Sanatorium Uzdrowiskowym PERŁA BAŁTYKU w Kołobrzegu
więcej: Kotły grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.