Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Młodzieżowego Ośrodka w Łuczanowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 34 18 509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Młodzieżowego Ośrodka w Łuczanowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67f8a63f-d6d0-442a-8839-3d09de760c0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045710/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Młodzieżowego Ośrodka w Łuczanowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl/pn/zimkrakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl/pn/zimkrakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod następującym adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
2. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały określone w sekcji VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w sekcji XXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w sekcji XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.262.2.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w formule wybuduj.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Młodzieżowego Ośrodka w Łuczanowicach. Realizacja inwestycji zakłada budowę obiektu rekreacyjno-sportowego w technologii modułowej; zagospodarowanie terenu, w tym budowę dojść, dojazdów i miejsc postojowych dla samochodów osobowych i rowerów; budowę niezbędnej infrastruktury technicznej: sieci, przyłączy oraz instalacji zewnętrznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie obiektu budowlanego.
3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
1) dokumentacją projektową;
2) decyzją pozwolenia na budowę Nr 379/6740.1/2024 z dnia 30 kwietnia 2024 roku dla zamierzenia budowlanego pn.: Budowa budynku rekreacyjno-sportowego Młodzieżowego Ośrodka w Łuczanowicach wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, elektryczną, teletechniczną, kanalizacji deszczowej, dwoma szczelnymi zbiornikami na wody opadowe, gablotą wolnostojącą (totem), miejscami postojowymi, dojściami, dojazdami i piłkochwytami, demontaż i montaż urządzeń małej architektury oraz rozbiórka dwóch obiektów kontenerowych i boiska betonowego na części działki nr 82/3 obr. 15 jednostka ewidencyjna Nowa Huta położonej przy ul. Mycielskiego w Krakowie;
3) wytycznymi Zamawiającego określonymi w dokumencie „Dodatkowe wytyczne do opisu przedmiotu zamówienia”.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. w „Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU)”, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz w dokumentach wskazanych w załączniku nr 9 do SWZ „Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia” (link).
5. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania inwestycyjnego nr ZIM/S1.61/22 Budowa Młodzieżowego Ośrodka w Łuczanowicach.
6. Niniejsze zamówienie realizowane jest z wykorzystaniem środków finansowych pochodzących z Europejskiego Banku Inwestycyjnego zwanym dalej „EBI” (z siedzibą: w Luksemburgi, 100blvd Konrad Adenauer, L-2950 Luksemburg) na podstawie umowy finansowej nr (FI No) 94.304 (Numer operacyjny (Serapis No) 2022-0034 Krakow Urban Development (Rozwój Obszarów Miejskich Krakowa). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w tym zakresie określa załącznik nr 7 do PPU pn. Polityka wykluczeń EBI.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1.1. Cena – waga 60% (60 pkt);
1.2. Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych – waga 40% (40 pkt).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej oraz w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.2. Zamawiający uzna warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał robotę budowlaną polegającą na budowie jednego budynku w technologii modułowej 2D lub 3D oraz:
a) budynek ten posiadał instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji,
b) powierzchnia użytkowa tego budynku była nie mniejsza niż 170 m2,
c) budynek ten uzyskał decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.
Uwagi do warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w pkt 2 powyżej:
1) Przez pojęcie „budowie” Zamawiający rozumie wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu. W przypadku inwestycji zlokalizowanych na obszarze poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej inne równoważne definicje zgodnie z obowiązującymi, właściwymi przepisami prawa. Ww. definicja budowy nie przewiduje odbudowy, rozbudowy, nadbudowy obiektu budowlanego oraz innych robót budowlanych (przebudowa, remont).
2) Przez „budynek” / „budynku” należy rozumieć taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach/art. 3 pkt 2) ustawy PB/. W przypadku inwestycji zlokalizowanych na obszarze poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej inne równoważne definicje zgodnie z obowiązującymi, właściwymi przepisami prawa.
3) Przez „w okresie ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert” – Zamawiający rozumie, że w okresie ostatnich 5 lat przypadł dzień, w którym uzyskano decyzję w sprawie pozwolenia na użytkowanie budynku lub równoważny dokument, a w przypadku inwestycji zlokalizowanych na obszarze poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej inny/inne równoważne dokumenty stwierdzające zgodnie z obowiązującymi, właściwymi przepisami prawa dopuszczenie do użytkowania budynku stanowiącego przedmiot robót budowlanych.
4) Przez „powierzchnia użytkowa” Zamawiający rozumie powierzchnię użytkową mierzoną zgodnie z § 20 ust. 1. pkt 4b Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1679) lub inne równoważne przepisy. W przypadku inwestycji zlokalizowanych na obszarze poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej inne równoważne definicje/wytyczne zgodnie z obowiązującymi, właściwymi przepisami prawa.
5) Zamawiający dopuszcza równoważną decyzję do opisanej w pkt 2 lit. c) powyżej (decyzja o pozwoleniu na użytkowanie), w szczególności wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydaną w oparciu o stosowne ustawodawstwo w przypadku inwestycji zlokalizowanych na obszarze poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
6) technologia 2D – według Zamawiającego oznacza elementy płaskie w postaci przegród pionowych o konstrukcji tarczowej i poziomych o konstrukcji płytowej w całości wytwarzane w kontrolowanych warunkach w wytwórni, następnie transportowane i łączone na terenie budowy. Zespolenie elementów i uzupełnienie spoin pomiędzy elementami odbywa się na docelowym terenie budowy. Dopuszcza się wykończenia zewnętrzne (np. poszycie dachu, powierzchnia elewacji) na docelowym terenie budowy. W przypadku technologii prefabrykowanej 2D co najmniej konstrukcja nośna (ściany nośne zewnętrzne, ściany nośne wewnętrzne, słupy, elementy konstrukcji nośnej dachu) budynku musi być wykonana w wytwórni. W elementach prefabrykowanych przewidziane są wnęki/otwory pod szachty instalacyjne.
7) technologia 3D - według Zamawiającego oznacza elementy przestrzenne w postaci zespolonych przegród pionowych i poziomych wytwarzane w kontrolowanych warunkach w wytwórni, następnie transportowane i łączone na terenie budowy. Zespolenie wytworzonych w wytwórni elementów i uzupełnienie spoin pomiędzy elementami odbywa się na terenie budowy. Dopuszcza się wykończenia zewnętrzne (np. poszycie dachu, powierzchnia elewacji) na budowie. W przypadku technologii modułowej 3D cała konstrukcja (ściany nośne zewnętrzne, ściany nośne wewnętrzne, ściany działowe, elementy konstrukcji nośnej dachu) jest wykonana w wytwórni. Szachty i instalacje wykonane są w konstrukcji modułu. Łączenie przewodów instalacji pomiędzy modułami wykonane jest na docelowym terenie budowy.
3. Zamawiający uzna warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100).
W przypadku gdy wartość wykazanych środków finansowych lub zdolności kredytowej jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia wystawienia dokumentu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazu robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz robót budowlanych zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w powyższym Wykazie zobowiązany jest podać jedynie te roboty, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
3. Wyżej wymienione podmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1. Formularz oferty, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
2. jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – Pełnomocnictwo – do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, o ile wskaże w Formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
5. Jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
6. Jeżeli dotyczy, w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na podstawie w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zaleca się skorzystanie z wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
INNE, DODATKOWE DOKUMENTY PRZEDKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane jest z wykorzystaniem środków finansowych pochodzących z Europejskiego Banku Inwestycyjnego.
2. Na podstawie Polecenia Służbowego Prezydenta Miasta Krakowa Nr 20/2022 z dnia 11 sierpnia 2022 r. w sprawie Instrukcji do zadań będących przedmiotem Pism Alokacyjnych w ramach poprzednich alokacji kredytów EBI, Zamawiający będzie badał czy została podjęta wobec Wykonawcy decyzja o wykluczeniu lub decyzja o tymczasowym zawieszeniu zgodnie z Polityką Wykluczeń Europejskiego Banku Inwestycyjnego. W tym celu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu/zawieszeniu sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w treści Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu/zawieszeniu, opcji wskazującej na podleganie wykluczeniu w zakresie, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca przedłoży wraz z Oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu/zawieszeniu obszerne wyjaśnienie w zakresie przeprowadzanego przez EBI postępowania o wykluczeniu lub tymczasowym zawieszeniu i ewentualnych środkach naprawczych podjętych przez Wykonawcę.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie publiczne (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą dokumenty, o których mowa w pkt 2 powyżej lub odpowiednio w pkt 3.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wskazane w Sekcji XIV SWZ pkt 2 i pkt 3 (pkt. 5.4) Ogłoszenia), mogą spełniać łącznie.
3. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, może powoływać się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum przy realizacji innego zamówienia publicznego, tylko wtedy, gdy faktycznie uczestniczył w jego realizacji. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tylko zakresu zamówienia, w którym realnie uczestniczył.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie publiczne (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą dokumenty, o których mowa w sekcji 5.11.) "INNE, DODATKOWE DOKUMENTY PRZEDKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ".
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ.2. Zmiany PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl poprzez wybranie kafelka „FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU” lub wybrać sekcję „Przygotowanie oferty”. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 10) ustawy Pzp.
1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz.U.2024 poz. 507 ze zm.).
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją robót ogólnobudowlanych i montażowych, w zakresie realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały określone w PPU.
3. Wizja lokalna – Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej Inwestycji. Szczegółowe informacje zostały określone w sekcji V pkt 8 SWZ.
4. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny podanej w ofercie.
5. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest – przed zawarciem umowy – do przedłożenia Zamawiającemu:
5.1. dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z sekcją XXI SWZ (w przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz, zalecane jest wyprzedzające przedłożenie przez Wykonawcę projektu dokumentu zabezpieczenia - w celu uzyskania akceptacji jego treści dotyczącej zgodności z SWZ i PPU);
5.2. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych w § 14 PPU ubezpieczeń najpóźniej w dniu zawarcia umowy (zalecane jest wyprzedzające przedłożenie przez Wykonawcę dokumentów ubezpieczeń, w celu uzyskania akceptacji jego treści dotyczącej zgodności z PPU).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont budynku przy ul. Kościuszki 18 w Krakowie w zakresie remontu konserwatorskiego witryn, stolarki drzwiowej elewacji frontowej.
- DFP.271.40.2025.EP Dostawa szwów chirurgicznych
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji dydaktycznych pt. "Ciało i głos instrumentem pracy" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED)
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZPITALNEGO (BUDYNEK NR 20)
- Dostawa odczynników chemicznych
- (DFP.271.28.2025.AMW) Dostawa materiałów biurowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach w budynku głównym Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostosowanie toalet w szkołach podstawowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Strzelinie
- Budowa oczyszczalni ścieków do budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska
- "Rewaloryzacja zabytkowej Sali Rycerskiej" oraz "Rewaloryzacja zabytkowej kaplicy i studni"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.