Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00499298/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie sprzętu w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11
1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 389 42 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-sepolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie sprzętu w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-387880dd-7c81-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036133/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i wdrożenie sprzętu w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Cyfrowa gmina” jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499298
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.14.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, wstępna konfiguracja oraz uruchomienie serwerów wraz z wymaganymi licencjami, konfiguracja usługi katalogowej wraz z migracją profili lokalnych oraz wirtualizacja posiadanej infrastruktury serwerowej i wdrożenie usługi dystrybucji aktualizacji wraz z dostawą szafy RACKLp. Przedmiot zamówienia jm Ilość
1. Serwer wraz z oprogramowaniem szt. 2
2. szafa RACK o wysokości 42U 19” szt. 1
3. Usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32540000-0 - Centrale
4.5.5.) Wartość części: 141233,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konfiguracja systemu kopii zapasowejLp. Przedmiot zamówienia jm Ilość
1. oprogramowanie szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 48782000-3 - Pakiety oprogramowania do zarządzania przechowywaniem
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, wstępna konfiguracja oraz uruchomienie macierzy dyskowej wraz z dostawą szafy RACK oraz systemem podtrzymania bateryjnego dla macierzy dyskowejLp. Przedmiot zamówienia jm Ilość
1. Urządzenie NAS szt. 1
2. Szafa RACK o wysokości 12U 19” szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.5.5.) Wartość części: 33753,39 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa wsparcia środowiska IT ZamawiającegoŚwiadczenie kompleksowej usługi wsparcia w zakresie merytoryczno- konsultacyjnym w dziedzinie infrastruktury IT Zamawiającego. Wsparcie ma być realizowane w zakresie 54 godzin przypadających na okres 5 miesięcy trwania umowy, to jest 11 godzin przez 4 miesiące i 10 godzin w ostatnim miesiącu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80610000-3 - Szkolenie i symulacja w zakresie sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 21273,71 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie systemu monitoringu stanu infrastruktury IT ZamawiającegoLp. Przedmiot zamówienia jm Ilość
1. oprogramowanie szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenia z zakresu rozwiązań technicznychPrzeprowadzenie szkolenia z zakresu rozwiązań technicznych takich jak: Microsoft Active Directory, rozwiązania Fortinet Fortigate, rozwiązań kopii zapasowych dedykowanych środowiskom zwirtualizowanym, bezpieczeństwa sieci. Cykl szkoleń online trwających minimum 1 godzinę każde, gdzie łączna liczba godzin poświęcona na szkolenia nie może być mniejsza niż 25 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80610000-3 - Szkolenie i symulacja w zakresie sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 16666,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczenie i wdrożenie urządzenia UTM klasy NGFLp. Przedmiot zamówienia jm Ilość
1. Router wraz z oprogramowaniem szt. 1
2. Konfiguracja, instalacja w szafie rakowej oraz wdrożenie rozwiązania w infrastrukturze Zamawiającego. szt. 1
3. Usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237110-3 - Interfejsy sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 19918,70 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja infrastruktury sieciowejLp. Przedmiot zamówienia jm Ilość
1. Urządzenie SWITCH szt. 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237110-3 - Interfejsy sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 10677,51 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwaPrzeprowadzenie min. 5 godzinnego szkolenia zwiększającego świadomość pracowników Zamawiającego w dziedzinie cyberbezpieczeństwa
4.5.3.) Główny kod CPV: 80610000-3 - Szkolenie i symulacja w zakresie sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 5555,56 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczenie stacji roboczychLp. Przedmiot zamówienia jm Ilość
1. Stacja robocza wraz z oprogramowaniem szt. 5
2. Laptop wraz z oprogramowaniem szt. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 41043,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta w przedmiotowym postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający ma przeznaczoną na realizację
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44984,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44984,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44984,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH S.J. ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44984,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.