eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje"Przebudowa drogi ul. Głównej w m. Lubin wraz z odcinkiem drogi ul. Turkusowej w m. Wapnica wraz z sieciami - etap II i III z podziałem na zadania"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa drogi ul. Głównej w m. Lubin wraz z odcinkiem drogi ul. Turkusowej w m. Wapnica wraz z sieciami – etap II i III z podziałem na zadania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.4.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.4.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116234

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00088727

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
1) Zamawiający wykreśla zapisy w SWZ ( pkt 5.2 - Opis Przedmiotu zamówienia) tj. Wykonanie sieci wod- kan w terminie do 20.11.2025 r.
Wykreślenie dotyczy etapu II i etapu III.
2) Zaktualizowane zostały dokumenty na stronie prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl :
• Wzór umowy
• Decyzja ZRiD
• Przedmiar robót br. Sanitarna etap III
• Przedmiar robót br. Sanitarna etap II
• PT Kolizje ENEA_Wapnica
• PT Oświetlenie_Wapnica
• STWiOR Kolizje ENEA
• STWiOR Oświetlenie Wapnica

2) Wprowadzone zostały nowe zapisy we wzorze umowy:

• Zamawiający dokonuje modyfikacji § 1 ust. 7 PPU i nadaje mu nowe brzmienie: „Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się z warunkami realizacji Umowy, dokumentacją przetargową i nie wnosi do niej zastrzeżeń i uwag oraz oświadcza, iż upewnił się co do prawidłowości i kompletności złożonej do przetargu oferty oraz zgodności wyceny ofertowej z ustaleniami SWZ”.
• Zamawiający informuje, iż dokonuje modyfikacji zapisów projektu umowy w § 2 ust. 4 poprzez wykreślenie zdania
„W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do Harmonogramu, Zamawiający wyznaczy nowy termin zawarcia umowy z uwzględnieniem postanowień ust. 3”.
• Zamawiający informuje, iż dokonuje modyfikacji zapisów projektu umowy § 10 ust. 3 PPU, który otrzyma brzmienie:
3. Kary umowne, o których mowa w ust. 1, Zamawiający może potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu Wykonawcy (w formie pisemnej pod rygorem nieważności) do dobrowolnej zapłaty kary umownej. Wezwanie to musi wskazywać na podstawie faktyczne i prawne lub umowne naliczenia kary.
• Zamawiający dokonuje modyfikacji w § 11 ust. 2 PPU i nadaje mu nowe brzmienie:
Wykonawcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 7 dni, jeżeli Zamawiający pozostaje w zwłoce z przekazaniem frontu robót o więcej niż 21 dni w stosunku do terminu określonego w umowie.
• Zamawiający informuje, iż dokonuje modyfikacji postanowienia w projekcie umowy zawartego w § 16 ust. 3 pkt. 2 lit. c) PPU poprzez zapis:
„gdy nastąpi konieczność rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku utraty źródeł finansowania realizacji Przedmiotu umowy, zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których Zamawiający rezygnuje, ustalone na podstawie poszczególnych pozycji kosztorysu określonego w § 7 ust. 2 pkt 1 umowy, przy czym minimalna wartość Zamówienia wskutek tej zmiany nie może być niższa niż 30 % całkowitej wartości określonej w treści formularza ofertowego Wykonawcy. W przypadku braku w kosztorysie ofertowym pozycji dotyczących robót zaniechanych wynagrodzenie zostanie rozliczone na podstawie kosztorysu sporządzonego zgodnie z zapisami lit. b) tiret drugie, w oparciu o czynniki cenotwórcze, aktualne na dzień składania oferty Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wartości minimalnej wskazanej w zd. 1.”
• Zamawiający informuje, iż dokonuje modyfikacji umowy w §12 ust. 1 pkt. 2). proponowany zapis i przyjmuje on nowe brzmienie:

„Zamawiający jeżeli Wykonawca bez uzasadnionych przyczyn pozostaje w zwłoce z wykonaniem przedmiotu umowy lub jego części, a zwłoka wynosi co najmniej 21 dni, pomimo pisemnego wezwania do realizacji prac zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Harmonogramem”,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.