eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceProgram kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA W SIEDLCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711563891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krystyny Osińskiej 6

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poradnia.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c08417c-5e7a-4af7-b592-e3bdbb07a323

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00676869/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPP.241.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez
pedagoga, w tym 22 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 30200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez
pedagoga, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez
logopedę, w tym 15 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań logopedy należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz
OpiPrzedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez
logopedę, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań logopedy należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe 2.
Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w sprawie
szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez
fizjoterapeutę, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań fizjoterapeuty należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21700,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez
fizjoterapeutę, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań fizjoterapeuty należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 17400,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez
terapeutę integracji sensorycznej, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań terapeuty Integracji Sensorycznej należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 17400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emilia Biaduń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak

7.3.4) Miejscowość: Borki Kosy, Zbuczyn

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Krasuska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Borkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212261264

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Kwaśniewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212334454

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edyta Czajkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212261264

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.