Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00060535/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00088934/01 - Wynik z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA W SIEDLCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711563891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krystyny Osińskiej 6
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poradnia.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c08417c-5e7a-4af7-b592-e3bdbb07a323
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00676869/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP.241.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przezpedagoga, w tym 22 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 30200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przezpedagoga, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przezlogopedę, w tym 15 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań logopedy należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz
OpiPrzedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przezlogopedę, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań logopedy należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe 2.
Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w sprawie
szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przezfizjoterapeutę, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań fizjoterapeuty należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 21700,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przezfizjoterapeutę, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań fizjoterapeuty należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przezterapeutę integracji sensorycznej, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją
i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu
zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach
zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu
kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji
zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4
ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia
2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w
okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.
Do zadań terapeuty Integracji Sensorycznej należeć będzie:
1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach
określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe
2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w
sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1801).
3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach
programu „Za życiem”.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis
Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emilia Biaduń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Borki Kosy, Zbuczyn
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Krasuska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Borkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212261264
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Kwaśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212334454
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edyta Czajkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212261264
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3663W w zakresie budowy drogi dla pieszych w m. Góry
- "Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3644W w m. Nowe Iganie"
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci przebywających w pieczy zastępczej
- "Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie dwudniowej wizyty studyjnej na terenie województwa lubelskiego lub świętokrzyskiego w podmiotach ekonomii społecznej realizujących usługi społeczne".
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie tomaszowskim"
- Wycieczki /szkolenie wyjazdowe
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Wykorzystanie modeli generatywnych w dydaktyce uczelni wyższej" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED.
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji dydaktycznych pt. "Ciało i głos instrumentem pracy" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.