Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00024203/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00044685/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój systemu ratownictwa na terenie Gminy Bircza poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych dla jednostek OSP w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bircza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Bircza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-740
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166726090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bircza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bircza.pl/asp/start,0
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bircza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój systemu ratownictwa na terenie Gminy Bircza poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych dla jednostek OSP w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-782857f3-8ebd-4b6e-a554-340766a83652
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023750/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Rozwój systemu ratownictwa na terenie Gminy Bircza poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych dla jednostek OSP w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, że Zadanie jest objęte dofinansowaniem z ramach priorytetu FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024203
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 651937,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą w ramach zadania pn. „Rozwój systemu ratownictwa na terenie Gminy Bircza poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych dla jednostek OSP w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń”, zgodnie z opisem oraz parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi określonymi w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - część I .4.5.3.) Główny kod CPV: 34114110-3 - Pojazdy ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 498272,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznego sprzętu w ramach zadania pn. „Rozwój systemu ratownictwa na terenie Gminy Bircza poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych dla jednostek OSP w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń”, zgodnie z opisem oraz parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi określonymi w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - część II .4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy
32236000-6 - Radiotelefony
42650000-7 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 153664,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. BIBMOT BIK Sp. J. Krzysztof Bik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170007382
7.3.3) Ulica: ul. Drzewieckiego 1
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIBMOT" BIK - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIBMOT" BIK - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210638,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233065,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210638,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAM Wojciech Smolak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181692873
7.3.3) Ulica: Świlcza 147K
7.3.4) Miejscowość: Świlcza
7.3.5) Kod pocztowy: 36-072
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210638,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój gminnego systemu cyberbezpieczeństwa"
- Zakup i instalacja urządzeń i oprogramowań obszaru technicznego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej szpitala funkcjonującego na terenie powiatu sokólskiego
więcej: Radiotelefony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.