Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00625125/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00636095/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00647682/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego z Działem Farmacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390760852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kard. B. Kominka 7
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcuz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ea7d5a7-1cc1-4970-aa23-6dfbeefc84891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego z Działem Farmacji”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea7d5a7-1cc1-4970-aa23-6dfbeefc8489
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005049/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego z Działem Farmacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-29/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji.Część 1: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji.Część 2: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 133000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji.Część 3: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji.Część 4: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. - STOMATOLOGIA.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji.Część 5: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. - DERMATOLOGIA;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji.Część 6: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. – ALERGOLOGIA – ALERGENY POKARMOWE;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji.Część 7: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. – ALERGOLOGIA – ALERGENY WZIEWNE;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji.Część 8: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. – ALERGOLOGIA – TESTY PŁATKOWE;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji.Część 9: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. – TOMOGRAFIA KOMPUTEROWA;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji.Część 10: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. – TOMOGRAFIA KOMPUTEROWA;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 95000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 1: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. zostało unieważnione – na podstawie art. 255 pkt 1, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu na część 1 w wyznaczonym terminie do dnia 16.12.2024 r. do godz. 12:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym prowadzone ww. postępowanie na część 1 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 2: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji zostało unieważnione – na podstawie art. 255 pkt 1, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu na część 2 w wyznaczonym terminie do dnia 16.12.2024 r. do godz. 12:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym prowadzone ww. postępowanie na część 2 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42438,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42438,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42438,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "OSS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220011200
7.3.3) Ulica: Siennicka 25
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-758
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42438,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 4: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. – STOMATOLOGIA zostało unieważnione – na podstawie art. 255 pkt 1, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu na część 4 w wyznaczonym terminie do dnia 16.12.2024 r. do godz. 12:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym prowadzone ww. postępowanie na część 4 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 5: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. – DERMATOLOGIA zostało unieważnione – na podstawie art. 255 pkt 1, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu na część 5 w wyznaczonym terminie do dnia 16.12.2024 r. do godz. 12:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym prowadzone ww. postępowanie na część 5 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 6: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. – ALERGOLOGIA – ALERGENY POKARMOWE zostało unieważnione – na podstawie art. 255 pkt 1, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu na część 6 w wyznaczonym terminie do dnia 16.12.2024 r. do godz. 12:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym prowadzone ww. postępowanie na część 6 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 7: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. – ALERGOLOGIA – ALERGENY WZIEWNE zostało unieważnione – na podstawie art. 255 pkt 1, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu na część 7 w wyznaczonym terminie do dnia 16.12.2024 r. do godz. 12:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym prowadzone ww. postępowanie na część 7 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 8: Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla przychodni Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. – ALERGOLOGIA – TESTY PŁATKOWE zostało unieważnione – na podstawie art. 255 pkt 1, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu na część 8 w wyznaczonym terminie do dnia 16.12.2024 r. do godz. 12:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym prowadzone ww. postępowanie na część 8 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155999,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155999,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155999,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932081801
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155999,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101995,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101995,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101995,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bertz Medical Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360218438
7.3.3) Ulica: Fabianowska, 131
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101995,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie
- Dostawa wraz z montażem zadaszonej sceny na dziedzińcu Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Ociosowej w Polkowicach oraz doposażenie terenu w urządzenia komunalne
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Sukcesywna dostawa leków dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.