Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci przebywających w pieczy zastępczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631280985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-823
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48618410710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.powiat.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.powiat.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci przebywających w pieczy zastępczej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a472182e-8270-4304-bd60-4605af34c97e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066187/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Korepetycje dla dzieci w systemie pieczy zastępczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie poznańskim”, Program „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027”, działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+). Nr wniosku: FEWP.06.15-IZ.00-0002/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a472182e-8270-4304-bd60-4605af34c97e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a472182e-8270-4304-bd60-4605af34c97e
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: pod adresem poczty elektronicznej: iod@tmp.pl; pod numerem telefonu: 882 155 218; pisemnie na adres: TMP IT GROUP sp. z o.o., ul. Starowiejska 8, 61-664 Poznań, z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. “Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci przebywających w pieczy zastępczej , w ramach realizacji projektu pt. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie poznańskim”, Program „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027”, działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z prawnie uzasadnionymi interesami Administratora, w tym w celu ustalenia dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami – do czasu przedawnienia roszczeń.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawą PZP”. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art.18 ust.3–6 ustawy PZP, stosuje się odpowiednio,
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów odrębnych;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
Z uwagi na ograniczenie ilości znaków - pełna treść klauzuli RODO znajduje się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: VII.4124.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 519304,80 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie korepetycji z zakresu matematyki w wymiarze maksymalnym po 28 godzin (łącznie 2688 godzin), dla maksymalnie 96 Beneficjentów
4.2.5.) Wartość części: 381024,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium CENA [C]. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 60 / 100 punktów (60% liczone jako: 1% = 1pkt) . Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującej metody:
- Zaoferowana cena obejmuje cenę ofertową brutto wykonania przedmiotu zamówienia określonego w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ – poz. „3x6” tabeli).
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów = 60 pkt,
- Oferty kolejne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej według wzoru:
C = [C min / C ofer.] x 60
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto oferty badanej
C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert badanych
C ofer. – cena brutto oferty badanej
- Uzyskana z wyliczenia liczba punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2) Kryterium Doświadczenie osób wskazanych do prowadzenia korepetycji. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 40 /100 punktów (40% liczone jako 1 % = 1pkt).
a) Zamawiający przyzna punkty za kryterium doświadczenia na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonego do oferty wykazu osób (Załącznik nr 6 do SWZ) przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
i. za wskazanie przez Wykonawcę osoby do prowadzenia korepetycji, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:
− doświadczenie mniejsze lub równe 2 lata - 0 pkt,
− doświadczenie powyżej 2 lat i mniejsze bądź równe 3 lat - 10 pkt,
− doświadczenie powyżej 3 lat i mniejsze bądź równe 4 lat - 20 pkt,
− doświadczenie powyżej 4 lat i mniejsze bądź równe 5 lat - 30 pkt,
− doświadczenie powyżej 5 lat - 40 pkt.
b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych). Weryfikacja następuje zgodnie z warunkami projektu umowy poprzez dołączenie dowodów weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie do umowy w chwili jej zawierania albo dopuszczalnej zmiany.
c) w sytuacji, w której Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia, badaniu podlega doświadczenie osoby wskazanej do wykonania przedmiotu umowy o najmniejszym stażu. Doświadczenie takiej osoby podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”.
d) Zamawiający zastrzegł dla Wykonawcy warunek podmiotowy dysponowania osobą zdolną do wykonania przedmiotu Umowy legitymująca się określonym w treści SWZ minimalnym doświadczeniem 1 roku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO PROWADZENIA KOREPETYCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie korepetycji z zakresu języka niemieckiego w wymiarze maksymalnym po 28 godzin (łącznie 560 godzin), dla maksymalnie 20 Beneficjentów
4.2.5.) Wartość części: 77464,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium CENA [C]. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 60 / 100 punktów (60% liczone jako: 1% = 1pkt) . Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującej metody:
- Zaoferowana cena obejmuje cenę ofertową brutto wykonania przedmiotu zamówienia określonego w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ – poz. „3x6” tabeli).
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów = 60 pkt,
- Oferty kolejne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej według wzoru:
C = [C min / C ofer.] x 60
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto oferty badanej
C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert badanych
C ofer. – cena brutto oferty badanej
- Uzyskana z wyliczenia liczba punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2) Kryterium Doświadczenie osób wskazanych do prowadzenia korepetycji. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 40 /100 punktów (40% liczone jako 1 % = 1pkt).
a) Zamawiający przyzna punkty za kryterium doświadczenia na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonego do oferty wykazu osób (Załącznik nr 6 do SWZ) przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
i. za wskazanie przez Wykonawcę osoby do prowadzenia korepetycji, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:
− doświadczenie mniejsze lub równe 2 lata - 0 pkt,
− doświadczenie powyżej 2 lat i mniejsze bądź równe 3 lat - 10 pkt,
− doświadczenie powyżej 3 lat i mniejsze bądź równe 4 lat - 20 pkt,
− doświadczenie powyżej 4 lat i mniejsze bądź równe 5 lat - 30 pkt,
− doświadczenie powyżej 5 lat - 40 pkt.
b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych). Weryfikacja następuje zgodnie z warunkami projektu umowy poprzez dołączenie dowodów weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie do umowy w chwili jej zawierania albo dopuszczalnej zmiany.
c) w sytuacji, w której Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia, badaniu podlega doświadczenie osoby wskazanej do wykonania przedmiotu umowy o najmniejszym stażu. Doświadczenie takiej osoby podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”.
d) Zamawiający zastrzegł dla Wykonawcy warunek podmiotowy dysponowania osobą zdolną do wykonania przedmiotu Umowy legitymująca się określonym w treści SWZ minimalnym doświadczeniem 1 roku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO PROWADZENIA KOREPETYCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie korepetycji z zakresu języka angielskiego w wymiarze maksymalnym po 28 godzin (łącznie 420 godzin), dla maksymalnie 15 Beneficjentów
4.2.5.) Wartość części: 60816,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
2) zwiększenia liczby Beneficjentów korepetycji z języka angielskiego: Zamawiający wskazuje w dokumentach zamówienia liczbę Beneficjentów w ranach zamówienia podstawowego i w ramach zamówienia opcjonalnego (15 Beneficjentów zamówienie podstawowe oraz 60 Beneficjentów zamówienie opcjonalne – łącznie 75 beneficjentów).
Wartość zamówienia opcjonalnego stanowi jedynie kwotą maksymalną i Zamawiający nie jest zobowiązany do jej wykorzystania, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia o realizację zamówienia opcjonalnego.
O uruchomieniu realizacji zamówienia opcjonalnego zamawiający powiadomi wykonawcę pisemnie, a wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji.
Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, skorzystać w części albo w całości w zależności od własnych możliwości.
Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji są takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, Zamawiający może złożyć Wykonawcy w okresie obowiązywanie umowy pomiędzy Stronami.
Ze względu na ograniczenia budżetowe w bieżącym roku, zamawiający może sfinansować jedynie część podstawową zamówienia, obejmującą korepetycje z języka angielskiego dla 15 Beneficjentów. Jednocześnie zamawiający podejmuje działania mające na celu realizację części opcjonalnej, obejmującej korepetycje z języka angielskiego dla dodatkowych 60 Beneficjentów. Część opcjonalna zostanie uruchomiona wyłącznie w przypadku zabezpieczenia niezbędnych funduszy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części opcjonalnej bez konsekwencji prawnych, jeśli środki nie zostaną zabezpieczone.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium CENA [C]. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 60 / 100 punktów (60% liczone jako: 1% = 1pkt) . Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującej metody:
- Zaoferowana cena obejmuje cenę ofertową brutto wykonania przedmiotu zamówienia określonego w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ – poz. „3x6” tabeli).
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów = 60 pkt,
- Oferty kolejne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej według wzoru:
C = [C min / C ofer.] x 60
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto oferty badanej
C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert badanych
C ofer. – cena brutto oferty badanej
- Uzyskana z wyliczenia liczba punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2) Kryterium Doświadczenie osób wskazanych do prowadzenia korepetycji. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 40 /100 punktów (40% liczone jako 1 % = 1pkt).
a) Zamawiający przyzna punkty za kryterium doświadczenia na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonego do oferty wykazu osób (Załącznik nr 6 do SWZ) przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
i. za wskazanie przez Wykonawcę osoby do prowadzenia korepetycji, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:
− doświadczenie mniejsze lub równe 2 lata - 0 pkt,
− doświadczenie powyżej 2 lat i mniejsze bądź równe 3 lat - 10 pkt,
− doświadczenie powyżej 3 lat i mniejsze bądź równe 4 lat - 20 pkt,
− doświadczenie powyżej 4 lat i mniejsze bądź równe 5 lat - 30 pkt,
− doświadczenie powyżej 5 lat - 40 pkt.
b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych). Weryfikacja następuje zgodnie z warunkami projektu umowy poprzez dołączenie dowodów weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie do umowy w chwili jej zawierania albo dopuszczalnej zmiany.
c) w sytuacji, w której Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia, badaniu podlega doświadczenie osoby wskazanej do wykonania przedmiotu umowy o najmniejszym stażu. Doświadczenie takiej osoby podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”.
d) Zamawiający zastrzegł dla Wykonawcy warunek podmiotowy dysponowania osobą zdolną do wykonania przedmiotu Umowy legitymująca się określonym w treści SWZ minimalnym doświadczeniem 1 roku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO PROWADZENIA KOREPETYCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,b) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w lit. a) powyżej,
c) nie dopuszcza się uczestnictwa któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną,
e) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
f) W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków — rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się w par. 13 Projektowanych postanowień umowy — załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w formie dokumentu elektronicznego złożonego za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania na platformie e-zamówienia.gpv.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Mechaniczne zamiatanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Usługa naprawy bieżącej, awaryjnej i konserwacji urządzeń drukujących sprzętu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jedn. wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 WOG na rok 2025 r.
- Sporządzenie inwentaryzacji instalacji wod-kan,CO w budynku osJIII Sobieskiego109wPoznaniu wraz ze sporządzeniem kosztorysu inwestorskiego i przedmiarem wymiany instalacji wod-kan,CO i elektrycznej
- Naprawa nawierzchni gruntowych i tłuczniowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci przebywających w pieczy zastępczej
- "Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie dwudniowej wizyty studyjnej na terenie województwa lubelskiego lub świętokrzyskiego w podmiotach ekonomii społecznej realizujących usługi społeczne".
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie tomaszowskim"
- Wycieczki /szkolenie wyjazdowe
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Wykorzystanie modeli generatywnych w dydaktyce uczelni wyższej" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED.
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji dydaktycznych pt. "Ciało i głos instrumentem pracy" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.