Ogłoszenie z dnia 2025-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00088858/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00097360/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00120312/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
- 2025/BZP 00130179/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla seniorów na terenie Gminy Krzanowice, będących jednocześnie uczestnikami Projektu pn. „Wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji w Gminie Krzanowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM BIBLIOTECZNO-KULTURALNE W KRZANOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINNE CENTRUM BIBLIOTECZNO-KULTURALNE W KRZANOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525674344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawadzkiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Krzanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gcbk-animator@krzanowice.pl/gcbk@krzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umkrzanowice.madkom.pl/m,886,gminne-centrum-biblioteczno-kulturalne.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69e4860f-153a-45ad-91d1-fc235d07c88c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla seniorów na terenie Gminy Krzanowice, będących jednocześnie uczestnikami Projektu pn. „Wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji w Gminie Krzanowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69e4860f-153a-45ad-91d1-fc235d07c88c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083824/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla seniorów na terenie Gminy Krzanowice, będących jednocześnie uczestnikami Projektu pn. „Wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji w Gminie Krzanowice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji w Gminie Krzanowice” realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.3.2/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128780,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
warsztaty kosmetyczne-Forma zajęć warsztatowa, angażując uczestników w realizację zajęć. Krótki wykład połączony z pokazem i zajęciami praktycznymi. Sesja pytań i odpowiedzi, burza mózgów. Tematyka: składy i formy produktów pielęgnacyjnych; techniki pielęgnacji skóry, twarzy, szyi, dekoltu, dłoni; techniki masażu pielęgnacyjnego skóry twarzy, szyi, dekoltu, dłoni; przegląd kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy i ciała4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 18292,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2- Forma zajęć warsztatowa, angażując uczestników w realizację zajęć. Krótki wykład połączony z pokazem i zajęciami praktycznymi. Sesja pytań i odpowiedzi, burza mózgów. Tematyka: stroiki i formy florystyczne okazjonalne i świąteczne; techniki form rękodzielniczych (szydełkowanie, malarstwo, wyklejanie, robótki ręczne); zajęcia ceramiczne, itp.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 25121,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty/ zajęcia dla seniorów - warsztaty sportowe- Forma zajęć warsztatowa, angażując uczestników w realizację zajęć. Krótki wykład połączony z pokazem i zajęciami praktycznymi. Sesja pytań i odpowiedzi, burza mózgów. Tematyka: ćwiczenia na zdrowy kręgosłup, joga, pilates, zumba, ćwiczenia Stretching/Mobilty na matach i na świeżym powietrzu z wykorzystaniem taśm, piłek, itp.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty/ zajęcia dla seniorów - warsztaty aquafitness- Forma zajęć warsztatowa w wodzie, angażując uczestników w realizację zajęć. Krótki wykład połączony z pokazem i zajęciami praktycznymi. Sesja pytań i odpowiedzi, burza mózgów. Tematyka: ćwiczenia na zdrowy kręgosłup, gimnastyka ogólnorozwojowa w wodzie, ćwiczenia Stretching/Mobilty w wodzie.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty/ zajęcia dla seniorów- warsztaty taneczne- Forma zajęć warsztatowa, angażując uczestników w realizację zajęć. Krótki wykład połączony z pokazem i zajęciami praktycznymi. Sesja pytań i odpowiedzi, burza mózgów. Tematyka: taniec towarzyski dla Seniorów, tango w parach, solo dance dla Pań, taniec towarzyski solo dla Seniorów, taniec użytkowy (salsa, batacha), itp.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 18292,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty/ zajęcia dla seniorów - warsztaty dietetyczne- Forma zajęć warsztatowa, angażując uczestników w realizację zajęć. Krótki wykład połączony z pokazem i zajęciami praktycznymi. Sesja pytań i odpowiedzi, burza mózgów. Tematyka: warsztaty dietetyczne edukacyjne oraz edukacyjno-kulinarne. Warsztaty jako interaktywny sposób na naukę zdrowego odżywiania poprzez m.in. praktyczne zajęcia kulinarne. Dieta seniora - małymi krokami po wielkie korzyści, Zdrowe słodycze, Dieta na odporność, Dieta dla cukrzyków, Kuchnia bez resztek, Dieta dla osób z problemami nadciśnienia i inne. Zdrowe słodycz, pasty kanapkowe, koktajle, sałatki, wrapy itp.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 18292,68 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty/ zajęcia dla - warsztaty dot. cyberbezpieczeństwa-Forma zajęć warsztatowa, angażując uczestników w realizację zajęć. Krótki wykład połączony z pokazem i zajęciami praktycznymi. Sesja pytań i odpowiedzi, burza mózgów. Tematyka: Podstawy cyberbezpieczeństwa, Bezpieczeństwo sieci, Bezpieczeństwo systemów operacyjnych i aplikacji, Zarządzanie incydentami i reagowanie na ataki, Polityka bezpieczeństwa i świadomość użytkowników itp.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SI BEAUTY NIKOL SIEGMUND / NIKOL SIEGMUND ROSTKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392029532
7.3.3) Ulica: WOJNOWICE
7.3.4) Miejscowość: WOJNOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 47-475
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Synowiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492480668
7.3.3) Ulica: Warszawska 60A/3
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-008
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MP Fitness Edyta Przybyła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391868638
7.3.3) Ulica: Leśna 6
7.3.4) Miejscowość: Babice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOBBY SPORT PATRYCJA CHOMICZEWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392018540
7.3.3) Ulica: Francuska 50
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Hobby Sport Spółka Cywilna Patrycja Chomiczewska, Marcin Chomiczewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491947132
7.3.3) Ulica: Marii Kuncewiczowej 2 lok.1
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Połap
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351583272
7.3.3) Ulica: Astrów 1
7.3.4) Miejscowość: Wyry
7.3.5) Kod pocztowy: 43-175
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie " III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej
- "Świadczenie specjalistycznej usługi pedagogicznej w ramach stanowiska Pedagoga"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.