Ogłoszenie z dnia 2022-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00107889/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00116392/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia
do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. JANA DŁUGOSZA W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000209480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JANA III SOBIESKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 345-13-88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp3.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp3.radom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://psp3-radom.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażeniado Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25744440-b38d-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00107249/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Długosz w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107889/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSI.26.1.2022.AF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 209300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 – obejmuje dostawę sprzętu – laptopów oraz tabletów i laminatorów biurowychszczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 – obejmuje dostawę sprzętu – drukarek 3D z akcesoriamiszczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3 – obejmuje dostawę sprzętu audio-videoszczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32342450-1 - Rejestratory głosu
4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 4 – obejmuje dostawę wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych - audio-videoszczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 5 – obejmuje dostawę sprzętu oraz pomocy dydaktycznych – robotykaszczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 83000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 6 – obejmuje dostawę sprzętu do pracowni technicznejszczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 7 – obejmuje dostawę mebli do przechowywania pomocy dydaktycznychszczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 8 – obejmuje dostawę narzędzi oraz pomocy dydaktycznych do pracowni technicznejszczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 9 – obejmuje dostawę interaktywnych pomocy dydaktycznychszczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 10 – obejmuje dostawę oprogramowaniaszczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w OPZ- zał nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.
Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.
przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.
Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.
przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.
Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.
przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.
Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.
przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.
Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.
przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.
Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.
przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.
Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.
przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.
Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.
przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.
Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.
przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 w Radomiu informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone zostało ono błędem którego nie da się naprawić na tym etapie postępowania.
Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarł wymagania niezgodne z wytycznymi projektu Instytucji dofinansowującej przedmiotowe zamówienie. Nie jest możliwe zmodyfikowanie SWZ i załączników w sposób umożliwiający korektę OPZ, która nie stanowiłaby istotnej zmiany SWZ, utrata dofinasowania skutkowałaby niemożliwością sfinansowania zamówienia, a zatem Zamawiający nie byłby w stanie zawrzeć ważnej umowy. W związku z czym Zamawiający podjął decyzje o konieczności rozpisania postępowania ponownie.
przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone, zgodnie z terminami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2025
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawę zastawek do zabiegów kardiochirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. Z O.O. w Radomiu
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarek
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.