eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynZakup i dostawa sprzętu sieciowego i komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn



Ogłoszenie z dnia 2025-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i komputerowego oraz oprogramowania
dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Medyczne Nadarzyn -Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nadarzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017185354

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sitarskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zoznadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznadarzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4089759f-9f4b-4d0e-8ba6-c626897b158c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i komputerowego oraz oprogramowania
dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4089759f-9f4b-4d0e-8ba6-c626897b158c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00369867/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632805

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPGZOZ.271.4. 2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1 KOMPUTERY AIO TABLETY I LICENCJE

Lp. Zakres Ilość Jednostka miary
1 Rejestracja Główna komputer AIO 6 szt
2 Gabinet Koordynującej komputer AIO 2 szt
3 Gabinety POZ lekarzy komputery AIO 8 szt
4 Gabinety POZ pielęgniarki komputery AIO 6 szt
5 Rejestracja pediatryczna komputer AIO 1 szt
6 Rejestracja rehabilitacja komputer AIO 1 szt
7 Pokój pracowników rehabilitacji komputer AIO 1 szt
8 Pokój pielęgniarek i lekarzy szpital 1 dnia komputer AIO 1 szt
9 Pokój pielęgniarki oddziałowej szpital 1 dnia komputer AIO 1 szt
10 Pokój telekonsultacji komputer AIO 4 szt
11 Pokój administracja komputer AIO 2 szt
12 Pokój kierownika technicznego 2 szt
13 Gabinety AOS komputery AIO 17 szt
14 Pokój Dyrektora komputer AIO 1 szt
15 Pokój Vice dyrektora komputer AIO 1 szt
16 Sekretariat komputer AIO 1 szt
17 Księgowość komputer AIO 2 szt
18 Kadry komputer AIO 2 szt
19 Pokój informatyków komputer AIO + komputery zastępcze 7 szt
20 Gabinety 2 piętro komputery AIO 4 szt
21 DVD na USB 10 szt
22 Laptopy dla pracowników administracji 3 szt
23 Tablety wizyty domowe 3 szt
24 Microsoft Office 2024 10 szt


Pełen opis przedmiotu dla każdej z części zamówienia zawiera zał. A do SWZ, w tym okres wymaganej minimalnej gwarancji dla każdej części zamówienia.

Sprzęt musi spełniać minimalne parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 276423,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 DRUKARKI
1 Drukarki nabiurkowe do gabinetów 36 szt.
2 Sekretariat drukarka wielofunkcyjna z papierem A3 1 szt.
3 Pokój administracja drukarka wielofunkcyjna z papierem A3 1 szt.


Pełen opis przedmiotu dla każdej z części zamówienia zawiera zał. A do SWZ, w tym okres wymaganej minimalnej gwarancji dla każdej części zamówienia.

Sprzęt musi spełniać minimalne parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 60600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3 SYSTEM KOLEJKOWY
Lp. Zakres Ilość Jednostka miary
1 System kolejkowy
Podłączenie, uruchomienie, konfiguracja, szkolenie 1 szt.

Pełen opis przedmiotu dla każdej z części zamówienia zawiera zał. A do SWZ, w tym okres wymaganej minimalnej gwarancji dla każdej części zamówienia.

Sprzęt musi spełniać minimalne parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31711310-9 - System do rejestrowania obecności

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 129269,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 4 SERWEROWNIA

1. Serwerownia Serwer główny
wraz z licencjami CAL i systemem WINDOWS SERVER, konfiguracja i szkolenie 1 Szt.
2. Serwerownia serwer redundancja
konfiguracja i szkolenie 1 szt
3. Serwerownia Macierz wraz z dyskami, konfiguracja i szkolenie 1 szt
4. Serwerownia urządzenie do backup wraz z oprogramowaniem
konfiguracja i szkolenie 1 szt
5. Serwerownia oprogramowania do zarządzania backup
licencja 5 letnia, konfiguracja i szkolenie 1 szt
6. Serwerownia oprogramowania do zarządzania maszynami wirtualnymi
licencja 5 letnia, konfiguracja i szkolenie 1 szt

Pełen opis przedmiotu dla każdej z części zamówienia zawiera zał. A do SWZ, w tym okres wymaganej minimalnej gwarancji dla każdej części zamówienia.

Sprzęt musi spełniać minimalne parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 266000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 5 SŁUCHAWKI

1. Słuchawki przewodowe do telefonów VOIP 14 szt
2. Słuchawki bez przewodowe do telefonów VOIP 4 szt

Pełen opis przedmiotu dla każdej z części zamówienia zawiera zał. A do SWZ, w tym okres wymaganej minimalnej gwarancji dla każdej części zamówienia.

Sprzęt musi spełniać minimalne parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342100-3 - Słuchawki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 3680 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358176,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358176,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358176,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VTIT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6263055243

7.3.3) Ulica: ul. Kędzierzyńska 19

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358176,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357401,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357401,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357401,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VTIT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6263055243

7.3.3) Ulica: ul. Kędzierzyńska 19

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357401,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.