Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00054941/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pelletu drzewnego dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego
w Słupsku – Oddział – Muzeum Kultury Ludowej Pomorza w Swołowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska, 5-9
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 842 40 81
1.5.8.) Numer faksu: 59 842 65 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.slupsk.pl/BIP/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9051636d-9828-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pelletu drzewnego dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowegow Słupsku – Oddział – Muzeum Kultury Ludowej Pomorza w Swołowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9051636d-9828-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044999/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa pelletu drzewnego dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku – Oddział – Muzeum Kultury Ludowej Pomorza w Swołowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPŚ-III.261.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211499,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku Oddziału – Muzeum Kultury Ludowej Pomorza w Swołowie.
Szacunkowa wielkość przedmiotu umowy wynosi 100 ton.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać przedstawione poniżej parametry minimalne przez cały okres obowiązywania umowy:
1) zgodność z normą DIN plus lub EN plus lub równoważną,
2) średnica pelletu od 6 do 8 mm,
3) długość od 10 mm do 40 mm,
4) wartość opałowa nie niższa niż 17500 kJ/kg,
5) wilgotność do 10%,
6) zawartość popiołu do 1%,
7) gęstość 1,0 do 1,4 kg/m3.
Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową DIN plus lub EN plus lub równoważną, potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostarczanego pelletu w okresie wykonywania umowy. Worki w których będzie zapakowany pellet musi posiadać nazwę producenta i numeru certyfikatu. W przypadku braku oznaczeń należy każdorazowo do partii dostarczanej dostawy oprócz aktualnego certyfikatu dołączyć oświadczenie odnośnie parametrów i pochodzenia pelletu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204918,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190404,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Węglopasz" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 781-18-98-441
7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190404,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
- Dostawy ryb (pstrąg, dorsz świeży, śledź matias, makrela wędzona).
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach, korytarzach i wejściach do budynków administrowanych przez Urząd Miejski w Słupsku
- Usługa przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej Bezpieczna Przystań w Słupsku w roku 2025
- Dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu w roku 2025 do Starostwa Powiatowego w Słupsku, przy ul. Szarych Szeregów 14
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla Filii w Rościsławicach)
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Zakup i dostawa pelletu do obiektów gminnych w 2025 r.
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.