Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00037788/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do remontu i utrzymania dróg na terenie Gminy Grodziczno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodziczno
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grodziczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziczno 17a
1.5.2.) Miejscowość: Grodziczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-324
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 564729710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: benia@grodziczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do remontu i utrzymania dróg na terenie Gminy Grodziczno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-465a2b02-d8ca-49d8-9112-15ed99dee52d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000072/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów do remontu i utrzymania dróg na terenie Gminy Grodziczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa materiałów do remontu i utrzymania dróg na terenie Gminy Grodziczno dla Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia podzielono na części:
1) Część I przedmiotu zamówienia
Obejmuje dostawę kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm do wykorzystania podczas remontów dróg gminnych na terenie Gminy Grodziczno w ilości do 2000 ton wraz z transportem do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Grodziczno oraz rozładunkiem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia na wskazane miejsce w granicach administracyjnych Gminy Grodziczno na sieci dróg gminnych i wewnętrznych pojazdami samowyładowczymi o tonażu 15t - 26t.
Kruszywo (przedmiot zamówienia) powinno być:
• naturalne,
• pochodzenia mineralnego,
• odpowiedniej wilgotności umożliwiającej jej zagęszczenie i zastosowanie do modernizacji i remontów nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych zgodnie z wymaganiami wobec mieszanek niezwiązanych, przeznaczonych do zastosowania w warstwie PN-EN 13285,
• wymagania dla kruszywa do mieszanek niezwiązanych o wartości przekruszenia C 50/30
• nie poddawane żadnym obróbkom z wyjątkiem mechanicznej,
• wolne od elementów szkodliwych dla środowiska (tj. azbestu, popiołu itp.) tłuczonego gruzu budowlanego, materiałów odpadowych oraz elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (tj. metalu, drutu itp.)
• Uziarnienie kruszywa - Krzywa uziarnienia kruszywa powinna być ciągła i nie może przebiegać od dolnej krzywej granicznej uziarnienia do górnej krzywej granicznej uziarnienia na sąsiednich sitach.
Dostarczony przedmiot zamówienia:
• musi być dopuszczony do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania. Musi posiadać wszystkie niezbędne, wymagane świadectwa, atesty i certyfikaty oraz odpowiadać wszelkim normom i aprobatom technicznym,
• winien posiadać deklarację zgodności z normą PN-EN 13242.
Powyższe dokumenty należy przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego. W przypadku, gdy powstanie wątpliwość co do jakości dostarczonego przedmiotu zamówienia, Zamawiający wyznaczy termin wspólnych oględzin, z których zostanie sporządzony protokół. Zamawiający komisyjnie pobierze próby kruszywa oraz zleci zbadanie ich przez certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku negatywnego wyniku badań, Zamawiający może żądać wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny z SWZ w wyznaczonym terminie.
Minimalna ilość dostawy może wynieść od 15 tony, maksymalnie do 200 ton w ciągu jednego dnia roboczego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw kruszywa na terenie gminy Grodziczno.
Zamówienie obejmuje również każdorazowe ważenie kruszywa przy wykonywanym załadunku, z której to czynności Wykonawca będzie sporządzał stosowny dokument, celem przedłożenia go Zamawiającemu.
W trakcie wykonywania dostaw, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu drogowym, osób trzecich w obrębie miejsca dostawy oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z SWZ, umową i ofertą Wykonawcy.
4. Dodatkowo zakres rzeczowy przedmiotu niniejszej umowy określają obowiązujące w postępowaniu zapisy SWZ.
5. Dostawa realizowana będzie sukcesywnie według wskazań przekazywanych Wykonawcy przez Zamawiającego.
6. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Do czasu odbioru części lub całości zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
8. Zamawiający i Wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są współdziałać przy wykonaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w celu należytej realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 145000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa materiałów do remontu i utrzymania dróg na terenie Gminy Grodziczno dla Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia podzielono na części:
1) Część II przedmiotu zamówienia
Obejmuje dostawę kruszywa naturalnego (pospółka, kopalina bez uzdatnienia o przewadze frakcji 8-30) do wykorzystania podczas remontów dróg gminnych na terenie Gminy Grodziczno w ilości do 600 ton wraz z transportem do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Grodziczno oraz rozładunkiem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia na wskazane miejsce w granicach administracyjnych Gminy Grodziczno na sieci dróg gminnych i wewnętrznych pojazdami samowyładowczymi o tonażu 15t - 26t.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw kruszywa na terenie gminy Grodziczno.
Zamówienie obejmuje również każdorazowe ważenie kruszywa przy wykonywanym załadunku, z której to czynności Wykonawca będzie sporządzał stosowny dokument, celem przedłożenia go Zamawiającemu.
Kruszywo (przedmiot zamówienia) powinno być:
• naturalne,
• pochodzenia mineralnego,
• odpowiedniej wilgotności umożliwiającej jej zagęszczenie i zastosowanie do modernizacji i remontów nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych zgodnie z wymaganiami wobec mieszanek niezwiązanych, przeznaczonych do zastosowania w warstwie PN-EN 13285,
• nie powinno być poddawane żadnym obróbkom z wyjątkiem mechanicznej,
• być wolne od elementów szkodliwych dla środowiska ( tj. azbestu, popiołu itp.) tłuczonego gruzu budowlanego, materiałów odpadowych oraz elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg ( tj. metalu, drutu itp.)
• powinno spełniać wymagania jakościowe, określone w obowiązujących w tym zakresie normach.
Dostarczony przedmiot zamówienia:
• musi być dopuszczony do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania. Powinien spełniać wymagania jakościowe, określone w obowiązujących w tym zakresie normach.
W przypadku, gdy powstanie wątpliwość co do jakości dostarczonego przedmiotu zamówienia, Zamawiający wyznaczy termin wspólnych oględzin, z których zostanie sporządzony protokół. Zamawiający komisyjnie pobierze próby kruszywa oraz zleci zbadanie ich przez certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku negatywnego wyniku badań, Zamawiający może żądać wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny z SWZ w wyznaczonym terminie.
Minimalna ilość dostawy może wynieść od 15 tony, maksymalnie do 200 ton w ciągu jednego dnia roboczego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw kruszywa na terenie gminy Grodziczno.
Zamówienie obejmuje również każdorazowe ważenie kruszywa przy wykonywanym załadunku, z której to czynności Wykonawca będzie sporządzał stosowny dokument, celem przedłożenia go Zamawiającemu.
W trakcie wykonywania dostaw, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu drogowym, osób trzecich w obrębie miejsca dostawy oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z SWZ, umową i ofertą Wykonawcy.
4. Dodatkowo zakres rzeczowy przedmiotu niniejszej umowy określają obowiązujące w postępowaniu zapisy SWZ.
5. Dostawa realizowana będzie sukcesywnie według wskazań przekazywanych Wykonawcy przez Zamawiającego.
6. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Do czasu odbioru części lub całości zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
8. Zamawiający i Wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są współdziałać przy wykonaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w celu należytej realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa materiałów do remontu i utrzymania dróg na terenie Gminy Grodziczno dla Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia podzielono na części:
1) Część III przedmiotu zamówienia
Obejmuje dostawę piasku osianego frakcji 0-2 do wykorzystania podczas remontów dróg gminnych na terenie Gminy Grodziczno oraz przy budowie chodników jako podsypka w ilości do 500 ton wraz z transportem do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Grodziczno oraz rozładunkiem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia na wskazane miejsce w granicach administracyjnych Gminy Grodziczno na sieci dróg gminnych i wewnętrznych pojazdami samowyładowczymi o tonażu 15t - 26t.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw piasku na terenie gminy Grodziczno.
Zamówienie obejmuje również każdorazowe ważenie piasku przy wykonywanym załadunku, z której to czynności Wykonawca będzie sporządzał stosowny dokument, celem przedłożenia go Zamawiającemu.
Piasek (przedmiot zamówienia) powinien być:
• naturalny,
• pochodzenia mineralnego,
• nie powinien być poddawany żadnym obróbkom z wyjątkiem mechanicznej,
• być wolny od elementów szkodliwych dla środowiska ( tj. azbestu, popiołu itp.) tłuczonego gruzu budowlanego, materiałów odpadowych oraz elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg ( tj. metalu, drutu itp.),
• powinien spełniać wymagania jakościowe, określone w obowiązujących w tym zakresie normach.
Dostarczony przedmiot zamówienia:
• musi być dopuszczony do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania. Powinien spełniać wymagania jakościowe, określone w obowiązujących w tym zakresie normach.
W przypadku, gdy powstanie wątpliwość co do jakości dostarczonego pisaku, Zamawiający wyznaczy termin wspólnych oględzin, z których zostanie sporządzony protokół. Zamawiający komisyjnie pobierze próby kruszywa oraz zleci zbadanie ich przez certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku negatywnego wyniku badań, Zamawiający może żądać wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny z SWZ w wyznaczonym terminie.
Minimalna ilość dostawy może wynieść od 15 ton, maksymalnie do 200 ton w ciągu jednego dnia roboczego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw piasku na terenie gminy Grodziczno.
Zamówienie obejmuje również każdorazowe ważenie piasku przy wykonywanym załadunku, z której to czynności Wykonawca będzie sporządzał stosowny dokument, celem przedłożenia go Zamawiającemu.
W trakcie wykonywania dostaw, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo w ruchu drogowym, osób trzecich w obrębie miejsca dostawy oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z SWZ, umową i ofertą Wykonawcy.
4. Dodatkowo zakres rzeczowy przedmiotu niniejszej umowy określają obowiązujące w postępowaniu zapisy SWZ.
5. Dostawa realizowana będzie sukcesywnie według wskazań przekazywanych Wykonawcy przez Zamawiającego.
6. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Do czasu odbioru części lub całości zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
8. Zamawiający i Wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są współdziałać przy wykonaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w celu należytej realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216184,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Janusz Góralski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771225847
7.3.3) Ulica: Nowe Grodziczno 45
7.3.4) Miejscowość: Grodziczno
7.3.5) Kod pocztowy: 13-324
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poliglota Karol Tengowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441504822
7.3.3) Ulica: Fijewo 78
7.3.4) Miejscowość: Lubawa
7.3.5) Kod pocztowy: 14-260
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWBUD Andrzej Sadecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671484654
7.3.3) Ulica: Mała Wieś 22
7.3.4) Miejscowość: Raciąż
7.3.5) Kod pocztowy: 09-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM W MIEJSCE WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
- ,,Zakup masy mineralno - bitumicznej, emulsji asfaltowej oraz kruszywa naturalnego"
- "Dostawy kruszywa i mieszanki żwiru i piasku do remontu dróg gminnych w 2025 r."
- Dostawa kruszywa naturalnego
- Dostawa kruszywa drogowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.