eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżewiceUsługi wynajmu maszyn budowlanych do remontów dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wynajmu maszyn budowlanych do remontów dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzyżewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzyżewice 109

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48815666025

1.5.8.) Numer faksu: +48815666025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@strzyzewice.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-648e76f5-a1f9-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wynajmu maszyn budowlanych do remontów dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-648e76f5-a1f9-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034041/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wynajem maszyn budowlanych do remontów dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRRII.271.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu maszyn budowlanych wraz z operatorami do remontów dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Strzyżewice w szacowanych ilościach godzin:
a) równiarka 80 h,
b) koparko - ładowarka - 240 h,
c) samochód ciężarowy – 400 h,
d) walec stalowy – 40 h.
2) O rodzaju maszyn wykorzystywanych do remontów dróg oraz terminie wykonywania usług każdorazowo decyduje Zamawiający. Wykonawca zapewnia gotowość realizacji usług w terminie do 3 dni od pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia pracownika Urzędu Gminy. Wstępny harmonogram realizacji usług:
a) marzec – kwiecień 2023 r.: wyrównanie równiarką dróg o nawierzchni gruntowej lub utwardzonej kruszywem,
b) maj – wrzesień 2023 r.: załadunek, rozłożenie, wyrównanie i zagęszczenie kruszywa będącego w dyspozycji urzędu (około 3000 Mg) na drogach gminnych i wewnętrznych,
c) marzec – grudzień 2023 r.: wykonywanie robót ziemnych (np. odtworzenie, oczyszczenie rowów wzdłuż dróg) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.

3) do realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia następujący sprzęt:
a) równiarka 1 szt.,
b) koparko - ładowarka kołowa podsiębierna – 1 szt.,
c) samochód ciężarowy o ładowności do 20 ton– 2 szt.,
d) walec stalowy – 1 szt.
Sprzęt musi posiadać dopuszczenie do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20. 06. 1997 roku Prawo o ruchu drogowym, (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z p. zm.).
4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilno – prawną za wszelkie szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania przyjętej usługi. W myśl powyższego, Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
5) Wymagania, których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26. 06. 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z p. zm.), w zakresie obsługi maszyn budowlanych, w ilości osób zapewniającej zgodną z warunkami niniejszej SWZ realizację przedmiotowego zamówienia (tj. kierowca samochodu ciężarowego, operator równiarki, operator koparko – ładowarki, operator walca stalowego).
6) Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
a) Przestrzeganie przepisów:
- ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z p. zm.)
- ustawy z dnia 21. 03. 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1376 z p. zm.)

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
Zamówienie nie jest objęte dynamicznym systemem zakupów.
Zamawiający nie przewiduje prawa opcji.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146124,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Małecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060314105

7.3.3) Ulica: 4

7.3.4) Miejscowość: Kosarzew Dolny-Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 23-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125952,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.