Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059961/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja pomostu w Paku Chirona w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gdanskiewody1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja pomostu w Paku Chirona w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e91b9a2-8d6c-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033560/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa pomostu w Parku Chirona w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059961/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-NB-1/2022/PP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154816,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest renowacja drewnianego pomostu w Parku Chirona w Gdańsku Osowej. W ramach zamówienia należy wykonać:
1) nową balustradę o długości ok. 45 mb,
2) wymianę podłogi pomostu (wszystkich desek) o powierzchni ok. 55,0 m2,
3) wzmocnienie i renowację konstrukcji pomostu polegającą na:
a) wprowadzeniu trzeciej podłużnicy, tj. wbudowanie krawędziaka podłużnicy o wym. 10 x 18 cm o dł. 8 x 1,75 m oraz krawędziaka 20 x 24 cm o dł. ok 5,50 m opartej na poprzecznicach, który prowadzony będzie pomiędzy istniejącymi podłużnicami wzmacniając konstrukcję pomostu.
b) renowacji konstrukcji poprzez impregnację, uzupełnienie ubytków i dokręcenie elementów drewnianych.
c) wymianie pojedynczych zmurszałych elementów drewnianych konstrukcji (niezależnie od ilości – ilość elementów do wymiany do oceny na etapie realizacji przez Wykonawcę)
4) Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia (pisemnie lub e-mail) Przedstawiciela Zamawiającego o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac).
5) Wykonawca w dniu odbioru zamówienia jest zobowiązany do przekazania dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD, DVD lub pendrive w formacie PDF, DWG oraz DOC (zawartość wersji papierowej i elektronicznej winna być tożsama); dokumentacja powykonawcza musi zawierać zmiany powstałe w toku wykonywania Prac oraz inne dokumenty związane z realizacją Przedmiotu Umowy – w tym kart technologicznych zastosowanych środków do zabezpieczenia drewna oraz instrukcję konserwacji.
6) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prowadzonych prac przed dostępem osób nieupoważnionych tj. wygrodzenie panelowe i tablica informacyjna.
7) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby wykonawca i jego podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osoby wykonujących w ramach zamówienia czynności opisane w rozdziale V ust. 2 pkt. 1) - 3) SWZ.
8) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1a do SWZ oraz Projekt Wykonawczy stanowiący załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45244200-1 - Mola
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120294,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120294,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Wygocki ,,WYGOCKI”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391232835
7.3.3) Ulica: Ciemino 16A
7.3.4) Miejscowość: Ciemino
7.3.5) Kod pocztowy: 76-220
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Wykonawca powierzy następującym Podwykonawcom następującą część zamówienia:
1) Podwykonawca: Jan Kożyczkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Prywatne „Kopol” Jan Kożyczkowski, ul. Szarych Szeregów 11, 77-100 Bytów, NIP 8420001128, część zamówienia: wykonanie i montaż konstrukcji pomostu, wykonanie dokumentacji powykonawczej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120294,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługę przetworzenia kału dawcy na zawiesinę mikrobioty jelitowej na potrzeby UCK
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do utrzymania infrastruktury drogowej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawa odczynników do pomiaru ilości i żywotności komórek wraz z dzierżawą aparatu do liczenia komórek dla UCK
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów zużywalnych do automatycznego systemu posiewu bakteriologicznego WASP dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego zejścia na plażę w Łukęcinie w sąsiedztwie Ośrodka AGH - DE-dzp.272-83/25
- Roboty podczyszczeniowe na terenie administrowanym przez Urząd Morski w Gdyni w szacunkowej ilości 25 000 m 3 w roku 2025
- Przebudowa 2 stawów retencyjnych na terenie Gminy Lubrza w miejscowości Bucze oraz Zagórze
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego gromadzeniu wód opadowych, roztopowych i powierzchniowych w miejscowości Kowale Oleckie
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Lubsko w 2006 roku.
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.