Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079896/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Obryte w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRYTE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obryte 185
1.5.2.) Miejscowość: Obryte
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-215
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 297411004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@obryte.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
obryte.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Obryte w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbb406f2-9ecd-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005690/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Obryte w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079896/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.ZP.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie gminy Obryte w 2022 roku”. Dostawy na potrzeby wykonania Funduszu Sołeckiego na 2022 r jak i w ramach bieżącego utrzymania dróg.
1.1. Zadanie polegać będzie na dostawie, wyładunku i rozplantowaniu:
a) tłucznia betonowego lub ceglano betonowego mielonego o frakcji 0-63 mm (udział frakcji 15- 31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 50 %) w minimalnej ilości 1000 ton . Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się do zakupu minimum tej ilości. Wskazana powyżej ilość tłucznia może ulec zwiększeniu, odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zwiększenia zakresu remontu dróg. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zwiększoną ilość materiału w cenie oferty. Zamawiający żąda kruszywa będącego wynikiem kruszenia/mielenia materiału na kruszarce. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
b) pospółki drogowej o frakcji od 0- 31,5 mm w minimalnej ilości 2500 ton.
Zawartość ziaren frakcji :
- powyżej 2 mm od 30% do 50%
- mniejszej niż 0,1 mm poniżej 15%
Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się do zakupu minimum tej ilości. Wskazana powyżej ilość pospółki może ulec zwiększeniu, odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zwiększenia zakresu remontu dróg. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zwiększoną ilość materiału w cenie oferty. Pospółka nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych, elementów metalowych grubej frakcji kamiennej gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości pospółki wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
1.2. W ramach umowy, Wykonawca zapewnia transport kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wyładunkiem oraz rozplantowanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ważne: W cenę tony tłucznia i pospółki należy wliczyć koszty zakupu, transportu, rozładunku oraz rozplantowania w miejsca wskazane przez Zamawiającego, zlokalizowane na terenie gminy Obryte (na drogach gminnych).
1.3. Rozplantowanie oznacza wbudowanie pospółki (rozrównanie na drogach gminnych)
1.4. Dostawy i usługi im towarzyszące będą realizowane sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego.
Jednostkowe zamówienie na dostawę będzie określać:
1) zamówioną ilość i rodzaj materiału;
2) miejsce dostawy;
3) miejsce rozplantowania.
1.5. Jednostkowych zamówień Zamawiający dokonuje: telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Na każde jednostkowe zlecenie Zamawiający przekaże Wykonawcy oddzielne pisemne jednostkowe zamówienie.
1.6. Wykonawca zapewnia ciągłą dostępność od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w godzinach od 8:00 do 16:00.
1.7. Wykonawca realizuje dostawę, wykonuje transport, dokonuje zrzutu tłucznia/pospółki i rozplantowania z użyciem maszyn i pojazdów drogowych i maszyn którymi musi dysponować.
1.8. Wykonawca przystępuje do realizacji jednostkowych zamówień nie później niż 24 godziny od chwili udzielenia jednostkowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia robót rozplantowania w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od przystąpienia do ich wykonywania.
1.9. Maksymalne jednostkowe zamówienie nie przekroczy 300 ton.
1.10. W przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami o dużym tonażu, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi o ograniczonym tonażu. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ do niniejszego postępowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179887,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179887,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179887,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARKOP Dariusz Maciejewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681452064
7.3.4) Miejscowość: Ciółkowo Rządowe 24A
7.3.5) Kod pocztowy: 07-215
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179887,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-07 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.