Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00093800/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa urządzeń kserujących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5894681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa urządzeń kserujących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-076ae269-a9b6-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026609/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dzierżawa urządzeń kserujących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093800/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :
1) Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 9 sztuk jednego producenta, fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie później niż w 2021r, w tym:
- do wydruków monochromatycznych w ilości 3 szt.
- do wydruków kolorowych w ilości 6 szt.
wraz ze świadczeniem kompleksowej obsługi serwisowej oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych na okres 48 miesięcy.
2) Dzierżawę, instalację i wdrożenie oprogramowania „System Zarządzania Drukiem” wraz z usługą serwisową oraz licencją na użytkowanie i bieżącymi aktualizacjami systemu na okres 48 miesięcy. Po zakończeniu umowy licencja na System będzie stanowić własność Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji określają załączniki do SWZ zał. A – OPZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz zał. nr 6 – istotne postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121300-6 - Urządzenia do powielania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50313000-2 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 31 marca 2022 r. do godz. 9:00 złożono 3 oferty:1. ARCUS S.A. ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa (cena ofertowa brutt: 500.718,24 zł)
2. PRINT - SOL Printing Solutions and Service Anna Soldak ul. Iwaszkiewicza 6/4, 52-211 Wrocław (cena ofertowa brutto: 421.298,40 zł)
3. Firma Zborała Sp.J. ul. Ogrodowa 40, 64-300 Nowy Tomyśl ( cena ofertowa brutto: 335.578,08 zł)
Zgodnie z art. 224 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania udostępnił informację, że na sfinansowanie zamówienia „Dzierżawa urządzeń kserujących” zamierza przeznaczyć kwotę 430.000,00 zł. Ofertę nr 2 i ofertę nr 3 Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. pkt 5) jako niezgodne z warunkami zamówienia. Oferta nr 1 jako jedyna niepodlegająca odrzuceniu, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
W związku z powyższymi okolicznościami, unieważnienie przedmiotowego postępowania jest uzasadnione i konieczne.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- "Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"
- "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Róży"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe) - II postępowanie"
- "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki w Nowym Tomyślu"
- Usługi wsparcia dla dzieci przebywających w pieczy zastępczej, wychowanków oraz rodziców zastępczych, w ramach projektu pn: Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim.
- Remont sali sportowej Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika - działania remontowe planu naprawczego dla usunięcia przyczyn zużyć technicznych, użytkowych i środowiskowych
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostępu do informatycznej platformy zakupowej, wspomagającej obsługę zamówień publicznych w formie elektronicznej wraz ze wsparciem technicznym
- Zakup wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA oprogramowania firmy Oracle
- Zakup wsparcia do posiadanego systemu CyberArk oraz odnowienie subskrypcji
- Dostawa serwerów z licencjami oprogramowania serwerowego i usługą konfiguracji oraz oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu klasy ERP z usługami serwisu oraz dostawa i instalacja serwera oraz dostawa ekranów multimedialnych wraz z systemem obsługującym
- Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji aplikacji SKARB
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.