Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00084744/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00116695 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie osób niesamodzielnych poprzez realizację terapii zajęciowej w zastępstwie za
opiekunów faktycznych wraz z materiałami edukacyjno-terapeutycznymi oraz posiłkiem dla
osób niesamodzielnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI "MAGNOLIA" W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531291093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Alojzego Dambonia 3
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-860
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdsopole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zadania określone statutem jako zadania zlecone gminie przez administrację rządową w ramach pomocy społecznej.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie osób niesamodzielnych poprzez realizację terapii zajęciowej w zastępstwie zaopiekunów faktycznych wraz z materiałami edukacyjno-terapeutycznymi oraz posiłkiem dla
osób niesamodzielnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-332b9ca8-c87f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054534/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wsparcie osób niesamodzielnych poprzez realizację terapii zajęciowej w zastępstwie za opiekunów faktycznych wraz z materiałami edukacyjno-terapeutycznymi oraz posiłkiem dla osób niesamodzielnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Centrum Pomocy”- wsparcie osób niesamodzielnych oraz opiekunów faktycznych w Opolu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 RPOP.08.01.00-16-0001/18.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084744/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.241.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 197960 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100842 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu rehabilitacji społecznej dla osób z niepełnosprawnościami, w tym osób przewlekle psychicznie chorych, z niepełnosprawnością intelektualną oraz wykazujących inne zaburzenia czynności psychicznych w formie terapii zajęciowej oraz treningów umiejętności społecznych w zastępstwie za opiekunów faktycznych wraz z materiałami edukacyjno-terapeutycznymi oraz posiłkiem dla osób niesamodzielnych.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101952 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101952 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101952 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA ROZWOJU OSOBISTEGO I ZAWODOWEGO IZABELA KRYSA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531021442
7.3.3) Ulica: DAMROTA 10/501
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-064
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Rozwoju Osobistego i Zawodowego Izabela Krysa
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Rozwoju Osobistego i Zawodowego Izabela Krysa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101952 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
średnia stawka za 1 godzinę świadczenia usług 288 zł x 60 godzin = 17 280 zł .
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
- Cz. 3. Wykonanie działań z zakresu ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000: ograniczenie ekspansji niepożądanych gatunków w rezerwacie przyrody Ligota Dolna-II termin.
- Organizacja usług edukacyjnych
- "Bieżące utrzymanie terenów zielonych w Obwodzie Drogowym Chrząstowice"
- Dostawa produktów spożywczych
- Zakup i dostawa klinicznego cyfrowego ultrasonografu dla SP ZOZ OCO w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Usługi opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Lisewo
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.