Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071167/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00116721 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brójce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brójce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brójce 39
1.5.2.) Miejscowość: Brójce
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-006
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 295 01 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@brojce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.brojce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brójce.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7372d24-bf96-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005196/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brójce.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków – ZIT.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071167/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1870487,14 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – budynek OSP w Stefanowie:- remont elewacji z jej ociepleniem;
- demontaż i montaż rur spustowych;
- ocieplenie stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy;
- ocieplenie stropu zewnętrznego (nad wejściem);
- tynkowanie i malowanie;
- wykonanie nowych obróbek blacharskich;
- wymiana okien;
- wymiana drzwi wejściowych;
- wymiana wrót garażowych;
- przebudowa istniejących schodów i wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych;
Docieplenie ścian zewnętrznych styropianowymi płytami izolacyjnymi (0,031 W/mK) o grubości 14 cm metodą lekką mokrą, ościeża 2-3 cm.
Docieplenie stropu zewnętrznego nadwieszonego płytami izolacyjnymi (0,037 W/mK) o grubości 22 cm metodą lekką mokrą.
Docieplenie stropodachu styropianowymi płytami izolacyjnymi laminowanymi papą (0,031 W/mK) o grubości 22 cm wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej i likwidacją otworów wentylacyjnych stropodachu.
Wymiana okien zewnętrznych i luksferów na nowe okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,90W/m2K.
Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30W/m2K.
Wymiana wrót garażowych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30W/m2K.
Modernizacja systemu grzewczego obejmująca:
− Modernizację instalacji c.o.,
− demontaż istniejącego kotła i zbiornika oleju,
− dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących przepisów,
− montaż nowego układu technologicznego kotłowni,
− wykonanie niezbędnych prac budowlanych i instalacyjnych,
− doposażenie instalacji grzewczej w zawory termostatyczne i głowice regulacyjne,
Ze względu na zły stan techniczny kotła projektuje się jego wymianę na nowy, kondensacyjny, olejowy. W kotłowni zamontowany będzie dwupłaszczowy zbiornik oleju wraz z osprzętem o pojemności maksymalnej 1000 dm3, który oddzielony będzie od kotła murowaną ścianką o grubości 12 cm obustronnie tynkowaną. Posadzkę w wydzielonej części oraz ściany należy zabezpieczyć przed działaniem oleju. Skropliny z kotła poprzez neutralizator kondensatu będą odprowadzane do kanalizacji za pomocą pompki skroplin.
Instalacja c.o. o parametrach czynnika 70/50°C, czynnik grzewczy glikol propylenowy 40%. Instalacja c.o. będzie zasilana w w/w czynnik z istniejącej kotłowni, w której wymieniony zostanie kocioł na nowy olejowy kondensacyjny. Instalacja podzielona jest na trzy obiegi, dwa grzejnikowe i jeden zasilający aparaty grzewczo-wentylacyjne. Układ ten należy pozostawić. Wykonać nowy rozdzielacz, zamontować między kotłem a rozdzielaczem sprzęgło hydrauliczne. Między sprzęgłem a rozdzielaczem zamontować ultradźwiękowy licznik ciepła.
W celu dostosowania pomieszczenia kotłowni do wymagań obowiązujących przepisów należy wykonać następujące roboty:
− Wykonać ściankę murowana oddzielającą zbiornik oleju od kotła.
− Zamontować drzwi do pomieszczenia kotłowni EI30.
− Wykonać ścianki wydzielające pomieszczenia kotłowni w klasie EI 60.
− Wykonać studnię schładzającą z kręgów betonowych o średnicy 8000 mm
i głębokości 500 mm, wyposażyć w pompę zatapialną z czujnikiem poziomu wody.
− Wykonać fundament pod kocioł o wysokości 5 cm, krawędzie zabezpieczyć kątownikiem stalowym.
− Zamontować kanał nawiewny „zet” oraz wyciągowy z kotłowni.
− Wykonać przewód wentylacji wyciągowej DN 160 (wlot pod stropem kotłowni),
− Wykonać kanał doprowadzający powietrze do kotła DN125;
− Wykonać odpowietrzenie zbiornika oleju i wlew oleju;
− Przejścia przewodów instalacyjnych przez przegrody wykonać, jako p-poż
o odporności ogniowej przegrody.
− W pomieszczeniu kotłowni zamontować oświetlenie elektryczne zgodne
z wymaganiami stopnia ochrony IP65.
− Wymienić uziemienie urządzeń.
− Wymienić w kotłowni główny wyłącznik prądu do kotłowni;
− Kotłownię wyposażyć w gaśnicę proszkową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 715512,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – budynek OSP w Wardzynie:− remont elewacji z jej ociepleniem;
− demontaż i montaż rur spustowych;
− ocieplenie stropu podwieszanego z płyt g-k pod poddaszem nieużytkowym;
− ocieplenie stropu zewnętrznego (nad wejściami);
− tynkowanie i malowanie;
− wykonanie nowych obróbek blacharskich;
− wymiana okien;
− wymiana drzwi wejściowych;
− wymiana wrót garażowych.
Docieplenie ścian zewnętrznych styropianowymi płytami izolacyjnymi (0,031 W/mK) o grubości 14 cm metodą lekką mokrą, ościeża 2-3 cm. Ściany cokołowe XPS 10 cm.
Docieplenie stropu zewnętrznego nad wejściem płytami izolacyjnymi (0,036 W/mK) o grubości 20 cm metodą lekką mokrą.
Ocieplenie stropu podwieszanego z płyt gipsowo - kartonowych wełną mineralną ułożoną na stropie po wcześniejszym usunięciu istniejącego ocieplenia (0,031 W/mK) o grubości 26 cm.
Wymiana okien zewnętrznych i luksferów na nowe okna o współczynniku przenikania ciepła U=0,90W/m2K.
Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30W/m2K.
Wymiana wrót garażowych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30W/m2K.
Modernizacja systemu grzewczego obejmująca:
− modernizację instalacji c.o.,
− demontaż istniejącego kotła i zbiornika oleju,
− dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących przepisów,
− montaż nowego układu technologicznego kotłowni,
− wykonanie niezbędnych prac budowlanych i instalacyjnych,
− doposażenie instalacji grzewczej w zawory termostatyczne i głowice regulacyjne.
Ze względu na zły stan techniczny kotła projektuje się jego wymianę na nowy, kondensacyjny, olejowy. W kotłowni zamontowany będzie dwupłaszczowy zbiornik oleju wraz z osprzętem o pojemności maksymalnej 1000 dm3, który oddzielony będzie od kotła murowaną ścianką o grubości 12 cm obustronnie tynkowaną. Posadzkę w wydzielonej części oraz ściany należy zabezpieczyć przed działaniem oleju. Skropliny z kotła poprzez neutralizator kondensatu będą odprowadzane do kanalizacji za pomocą pompki skroplin.
Instalacja c.o. o parametrach czynnika 70/50°C, czynnik grzewczy glikol propylenowy 40%.
Instalacja c.o. będzie zasilana w w/w czynnik z istniejącej kotłowni, w której wymieniony zostanie kocioł na nowy olejowy kondensacyjny. Instalacja podzielona jest na trzy obiegi, dwa grzejnikowe i jeden zasilający aparaty grzewczo-wentylacyjne. Układ ten należy pozostawić. Wykonać nowy rozdzielacz, zamontować między kotłem a rozdzielaczem sprzęgło hydrauliczne. Między sprzęgłem a rozdzielaczem zamontować ultradźwiękowy licznik ciepła.
W celu dostosowania pomieszczenia kotłowni do wymagań obowiązujących przepisów należy wykonać następujące roboty:
− Wykonać ściankę murowaną oddzielającą zbiornik oleju od kotła.
− Zamontować drzwi do pomieszczenia kotłowni EI30.
− Wykonać ścianki wydzielające pomieszczenia kotłowni w klasie EI 60.
− Wykonać studnię schładzającą z kręgów betonowych o średnicy 8000 mm i głębokości 500 mm, wyposażyć w pompę zatapialną z czujnikiem poziomu wody.
− Wykonać fundament pod kocioł o wysokości 5 cm, krawędzie zabezpieczyć kątownikiem stalowym.
− Zamontować kanał nawiewny „zet” oraz wyciągowy z kotłowni.
− Wykonać kanał doprowadzający powietrze do kotła DN125;
− Wykonać odpowietrzenie zbiornika oleju i wlew oleju;
− Przejścia przewodów instalacyjnych przez przegrody wykonać, jako p-poż o odporności ogniowej przegrody.
− W pomieszczeniu kotłowni zamontować oświetlenie elektryczne zgodne z wymaganiami stopnia ochrony IP65.
− Wymienić uziemienie urządzeń.
− Wymienić w kotłowni główny wyłącznik prądu do kotłowni;
− Kotłownię wyposażyć w gaśnicę proszkową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 676656,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część III – budynek OSP w Pałczewie:− remont elewacji z jej ociepleniem;
− demontaż i montaż rur spustowych;
− tynkowanie i malowanie;
− wykonanie nowych obróbek blacharskich;
− wymiana okien;
− wymiana drzwi wejściowych;
− przebudowa istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych;
− istniejący strop żelbetowy nad piętrem zgodnie z opinią techniczną nie może być poddany ociepleniu w związku z tym będzie poddany przebudowie wraz z jego ociepleniem i wykonaniem nowego pokrycia.
Docieplenie ścian zewnętrznych styropianowymi płytami izolacyjnymi (0,031 W/mK) o grubości 14 cm metodą lekką mokrą, ościeża 2-3 cm.
Rozbiórka stropodachu i wykonanie w jego miejsce nowego ze stropem gęstożebrowym (na podstawie odrębnego opracowania) i spadkiem oraz ociepleniem wykonanym styropianem, krytym papą termozgrzewalną. Grubość podstawowa warstwy ocieplenia z płyt styropianowych (0,036 W/mK) 24 cm + warstwa spadkowa.
Wymiana okien zewnętrznych drewnianych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=0,90 W/m2K.
Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30 W/m2K.
Wymiana wrót garażowych segmentowych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,30 W/m2K.
Modernizacja systemu grzewczego obejmująca:
− modernizację instalacji c.o.,
− demontaż istniejącego kotła i zbiornika oleju,
− dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących przepisów,
− montaż nowego układu technologicznego kotłowni,
− wykonanie niezbędnych prac budowlanych i instalacyjnych,
− doposażenie instalacji grzewczej w zawory termostatyczne i głowice regulacyjne.
Ze względu na zły stan techniczny kotła projektuje się jego wymianę na nowy, kondensacyjny, olejowy. W kotłowni zamontowany będzie dwupłaszczowy zbiornik oleju wraz z osprzętem o pojemności maksymalnej 1000 dm3, który oddzielony będzie od kotła murowaną ścianką o grubości 12 cm obustronnie tynkowaną. Posadzkę w wydzielonej części oraz ściany należy zabezpieczyć przed działaniem oleju. Skropliny z kotła poprzez neutralizator kondensatu będą odprowadzane do kanalizacji za pomocą pompki skroplin.
W celu dostosowania pomieszczenia kotłowni do wymagań obowiązujących przepisów należy wykonać następujące roboty:
− Wykonać ściankę murowana oddzielającą zbiornik oleju od kotła.
− Zamontować drzwi do pomieszczenia kotłowni EI30.
− Wykonać ścianki wydzielające pomieszczenia kotłowni w klasie EI 60.
− Wykonać studnię schładzającą z kręgów betonowych o średnicy 8000 mm i głębokości 500 mm, wyposażyć w pompę zatapialną z czujnikiem poziomu wody.
− Wykonać fundament pod kocioł o wysokości 5 cm, krawędzie zabezpieczyć kątownikiem stalowym.
− Zamontować kanał nawiewny „zet” oraz wyciągowy z kotłowni.
− Wykonać przewód wentylacji wyciągowej DN 160 (wlot pod stropem kotłowni), przewód na poziomie piętra izolować otuliną z wełny mineralnej i obudować płytami g-k do EIS 60;
− Wykonać kanał doprowadzający powietrze do kotła DN125;
− Wykonać odpowietrzenie zbiornika oleju i wlew oleju;
− Przejścia przewodów instalacyjnych przez przegrody wykonać, jako p-poż o odporności ogniowej przegrody.
− W pomieszczeniu kotłowni zamontować oświetlenie elektryczne zgodne z wymaganiami stopnia ochrony IP65.
− Wymienić uziemienie urządzeń.
− Wymienić w kotłowni główny wyłącznik prądu do kotłowni.
− Kotłownię wyposażyć w gaśnicę proszkową.
Zakres robót obejmujących przebudowę stropodachu, likwidację otworu drzwiowego oraz powiększenie otworów w garażach.
− rozbiórka istniejącego poszycia z papy;
− ręczna rozbiórka stropodachu – płyta żelbetowa gr. 8 cm + warstwa szlaki;
− rozbiórka podciągu żelbetowego;
− wykonanie nowego podciągu żelbetowego 25x40 cm;
− montaż stropu gęstożebrowego typu Rector;
− ocieplenie stropodachu;
− ułożenie klinów spadkowych;
− tynkowanie i malowanie;
− wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej;
− likwidacja otworu drzwiowego w ścianie zachodniej;
− powiększenie otworów drzwiowych dla nowych bram garażowych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 908530,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660062,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660062,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660062,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Dekarz Piotr Korpa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271176695
7.3.3) Ulica: Krasawna 46
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE DEKARZ PIOTR KORPA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE DEKARZ PIOTR KORPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660062,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540708,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641724,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540708,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Dekarz Piotr Korpa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271176695
7.3.3) Ulica: Krasawna 46
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE DEKARZ PIOTR KORPA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE DEKARZ PIOTR KORPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540708,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Części III – budynek OSP w Pałczewie, Gmina Brójce na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) unieważniła przedmiotową część postępowania ponieważ nie złożono w tej części żadnej oferty.
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.