Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00116735 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 3 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 3 zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea5f82d7-e09c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 3 zadań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług dotyczących wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: Zadanie 1: Wznawianie znaków granicznych, wyznaczanie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów lub ustalanie granic nieruchomości w trybie przepisów rozporządzenia z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków wraz z ich stabilizacją. Zadanie 2: Wykonywanie aktualizacji mapy zasadniczej w zakresie sporządzania wykazów zmian danych ewidencyjnych dot. użytków gruntowych (do 3 działek w wykazie). Zadanie 3: Geodezyjne podziały nieruchomości. Cd uzasadnienia faktycznego i prawnego w Sekcji IX.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.34.2021.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: Zadanie 1: Wznawianie znaków granicznych, wyznaczanie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów lub ustalanie granic nieruchomości w trybie przepisów rozporządzenia z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków wraz z ich stabilizacją. Zadanie 2: Wykonywanie aktualizacji mapy zasadniczej w zakresie sporządzania wykazów zmian danych ewidencyjnych dot. użytków gruntowych (do 3 działek w wykazie). Zadanie 3: Geodezyjne podziały nieruchomości.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zadanie 1: Wznawianie znaków granicznych, wyznaczanie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów lub ustalanie granic nieruchomości w trybie przepisów rozporządzenia z dnia 29 marca 2001 r.
w sprawie ewidencji gruntów i budynków wraz z ich stabilizacją.
Przewidywana maksymalna ilość pierwszych znaków/punktów w zleceniu: 4
Przewidywana maksymalna ilość następnych znaków/punktów w zleceniu: 37
W ramach zleconych prac geodezyjnych należy:
a) okazać punkty graniczne oraz przebieg granic nieruchomości Zamawiającemu
b) zastabilizować wszystkie wyznaczone punkty granicznikami betonowymi,
w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,
c) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
protokół graniczny (1 egz.) wraz z opisem sytuacyjnym punktów granicznych
szkic polowy (1 egz.)
Wymagany termin realizacji – maksymalnie 52 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia).
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do okazania granic wznowionej nieruchomości w ramach wynagrodzenia umownego, w okresie 12 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru zapotrzebowania (zlecenia). Termin okazania zostanie ustalony odrębnie dla każdej nieruchomości.
2) Zadanie 2: Wykonywanie aktualizacji mapy zasadniczej w zakresie sporządzania wykazów zmian danych ewidencyjnych dot. użytków gruntowych (do 3 działek w wykazie).
Przewidywana maksymalna ilość wykazów: 1
W ramach zapotrzebowania (zlecenia) należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (2 egz.).
Wymagany termin realizacji – maksymalnie 30 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia).
3) Zadanie 3: Geodezyjne podziały nieruchomości
Przewidywana maksymalna ilość działek podlegających podziałowi: 5
Przewidywana maksymalna ilość następnych działek powstałych w wyniku podziału: 15
Zadanie 3 składa się z dwóch etapów:
Etap pierwszy- sporządzenie oraz dostarczenie Zamawiającemu następujących dokumentów:
a) wstępne projekty podziału nieruchomości,
b) protokół z badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne,
c) projekty podziału nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami (ilość egz. każdorazowo określi Zamawiający),
d) kopia protokołu z przyjęcia granic nieruchomości wraz ze szkicem granicznym (1 egz.)
Etap drugi:
a) stabilizacja wszystkich punktów załamania granic granicznikami betonowymi,
w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,
b) dostarczenie Zamawiającemu kopii protokołu ze stabilizacji punktów granicznych.
Wymagany termin realizacji:
a) Etap pierwszy – maksymalnie 100 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia) dot. podziału.
b) Etap drugi – 35 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia) dot. stabilizacji.
4. Wymogi:
1) Wszystkie etapy przedmiotu zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą
o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1990 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr. 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. oraz Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2052 z późn. zm.).
2) Okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, licząc odrębnie dla każdego zlecenia, od daty jego odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć wszelkie wady w terminie ustalonym indywidualnie z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie 6 tygodni od pisemnego ich zgłoszenia.
3) Zamawiający zastrzega, że szacunkowa ilość zapotrzebowań (zleceń) może ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy o 40%. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna łączna wartość zapotrzebowań (zleceń) wyniesie 60 % wartości n umowy.
4) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do okazania granic wydzielonych nieruchomości w ramach wynagrodzenia umownego, w okresie 12 miesięcy od dnia, w którym decyzja zatwierdzająca podział stała się ostateczna. Termin okazania zostanie ustalony odrębnie dla każdej nieruchomości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GeoPON Maciej Wtorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492224227
7.3.3) Ulica: Równa 17/7
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-06 do 2021-12-17SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych dalej Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki,
w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości”.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 520262-N-2020 z dnia 17.03.2020r dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego, i wynosi 26.991,87zł.
2.Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021r.
3.Wykonanie każdego z zadań poprzedzać będzie pisemne zapotrzebowanie (zlecenie) Zamawiającego odebrane osobiście przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego,
w którym zawarty będzie etap, szczegółowy zakres, ilość oraz termin wykonania.
-Wymagany termin realizacji w zakresie zadania 1: maksymalnie 52 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia).
-Wymagany termin realizacji w zakresie zadania 2: maksymalnie 30 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia).
-Wymagany termin realizacji w zakresie 3 :
Etap pierwszy – maksymalnie 100 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia) dot. podziału.
Etap drugi – 35 dni od daty otrzymania zapotrzebowania (zlecenia) dot. stabilizacji.
4. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy wynosi 34.150,00 zł brutto ( słownie: trzydzieści cztery tysiące sto pięćdziesiąt złotych 00/100).
Ceny jednostkowe za wykonanie poszczególnych zadań wynoszą odpowiednio:
1) Zadanie 1 – Wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów lub ustalenia granic nieruchomości w trybie przepisów rozporządzenia z dnia 29 marca 2001 r w sprawie ewidencji gruntów i budynków wraz z ich stabilizacją:
- za pierwszy punkt w zleceniu – 900,00 zł brutto ( słownie: dziewięćset złotych brutto 00/100)
- za każdy następny punkt w zleceniu – 300,00 zł brutto ( trzysta złotych 00/100);
2) Zadanie 2 – Wykonanie aktualizacji mapy zasadniczej w zakresie sporządzania wykazu zmian danych ewidencyjnych dot. Użytków gruntowych ( do 3 działek w wykazie);
- za jeden wykaz – 450,00 zł brutto ( słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)
3) Zadanie 3 -Geodezyjne podziały nieruchomości:
- za wydzielenie 2 nowych działek w zleceniu 2.600,00 zł brutto ( słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100);
- za każdą następną wydzieloną działkę w zleceniu – 400,00 zł brutto ( słownie: czterysta złotych 00/100)
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz o frakcji 1-3 mm
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Zawierciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.