eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiśniowaRozwijanie systemów ratownictwa dla jednostek OSP w KSRG w Gminie Wiśniowa



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwijanie systemów ratownictwa dla jednostek OSP w KSRG w Gminie Wiśniowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIŚNIOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 150

1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-124

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172775063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wisniowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisniowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wisniowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwijanie systemów ratownictwa dla jednostek OSP w KSRG w Gminie Wiśniowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b245b8ca-6b6f-4cd8-aff4-1cea1e4ec58a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025499/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Rozwijanie systemów ratownictwa dla jednostek OSP w KSRG w Gminie Wiśniowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.02 Energia i Środowisko, działanie 2.5 Adaptacja do zmian klimatu objętego programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OC.271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – Zakup 2 lekkich samochodów rozpoznawczo -ratowniczych wraz z ich wyposażeniem zgodnie z załącznikiem 5A do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 2 samochodów ratowniczo-gaśniczych – fabrycznie nowych, sprawnych technicznie, nie posiadających wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) ani wad prawnych oraz spełniające wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego, zgodnie z wymaganiami określonymi Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia- Załącznik 5A.
2) Przekazany pojazd musi posiadać komplet dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej.
3) Odbiór pojazdu nastąpi po podpisaniu stosownych dokumentów, w tym protokołu odbioru w siedzibie Wykonawcy.
4)Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego
w zakresie podstawowej obsługi pojazdu.
5)Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot umowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
6)Zamawiający, przed podpisaniem protokołu odbioru zastrzega sobie prawo sprawdzenia parametrów technicznych samochodu, w celu zbadania zgodności z wymaganymi parametrami technicznymi określonymi w SWZ oraz złożoną ofertą.
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność i ryzyko związane z dostawą samochodu do momentu podpisania protokołu jego odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.5.5.) Wartość części: 745066,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚC II - Zakup quada wraz z przyczepą do transportu oraz przyczepą do transportu poszkodowanych zgodnie z załącznikiem 5 B do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdu typu quad z przyczepą przeznaczoną dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiśniowej oraz przyczepę do transportu poszkodowanych.
2) Musi spełniać minimalne parametry określone w Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 B do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 b do SWZ.
4) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, w pełni sprawny, bez wad, gotowy do użycia.
5) Na dostarczony towar Wykonawca musi udzielić min. 24 miesięcznej gwarancji, oraz zapewnić punkt serwisowy max . 100 km od siedziby Zamawiającego.
6) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34223300-9 - Przyczepy

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.5.5.) Wartość części: 78760,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III- Zakup łodzi wraz z przyczepą do jej transportu zgodnie z załącznikiem 5C do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa łodzi ratunkowej wraz z silnikiem, przyczepką dostosowaną do jej przewozu oraz niezbędnym wyposażeniem która wykorzystywana będzie na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalembinie oraz prowadzonych działań ratowniczych.
2) Musi spełniać minimalne parametry określone w Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 C do SWZ.
3) Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego wykonawca przekaże zamawiającemu dokumenty łodzi wraz z jej wyposażeniem i przyczepę .
4) Na dostarczony towar Wykonawca musi udzielić min. 24 miesięcznej gwarancji,
5) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 34521000-5 - Łodzie specjalistyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34223300-9 - Przyczepy

4.5.5.) Wartość części: 50369,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 987788,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 987788,40 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.