Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00071292/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna – etap IV, część 3: separatory – pełnienie funkcji inspektora nadzoru
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00
1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna – etap IV, część 3: separatory – pełnienie funkcji inspektora nadzoru2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38b79c90-7865-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019574/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzycy na terenie miasta Kościerzyna ETAP IV - część 3 – separatory - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Ochrona przez powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej 11 - Środowisko, Działania 11.1 – Ograniczanie zagrożeń naturalnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071292/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 190502,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16992 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych. W ramach przedsięwzięcia planuje się m.in.: Część I – układ podczyszczający SP 21) dwa osadniki wirowe pracujące równolegle z separatorem węglowodorów ropopochodnych
2) kanalizację deszczową grawitacyjną z rur betonowych w ilości:
dn 1000 - długość ok. 53 m
dn 800 - długość ok. 80 m
dn 600 - długość ok. 103 m
dn 500 - długość ok. 141 m
dn 200 - długość ok. 12 m z rur PVC 200
studnie typowe betonowe z uszczelką elastomerową dn 2000, dn 1800, dn 1500
3) drogę i plac manewrowy z kostki betonowej prostokątnej – pow. ok. 336 m2
4) drogę technologiczną płyty żelbetonowe wielootworowe 100x75x12,5 – pow. ok. 390 m2
5) odtworzenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego i nawierzchni chodników z kostki betonowej prostokątnej
6) rów odprowadzający wody deszczowe – dł. ok. 127 m, brzegi rowu umocnione faszyną, wyloty umocnione z kamienia na betonie
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 10296 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych. W ramach przedsięwzięcia planuje się m.in.:Część II – układ podczyszczający SP 3
1) dwa osadniki wirowe pracujące równolegle z separatorem węglowodorów ropopochodnych
2) kanalizację deszczową grawitacyjną z rur betonowych w ilości:
dn 600 - długość ok. 19 m
dn 400 - długość ok. 61 m
studnie typowe betonowe z uszczelką elastomerową dn 1500, dn 1200
3) odtworzenie nawierzchni bitumicznej ul. Wejhera (jezdnia na całej szerokości i długości) na całym odcinku kanalizacji deszczowej i całe skrzyżowanie z ul. Klasztorną – droga wojewódzka nr 214,
4) odtworzenie nawierzchni chodników z kostki betonowej
5) przebudowę sieci telekomunikacyjnych kolidujących z urządzeniami podczyszczającymi – dł. ok 64m
Urządzenia podczyszczające i częściowo kanalizacja deszczowa zlewni SP3 zlokalizowane są w pasie drogi wojewódzkiej nr 214 - ul. Klasztorna, ul. Wejhera, w której planowana jest kanalizacja deszczowa jest drogą gminną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 6696 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8496,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8979,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8979,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Decada Pracownia Projektowa Jędrzej myszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421559039
7.3.3) Ulica: ul. Wodna 14
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DECADA" PRACOWNIA PROJEKTOWA JĘDRZEJ MYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
"DECADA" PRACOWNIA PROJEKTOWA JĘDRZEJ MYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8979,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4858,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4858,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Decada Pracowania Projektowa Jędrzej Myszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421559039
7.3.3) Ulica: ul. Wodna 14
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DECADA" PRACOWNIA PROJEKTOWA JĘDRZEJ MYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
"DECADA" PRACOWNIA PROJEKTOWA JĘDRZEJ MYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4858,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży elektrycznej .
- Przeprowadzenie szkolenia Uprawnienia energetyczne gr.1 w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub II"
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej poprzez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie II
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży instalacyjnej wodno-kanalizacyjnej.
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu "Kompetencje na + w Sercu Kaszub"
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej o system magazynowania energii w SP ZOZ w Myszkowie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. nadbudowa oficyny B budynku A wraz z przebudową budynku A Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją p.n. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.