eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaOchrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna - etap IV, część 3: separatory - pełnienie funkcji inspektora nadzoru



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna – etap IV, część 3: separatory – pełnienie funkcji inspektora nadzoru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00

1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna – etap IV, część 3: separatory – pełnienie funkcji inspektora nadzoru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38b79c90-7865-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019574/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzycy na terenie miasta Kościerzyna ETAP IV - część 3 – separatory - pełnienie funkcji inspektora nadzoru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Ochrona przez powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej 11 - Środowisko, Działania 11.1 – Ograniczanie zagrożeń naturalnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071292/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 190502,81 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16992 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych. W ramach przedsięwzięcia planuje się m.in.: Część I – układ podczyszczający SP 2
1) dwa osadniki wirowe pracujące równolegle z separatorem węglowodorów ropopochodnych
2) kanalizację deszczową grawitacyjną z rur betonowych w ilości:
 dn 1000 - długość ok. 53 m
 dn 800 - długość ok. 80 m
 dn 600 - długość ok. 103 m
 dn 500 - długość ok. 141 m
 dn 200 - długość ok. 12 m z rur PVC 200
 studnie typowe betonowe z uszczelką elastomerową dn 2000, dn 1800, dn 1500
3) drogę i plac manewrowy z kostki betonowej prostokątnej – pow. ok. 336 m2
4) drogę technologiczną płyty żelbetonowe wielootworowe 100x75x12,5 – pow. ok. 390 m2
5) odtworzenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego i nawierzchni chodników z kostki betonowej prostokątnej
6) rów odprowadzający wody deszczowe – dł. ok. 127 m, brzegi rowu umocnione faszyną, wyloty umocnione z kamienia na betonie

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 10296 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych. W ramach przedsięwzięcia planuje się m.in.:
Część II – układ podczyszczający SP 3
1) dwa osadniki wirowe pracujące równolegle z separatorem węglowodorów ropopochodnych
2) kanalizację deszczową grawitacyjną z rur betonowych w ilości:
 dn 600 - długość ok. 19 m
 dn 400 - długość ok. 61 m
 studnie typowe betonowe z uszczelką elastomerową dn 1500, dn 1200
3) odtworzenie nawierzchni bitumicznej ul. Wejhera (jezdnia na całej szerokości i długości) na całym odcinku kanalizacji deszczowej i całe skrzyżowanie z ul. Klasztorną – droga wojewódzka nr 214,
4) odtworzenie nawierzchni chodników z kostki betonowej
5) przebudowę sieci telekomunikacyjnych kolidujących z urządzeniami podczyszczającymi – dł. ok 64m

Urządzenia podczyszczające i częściowo kanalizacja deszczowa zlewni SP3 zlokalizowane są w pasie drogi wojewódzkiej nr 214 - ul. Klasztorna, ul. Wejhera, w której planowana jest kanalizacja deszczowa jest drogą gminną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 6696 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8496,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8979,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8979,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Decada Pracownia Projektowa Jędrzej myszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421559039

7.3.3) Ulica: ul. Wodna 14

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8979,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4858,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4858,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Decada Pracowania Projektowa Jędrzej Myszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421559039

7.3.3) Ulica: ul. Wodna 14

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4858,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.