Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00064280/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00084714/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zakresie urologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211228381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dekerta 1
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0caffa7-e2bb-4d2e-ba0e-d93597bc66b71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zakresie urologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0caffa7-e2bb-4d2e-ba0e-d93597bc66b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPU.2632.04.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235149,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu ustawy PZP, obejmująca zakup i dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zakresie urologii na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o. , ul. Dekerta 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w formularzu cenowym oraz projekcie umowy – stanowiących załączniki do SWZ.
Oferowany wyrób medyczny, będący przedmiotem zamówienia, winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz aktami wykonawczymi do niej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148845,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195142,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148845,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cook Medical sp. z o. o. - dotyczy Pakietu nr 1
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141803445
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 2B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148845,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pakiet nr 3 został unieważniony, na podstawie art. 255 pkt 1 pzp - nie złożono żadnej oferty.
Informacje dot. wykonawcy wybranego w pakietach nr 1 i 2
Pakiet nr 1 - Cook Medical sp. z o.o., pozostałe dane jak powyżej w Sekcji VII
Pakiet nr 2 - Advance Europe sp. Biuro Techniczno-Handlowe sp. z o.o. ; Małe przedsiębiorstwo; kraj Polska; REGON 006716691, Warszawa, województwo mazowieckie; Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom - Nie
Oferty w pakietach nr 1 i 2
Liczba otrzymanych ofert - Pakiet 1: 4, pakiet 2: 1
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców - Pakiet 1: 3 pakiet 2: 1
Liczba ofert odrzuconych: Pakiet 1: 2, Pakiet 2: 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem - Pakiet 1: 99 468,00 PLN Pakiet 2: 49 377,60 PLN
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem- Pakiet 1: 151 764,84 PLN Pakiet 2: 49 377,60 PLN
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia - Pakiet 1: 99 468,00 PLN Pakiet 2: 49 377,60 PLN
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową - Pakiet 1: nie Pakiet 2: nie
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną - Pakiet 1: nie Pakiet 2: nie
Umowy w pakietach nr 1 i 2
Data zawarcia umowy w pakietach 1 i 2: 2025-02-19
Wartość umowy - pakiet 1: 99 468,00 PLN Pakiet 2: 49 377,60 PLN
Okres realizacji zamówienia: Pakiet 1 i 2 data do 2026-05-20
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Remont bieżący nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na terenie Powiatu Gorzowskiego"
- Utrzymanie chodników oraz nawierzchni niebitumicznych ulic miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2026
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
- Dostawa samochodów w ramach najmu długoterminowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
- Rozbudowa skateparku w Parku Kopernika realizowanego z ramach projektu "Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp.- etap I"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- "Realizacja Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie I
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie III
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do zgrzewarek do jałowego łączenia drenów będących własnością Zamawiającego
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.