eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zakresie urologii



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zakresie urologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211228381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dekerta 1

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.gorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0caffa7-e2bb-4d2e-ba0e-d93597bc66b7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zakresie urologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0caffa7-e2bb-4d2e-ba0e-d93597bc66b7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPU.2632.04.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235149,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu ustawy PZP, obejmująca zakup i dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zakresie urologii na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o. , ul. Dekerta 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w formularzu cenowym oraz projekcie umowy – stanowiących załączniki do SWZ.
Oferowany wyrób medyczny, będący przedmiotem zamówienia, winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz aktami wykonawczymi do niej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148845,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195142,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148845,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cook Medical sp. z o. o. - dotyczy Pakietu nr 1

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141803445

7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 2B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148845,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi trudności techniczne uzupełnienia danych w ogłoszeniu, uprzejmie informujemy, iż informacje dot. wybranego wykonawcy, oferty czy zawartej umowy w rozbiciu na wszystkie pakiety znajdują się poniżej.

Pakiet nr 3 został unieważniony, na podstawie art. 255 pkt 1 pzp - nie złożono żadnej oferty.

Informacje dot. wykonawcy wybranego w pakietach nr 1 i 2
Pakiet nr 1 - Cook Medical sp. z o.o., pozostałe dane jak powyżej w Sekcji VII
Pakiet nr 2 - Advance Europe sp. Biuro Techniczno-Handlowe sp. z o.o. ; Małe przedsiębiorstwo; kraj Polska; REGON 006716691, Warszawa, województwo mazowieckie; Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom - Nie

Oferty w pakietach nr 1 i 2
Liczba otrzymanych ofert - Pakiet 1: 4, pakiet 2: 1
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców - Pakiet 1: 3 pakiet 2: 1
Liczba ofert odrzuconych: Pakiet 1: 2, Pakiet 2: 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem - Pakiet 1: 99 468,00 PLN Pakiet 2: 49 377,60 PLN
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem- Pakiet 1: 151 764,84 PLN Pakiet 2: 49 377,60 PLN
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia - Pakiet 1: 99 468,00 PLN Pakiet 2: 49 377,60 PLN
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową - Pakiet 1: nie Pakiet 2: nie
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną - Pakiet 1: nie Pakiet 2: nie

Umowy w pakietach nr 1 i 2
Data zawarcia umowy w pakietach 1 i 2: 2025-02-19
Wartość umowy - pakiet 1: 99 468,00 PLN Pakiet 2: 49 377,60 PLN
Okres realizacji zamówienia: Pakiet 1 i 2 data do 2026-05-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.