Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00287980/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA: PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH, MLEKA I PROD. MLECZNYCH, RYB ŚWIEŻYCH I MROŻONYCH, PRODUKTÓW ZBOŻOWYCH, JAJ, TŁUSZCZY, WODY, NAPOJÓW I SOKÓW, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH I ART. SPOŻYWCZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012889151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygadzistów 18
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-384
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zsp2@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dbfobemowo.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBEMOWO/demand/155099/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA: PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH, MLEKA I PROD. MLECZNYCH, RYB ŚWIEŻYCH I MROŻONYCH, PRODUKTÓW ZBOŻOWYCH, JAJ, TŁUSZCZY, WODY, NAPOJÓW I SOKÓW, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH I ART. SPOŻYWCZYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-275bacca-fbf6-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028899/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa art. spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP2/8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 623880,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA: PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH, MLEKA I PROD. MLECZNYCH, RYB ŚWIEŻYCH I MROŻONYCH, PRODUKTÓW ZBOŻOWYCH, JAJ, TŁUSZCZY, WODY, NAPOJÓW I SOKÓW, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH I ART. SPOŻYWCZYCH
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
03311000-2 - Ryby
15831000-2 - Cukier
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15613300-1 - Produkty zbożowe
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
03142500-3 - Jaja
15981000-8 - Wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15511000-3 - Mleko
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15893000-4 - Produkty suszone
15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 653672,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 653672,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STACJA VEGE MICAŁL SUIENNIK MARCIN ARTMAN SPÓŁKA CYWILNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182273223
7.3.3) Ulica: PRUSZKOWSKA 1
7.3.4) Miejscowość: WOLSKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STACJA VEGE MICHAŁ SUKIENNIK, MARCIN ARTMAN SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
STACJA VEGE MICHAŁ SUKIENNIK, MARCIN ARTMAN SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 653672,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-06 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Łasku przy ul. Topolowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Toruniu przy ul. Trzcinowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Przebudowa części piwnic Pałacu Kazimierzowskiego związana z relokalizacją głównej rozdzielni elektrycznej, zestawu hydroforowego i węzła co
- Jonograf
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
- Sukcesywne dostawy MROŻONEK dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawa pieczywa i artykułów mięsnych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Dostawy margaryny, oleju spożywczego oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.