Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na terenie miasta Wieliczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2634331
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości na terenie miasta Wieliczka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2a6415f-a60f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032070/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Utrzymanie czystości na terenie miasta Wieliczka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082925
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą zastosowania trybu Zamówienia z wolnej ręki jest art. 214 ust. 1 pkt 11 uPzp. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 uPzp można udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 uPzp, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
Ciąg dalszy uzasadnienia w sekcji „informacje dodatkowe” nin. ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 352685,18 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274907,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Utrzymanie czystości traktów pieszych na terenie miasta Wieliczka.
a) W zakres zamówienia wchodzi:
• Sprzątanie poprzez zamiatanie ręczne i/lub mechaniczne w okresie letnim, usuwaniu piasku, błota i wszelkich innych zanieczyszczeń ze wskazanych terenów, oraz obsługę koszy ulicznych poprzez ich opróżnianie na bieżąco w miarę potrzeb. Przewiduje się opróżnianie koszy raz dziennie.
• Odśnieżanie terenów w okresie zimowym w stopniu umożliwiającym bezpieczne korzystanie przez użytkowników, usuwanie z chodników błota pośniegowego, likwidacji śliskości na chodnikach poprzez posypywanie piaskiem.
• Zamiatanie terenów nie może powodować zanieczyszczenia przylegających do nich terenów zielonych (trawników), rabat, nieruchomości.
Tereny do utrzymania w ramach zadania:
• ul. Powstania Warszawskiego 1 - schody od strony wschodniej i zachodniej, plac, chodnik wokół budynku; powierzchnia: 0,050 ha
• Przejście od ul. Seraf do placu Bednarka; powierzchnia: 0,028 ha
• Przejście od ul. Seraf do placu Kościuszki; powierzchnia: 0,032 ha
• ul. Legionów 18 – chodnik; powierzchnia: 0,004 ha
• Przejście od Sienkiewicza do Mierżączki i pod Szkołę podstawową nr 3; powierzchnia: 0,032 ha
• Chodnik ul. Daniłowicza 11; powierzchnia: 0,01 ha
• ul. Długosza - schody + chodnik (łącznik do ul. Piłsudskiego); powierzchnia: 0,027 ha
• Przejście od ul. Słowackiego do ul. Sienkiewicza (koło Biedronki); powierzchnia: 0,050 ha
• Chodnik od ul. Kościuszki do ul. Strzelców Wielickich - przejście wzdłuż ogródków działkowych; powierzchnia: 0,044 ha
• Chodnik od ul. Kościuszki do ul. św. Kingi; powierzchnia: 0,016 ha
• Parking przy Biedronce działka nr 583/1, 584/1; powierzchnia: 0,153 ha
2. Utrzymanie czystości przystanków na terenie miasta Wieliczka
a) W zakres zamówienia wchodzi:
• Utrzymywanie w czystości terenu zatok i miejsc przystankowych, śmieci powinny być usuwane na bieżąco,
• usuwanie nieczystości z koszy na śmieci znajdujących się na przystankach, uzupełnianie wkładów koszy (worków),
• odśnieżanie i likwidacja śliskości (w szczególności przez posypywanie piaskiem) na zatokach i miejscach przystankowych w okresie zimowym;
• po okresie zimowym oczyszczanie z piasku, żwiru, błota terenu zatok i miejsc przystankowych, oraz zamiatanie terenu zatok i miejsc przystankowych w pozostałych okresach,
• w przypadku istniejących wiat przystankowych teren wokół wiaty powinien czysty i utrzymany na bieżąco,
• Mycie wiat przystankowych, usuwanie naklejek, napisów i graffiti, mycie ławek,
• w przypadku gdy w obrębie zatoki i miejsc przystankowych znajduje się teren zielony (rośnie trawa) należy ją kosić i na bieżąco wywozić.
b) Za teren zatoki uważa się wydzieloną zatokę ograniczoną trwałym ogranicznikiem np. krawężnikiem, obrzeżem o długości 20 mb i szerokości 3 mb.
c) Za teren miejsca przystankowego ( peronu ) uważa się miejsce o długości 10 mb i szerokości 3 mb w obrębie słupka przystankowego lub wiaty przystankowej. W przypadku istniejącego rowu w obszarze miejsca przystankowego, jego utrzymanie należy również do terenu przystanku.
d) Przystanki do utrzymania w ramach ww. zadania:
• ul. Krakowska I - stacja paliw – prawy i lewy
• ul. Narutowicza II – Klasztor - lewy
• ul. Piłsudskiego II – Klasztor – lewy
• ul. Piłsudskiego I – Cmentarz – prawy i lewy
• ul. Piłsudskiego III - Kampus- prawy
• ul. Dembowskiego I - PKP – prawy i lewy
• ul. Dembowskiego II – Park – prawy i lewy
• ul. Dembowskiego III – Kopalnia Soli – prawy i lewy
• ul. Słowackiego I - Rynek – prawy i lewy
• ul. W. Pola I – Kampus – pętla
• ul. Daniłowicza I – Kopalnia Soli – lewy
• ul. Grottgera I - nr budynku 4 - prawy i lewy
• ul. Grottgera II – Lekarka - prawy i lewy
• ul. Długa I - skrzyżowanie ul. Reformacka – prawy i lewy
• ul. Długa I - skrzyżowanie ul. Wygoda – lewy
• ul. Bogucka I – Myjnia – prawy i lewy
• ul. Bogucka II - Wodrol – prawy
• ul. Legionów I – lewy
• ul. Czarnochowska I – cmentarz – prawy i lewy
• ul. Czarnochowska II – Korpala – prawy
• ul. Czarnochowska II – Orzechowa – lewy
• ul. Goliana I – prawy
• ul. Wygoda I – kapliczka – prawy i lewy
• ul. Sienkiewicza I – kotłownia – prawy
• ul. Mietniowska I – lewy
• ul. Chopina – prawy i lewy
• ul. Klaśnieńska I – prawy i lewy
• ul. Powstania Warszawskiego – Magistrat – prawy
• ul. Kościuszki I - prawy i lewy
• ul. Kościuszki Solne Miasto -prawy i lewy
• ul. Janińska Sąd - prawy i lewy
• ul. Sadowa I Krzyszkowice - prawy i lewy
• ul. Sadowa II Krzyszkowice -Kościół - prawy i lewy
• ul. Sadowa IV – prawy i lewy
• 3ul. Sadowa III Krzyszkowice -prawy i lewy
• ul. Krzyszkowicka I -prawy i lewy
• ul. Ochota I Krzyszkowice Modrzewiowa - prawy i lewy
• ul. Ochota II Krzyszkowice Różana – prawy i lewy
• ul. Ochota III Droga do Baryczy – lewy
• ul. Jedynaka I - prawy i lewy
• ul. Kasztanowa I – prawy
• ul. Kasztanowa II -prawy i lewy
• ul. Dobczycka – lewy
• ul. Asnyka Ochronka – prawy i lewy
• Wieliczka E4 – prawy
• Niepołomska granica-lewy
• ul. Gdowska – prawy
• ul. Gdowska (skrzyżowanie ul. Polna) prawy i lewy
Zamówienie obejmuje utrzymanie łącznie 76 przystanków o uśrednionej powierzchni x 45m2 każdy, co łącznie daje powierzchnię 3420,00 m2.
3. Utrzymanie czystości na terenie Placu Targowego Bednarka.
a) W zakres zamówienia wchodzi:
• sprzątanie Placu Targowego Bednarka, przylegającego chodnika, wywóz śmieci, 0,31ha,
• utrzymanie i pielęgnacja zieleni na Placu Targowym Bednarka, 0,011ha,
• odśnieżanie terenów w okresie zimowym w stopniu umożliwiającym bezpieczne korzystanie przez użytkowników,
• likwidacji śliskości na chodnikach poprzez posypywanie piaskiem,
• usuwanie z chodników błota pośniegowego,
• inne niezbędne, zlecone prace porządkowe.
4. Utrzymanie terenu parkingów przy ul. Dembowskiego.
a) W zakres zamówienia wchodzi:
• sprzątanie terenu parkingów zgodnie z załączoną mapą, wywóz śmieci, łączna powierzchnia terenu 1,32 ha,
• utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie parkingów– teren zielony 0,51 ha,
• odśnieżanie terenów w okresie zimowym w stopniu umożliwiającym bezpieczne korzystanie przez użytkowników – teren utwardzony 0,81 ha,
• inne niezbędne, zlecone prace porządkowe.
5. Zamawiający załącza mapy przedstawiające tereny przeznaczone do utrzymania.
6. Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia odbywały się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137500,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137500,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137500,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832009500
7.3.3) Ulica: J. Jedynaka 30
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137500,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dane poniżej dotyczą:
Zadania 2 - Utrzymanie czystości przystanków na terenie miasta Wieliczka
Zadania 3 - Utrzymanie czystości na terenie Placu Targowego Bednarka
Zadania 4 - Utrzymanie terenu parkingów przy ul. Dembowskiego
5.1.) Postępowanie zakończyło się się zawarciem umowy:TAK
SEKCJA VI OFERTY - (dotyczy Zad. 2, 3, 4)
6.1.)Liczba otrzymanych ofert:1
6.1.1.)Liczba otrzymanych ofert wariantowych:0
6.1.2.)Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.)Liczba otrzymanych od MŚP:1
6.1.4.)Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.)Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.)Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.)Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.)Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
zad. 2- 54 999,99PLN,
zad. 3 - 44 999,99PLN,
zad. 4 - 59 400,00 PLN
6.3.)Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
zad. 2- 54 999,99PLN,
zad. 3 - 44 999,99PLN,
zad. 4 - 59 400,00 PLN
6.4.)Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
zad. 2- 54 999,99PLN,
zad. 3 - 44 999,99PLN,
zad. 4 - 59 400,00 PLN
6.5.)Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.)Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA – (dotyczy Zad. 2, 3, 4)
7.1.)Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.)Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przeds.
7.3.)Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1)Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
7.3.2)Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832009500
7.3.3)Ulica: J. Jedynaka 30
7.3.4)Miejscowość: Wieliczka
7.3.5)Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.)Województwo: małopolskie
7.3.7.)Kraj: Polska
7.4.)Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA – dotyczy zad. 2
8.1.)Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.)Wartość umowy/umowy ramowej: 54 999,99PLN
8.3.)Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
8.4.)Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII UMOWA – dotyczy zad. 3
8.1.)Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.)Wartość umowy/umowy ramowej: 44 999,99PLN
8.3.)Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
8.4.)Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 uPzp
SEKCJA VIII UMOWA – dotyczy zad. 4
8.1.)Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.)Wartość umowy/umowy ramowej: 59 400,00 PLN
8.3.)Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
8.4.)Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 uPzp
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
- "Budowa nowego zasilania oraz dystrybucji energii elektrycznej w Parku św. Kingi na terenie Kopalni Soli "Wieliczka""
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Zakup usług psychologicznych" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.