Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071276/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00116922 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali komunalnych przy ul. Pińczowskiej1/2 , Pińczowskiej 1/5 oraz Pińczowskiej 1/7, 28-440 Działoszyce
będących własnością Miasta Działoszyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 35 26 010
1.5.8.) Numer faksu: 41 35 26 900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dzialoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali komunalnych przy ul. Pińczowskiej1/2 , Pińczowskiej 1/5 oraz Pińczowskiej 1/7, 28-440 Działoszycebędących własnością Miasta Działoszyce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83f131ce-c2c5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007003/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont lokali komunalnych przy ul. Pińczowskiej1/2 , Pińczowskiej 1/5 oraz Pińczowskiej 1/7, 28-440 Działoszyce będących własnością Miasta Działoszyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKRiOŚ.II.7624.16.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214558,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: remont trzech lokali komunalnych przy ul . Pińczowskiej 1/2 , Pińczowskiej 1/5 oraz Pińczowskiej 1/7 wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Działoszyce .
5.2. Zakres robót w trzech mieszkaniach obejmuje między innymi:
- wyrównanie podłogi
-gruntowanie podłóg i ścian,
- odbicie tynków ze ścian
-wykonanie tynków wewnętrznych
-przygotowanie powierzchni pod malowanie ścian,
-malowanie,
-modernizacja instalacji elektrycznej
-bruzdowanie
-układanie przewodów elektrycznych i instalacji elektrycznej
-wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi, montaż kratek wentylacyjnych
-demontaż instalacji kanalizacyjnej PCV,
-demontaż wanny , umywalki i urządzenia do podgrzewania wody,
-montaż brodzika wraz z kabiną,
-montaż ustępu,
- montaż grzejników
- montaż zmywarki
- montaż płyty grzewczej
-wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
-wymiana pionu CO
-montaż instalacji kanalizacyjnej
-montaż instalacji wodociągowej (woda zimna/ciepła)
-wymiana stolarki okiennej na PCV trzyszybową
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262423-2 - Wykonywanie pokładów
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy, Red House, Grzegorz Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 65651179181
7.3.3) Ulica: ul. Zielona 3
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI DZIAŁOSZYCE
więcej: przetargi DZIAŁOSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.