Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00034241/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęć
z języka angielskiego dla dzieci i młodzieży w wieku od 6 do 18 lat
uczestników projektu „Radomsko możliwości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sadowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446832885
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops-radomsko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a138e953-46d6-4680-9340-7ab78ddc354c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęćz języka angielskiego dla dzieci i młodzieży w wieku od 6 do 18 lat
uczestników projektu „Radomsko możliwości”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a138e953-46d6-4680-9340-7ab78ddc354c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Radomsko możliwości" nr umowy FELD.07.12-IP.01-0021/23-00 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach działania FELD.07.12 Usługi na rzecz rodziny2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NK.2520.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 95000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęć z języka angielskiego dla dzieci i młodzieży w wieku od 6 do 18 lat – uczestników projektu „Radomsko możliwości” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach działania FELD.07.12 Usługi na rzecz rodziny, których zadaniem będzie nauka podstawowego słownictwa w języku angielskim, nauka podstawowych form gramatycznych języka angielskiego, ćwiczenia umiejętności mówienia i komunikowania się w języku angielskim oraz inne określone przez Wykonawcę, a wchodzące w zwyczajowy programie nauczania języka angielskiego w zakresie podstawowym, umożliwiającym ewentualną kontynuację nauki w zakresie rozszerzonym.
5.2 Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.2.1 Celem wykonania przedmiotu zamówienia jest podniesienie poziomu wiedzy
i umiejętności Uczestników projektu w zakresie znajomości języka angielskiego.
5.2.2 Łącznie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowane 1000 godzin zegarowych zajęć.
5.2.3 Przewiduje się realizację zajęć w miesięcznym okresie rozliczeniowym w ilości godzin proporcjonalnej do łącznej liczby godzin i liczby miesięcy realizacji usługi z możliwością przenoszenia godzin pomiędzy miesiącami w zależności od potrzeb uczestników projektu.
5.2.4 Uczestnikami zajęć będzie 50 osób (dzieci, młodzież wymagający wsparcia - osoby lub rodziny zagrożone ubóstwem i wykluczeniem społecznym, korzystające ze wsparcia świetlic prowadzonych przez MOPS w Radomsku). Uczestnicy projektu „Radomsko możliwości” zostaną podzieleni na 5 grupy liczące po 8-10 osób, z których każda grupa zrealizuje 200 godzin zegarowych zajęć.
5.2.5 Uczestnicy zajęć muszą mieć zapewnione wszelkie niezbędne do prowadzenia zajęć materiały. Wykonawca przekaże Uczestnikom na własność niezbędne materiały szkoleniowe oraz zeszyt A-4, długopis oraz harmonogram szkolenia. Komplet materiałów winien zostać przekazany uczestnikom w pierwszym dniu zajęć.
5.2.6 Zamawiający zapewnia dostęp do sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku oraz sal szkoleniowych w poszczególnych siedzibach świetlic w których będą odbywać się zajęcia. Sale będą wyposażona w podstawowy sprzęt szkoleniowy.
5.2.7 Termin realizacji usługi – zajęcia realizowane będą w okresie od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2026r.
5.2.8 Miejsce realizacji zajęć, wszelkie dokumenty wydawane przez Wykonawcę, dotyczące uczestnictwa osób w szkoleniu finansowanym z EFS, winny zawierać informacje o unijnym wkładzie finansowym w realizację zajęć zgodnie
z informacjami zawartymi na stronie https://funduszeue.lodzkie.pl/poradnik/zasady-komunikacji-marki-fundusze-europejskie-2021-2027.
5.2.9 Zamawiający wyznaczy swojego przedstawiciela, z którym Wykonawca będzie konsultował realizację poszczególnych zadań. Ustalenie terminu rozpoczęcia zajęć oraz Szczegółowego Harmonogramu nastąpi w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego i musi uwzględniać rozkład innych zajęć Uczestników Projektu.
5.2.10 Po zakończeniu zajęć Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenia
o uczestnictwie. Zaświadczenia winny zawierać informację o unijnym wkładzie finansowym w realizację zajęć oraz w odpowiedni sposób oznakowane.
5.2.11 W przypadku braku możliwości umieszczenia na ww. zaświadczeniach wskazanych informacji oraz logotypów Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom zajęć zaświadczenie o jego ukończeniu zawierające wymagane dane.
5.2.12 Wykonawca jest zobowiązany do:
• przygotowania konspektu zajęć na 3 dni przed realizacją zadania,
• wypełniania karty ewidencji czasu pracy,
• prowadzenia list obecności uczestników zawierających: datę, imię i nazwisko, podpis uczestnika, zakres tematyczny zajęć.
• współpracy z wychowawcami w zakresie monitoringu obecności uczestników Projektu na spotkaniach,
• przygotowania i przeprowadzenia ankiety ex-ante ex-post, Przeprowadzenia badań ankietowych z uczestnikami projektu przed rozpoczęciem i po zakończeniu wsparcia, oceniających poziom osiągniętych rezultatów
• sporządzenia sprawozdania końcowego z realizacji zajęć:
a. ilość osób objętych wsparciem,
b. liczbę osób, które zakończyły wsparcie.
5.3 Na każdym etapie realizacji zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, w tym prawo wglądu do dokumentów finansowych Wykonawcy, związanych z realizowaną usługą. W tym celu może zażądać od Wykonawcy oraz jego kadry niezbędnych dokumentów i informacji.
5.4 W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie zajęć.
5.5 Za szkody nieumyślne wyrządzone przez uczestnika zajęć podczas ich trwania odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
5.6 Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia karty czasu pracy (listy obecności) w ramach niniejszego projektu oraz zbiorczej karty czasu pracy w systemie miesięcznym, tj. ewidencji godzin i zadań (dotyczy umów o pracę / mianowania, umów zlecenia oraz umów o dzieło z wyłączeniem umów, w wyniku których następuje wykonanie oznaczonego dzieła, np. raportu z badania czy ekspertyzy) potwierdzającej zaangażowanie we wszystkich formach aktywności zawodowej. Wzór karty czasu pracy i zbiorczej karty czasu pracy przygotowany będzie przez Zamawiającego.
5.7 Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy / osób (tj. w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia) w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, innych podmiotów nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o każdej zmianie zaangażowania w realizację projektów.
5.8 Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony danych osobowych uczestników zajęć oraz Zamawiającego, a także ochrony innych informacji przekazanych mu przez Zamawiającego, a koniecznych do realizacji przedmiotu umowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek stosowania wszelkich formalności, procedur, zabezpieczeń w ww. zakresie, przewidzianych przepisami ustawy o ochronie danych osobowych i dostępie do informacji publicznej.
5.9 Wykonawca zapewnia wysoką jakość usługi, wysokie kwalifikacje osób realizujących umowę oraz zapewnia, że osoba prowadząca zajęcia będzie odpowiadała na indywidualne potrzeby uczestników zajęć.
5.10 Wszelkie należności wynikające z umowy Zamawiającego z Wykonawcą objęte są zakazem sprzedaży oraz cesji wierzytelności (w tym również odsetek) i nie mogą być przelane na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego.
5.11 Podane w SWZ ilości osób (uczestników zajęć) są maksymalnymi wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapłaci jedynie za rzeczywistą liczbę grup, w których realizowane będzie wsparcie (zgodnie z zapisami wzoru umowy), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie przeprowadzenia warsztatów dla maksymalnej ilości grup.
5.12 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku
z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas zajęć, oraz sporządzenia protokołu z wypadku ustalającego okoliczności i przyczyny oraz przekazania go Zamawiającemu i poszkodowanemu.
5.13 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, przepisów BHP i ppoż.
5.14 Wykonawca usługi powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z przepisami nakładającymi obowiązek ich posiadania. Osoby realizujące przedmiot zamówienia powinny posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zadania z zakresu nauki języka angielskiego potwierdzone odpowiednimi zaświadczeniami.
5.15 Osoba/y realizujące przedmiot zamówienia nie może/mogą być osobą karaną za przestępstwa seksualne, zgodnie z art. 21 ust. 2-8 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560 z późn. zm.)
5.16 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
5.17 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270126097
7.3.3) Ulica: Łąkowa
7.3.4) Miejscowość: Łódz
7.3.5) Kod pocztowy: 90-563
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W ŁODZI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W ŁODZI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- "Dostawa i montaż separatora metali żelaznych i nieżelaznych"
- Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku- etap I
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.