Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082257/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00116968 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów
do Publicznej Szkoły Podstawowej w Uścianach w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNEJ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W PISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790272962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 0874232994
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeosp-pisz@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeosp.bip.hi.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zeosp.bip.hi.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniówdo Publicznej Szkoły Podstawowej w Uścianach w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16bf68e6-cd07-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036726/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Uścianach w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082257/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEOSP.350.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 76218,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Uścianach zamieszkałych w miejscowości: Pogobie Tylne, Zdunowo, Anuszewo w roku szkolnym 2021/2022 (przewiduje się 185 dni dowozu ), wraz zapewnieniem opieki podczas przewozu, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania zadania dostarczy Wykonawcy dokładny rozkład godzin ze wskazaniem miejsc przywiezienia i odwiezienia uczniów, z zastrzeżeniem, że mogą one ulegać niewielkim zmianom w trakcie realizacji zadania.
3. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
4.W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca zapewni autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
5. Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i odwożenie uczniów ze szkoły do miejsca zamieszkania.
6. Pod pojęciem opieki rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, które są niezbędne przy tego rodzaju przewozach.
Wyklucza się sprawowanie opieki w trakcie przejazdu przez kierowcę.
7. Godziny dowozu i odwiezienia winny być skorelowane z harmonogramami zajęć obowiązującymi w szkołach, jednakże dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż o godz. 700.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowy Handel Obwoźny - Usługi Leśne Kazimierz Parda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790657627
7.3.3) Ulica: Wielki Las 10A
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWY, HANDEL OBWOŹNY, USŁUGI LEŚNE KAZIMIERZ PARDA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWY, HANDEL OBWOŹNY, USŁUGI LEŚNE KAZIMIERZ PARDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-242021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PISZA
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.