Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN "KUMIAŁKA - BIEBRZA" Z SIEDZIBĄ W KORYCINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050475796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Knyszyńska 2A
1.5.2.) Miejscowość: Korycin
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-140
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 8712215
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kumialka-biebrza@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kumialka-biebrza.ug.janow.wrotapodlasia.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e7a2e7a-a394-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075715/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu Związku Gmin "Kumiałka-Biebrza"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085210/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ze względu na limit znaków (1000 znaków) w tym polu, uzasadnienie prawne i faktyczne opisano w niniejszym Ogłoszeniu w Sekcji IX: INFORMACJE DODATKOWE
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406399,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości w części zamieszkałych i w części niezamieszkałych tzw. mieszanych, położonych na terenie Związku Gmin „Kumiałka-Biebrza” tj. w granicach administracyjnych gmin: Janów i Korycin, w okresie od 01 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. wraz z ich transportem do właściwej instalacji komunalnej wskazanej Wykonawcy przez Zamawiającego, tj. do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce lub do Zakładu Recyklingu w Dolistowie Starym. Zamawiający poniesie koszty zagospodarowania odpadów.
2. Szacowana ilość odpadów w nieruchomościach zamieszkałych w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia tj. 9 m-cy (w pełnych Mg):
1) zmieszane = 371,00
2) segregowane = 252,00
3) BIO = 27,00
4) popiół = 90,00
Razem ≈ 740,00
Zamawiający zastrzega, że podane ilości mają charakter szacunkowy i służą przede wszystkim oszacowaniu kosztów realizacji usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425733,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425733,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425733,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BiomTrans Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520422164
7.3.4) Miejscowość: Dolistowo Stare
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425733,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie prawne:
Ustawa Prawo zamówień publicznych art.214 ust.1 pkt. 13:
„Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający wspólnie z innymi zamawiającymi, o których mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, sprawuje nad daną osobą prawną kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, przy czym wspólne sprawowanie kontroli ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
- w skład organów decyzyjnych kontrolowanej osoby prawnej wchodzą przedstawiciele wszystkich uczestniczących zamawiających, z zastrzeżeniem, że poszczególny przedstawiciel może reprezentować więcej niż jednego zamawiającego,
- uczestniczący zamawiający mogą wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej osoby prawnej,
- kontrolowana osoba prawna nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiających sprawujących nad nią kontrolę,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiających sprawujących nad nią kontrolę lub przez inne osoby prawne kontrolowane przez tych zamawiających,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Uzasadnienie faktyczne:
BiomTrans Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dolistowie Starym 144, 19-124 Jaświły, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym nr 0000941787, REGON: 520422164; NIP: 546 139 81 67 spełnia wszystkie wymagania zakreślone przepisem art.214 ust.1 pkt. 13 lit. a) do c), to znaczy:
1. w skład organów decyzyjnych Spółki BiomTrans wchodzą przedstawiciele wszystkich uczestniczących zamawiających,
2. uczestniczący zamawiający może wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej Spółki BiomTrans,
3. Spółki
a BiomTrans nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiających sprawujących nad nią kontrolę,
4. według sporządzonej prognozy handlowej na perspektywę roku 2022 oraz lat 2023-2024 praktycznie 100% działalności Spółki BiomTrans dotyczyć będzie wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiających sprawujących nad nią kontrolę lub przez inne osoby prawne kontrolowane przez tych zamawiających,
5. w Spółce BiomTrans nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.