eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędkówEko Szkoła - Termomodernizacja z wykorzystaniem OZE budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Będkowie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Eko Szkoła – Termomodernizacja z wykorzystaniem OZE budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Będkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĘDKÓW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647894

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Parkowa 3

1.4.2.) Miejscowość: Będków

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-319

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.7.) Numer telefonu: + 48 44 725 70 10

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bedkow.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bedkow.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117028

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00101115

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:
Celem projektu jest zwiększenie efektywności energetycznej budynku szkolnego i tym samym ograniczenie zużycia energii na terenie gminy Będków. Dzięki realizacji projektu szkoła uzyska korzyść w postaci oszczędności kosztów eksploatacji budynku podlegającego termomodernizacji. Realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj. W ramach projektu zostaną wykonane:
1) Termomodernizacja obiektu
2) Montaż instalacji fotowoltaicznej
3) Prace instalacyjne i modernizacyjne
4) Wykonanie energooszczędnego oświetlenia budynku
5) Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej
6) Dokumentacja projektowa (dysponujemy PFU)
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 1 do SWZ) w zakresie koniecznym do wykonania wszystkich robót wraz z wszelkimi innymi opracowaniami koniecznymi do wykonania projektu, w tym:
− Projekt budowlany sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz.U.2022, poz. 1679), ustawy Prawo Budowlane z 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U.2022.1225);
− inwentaryzacja budynku, jeśli będzie konieczna;
− pozostałe wymagane opracowania dla uzyskania Pozwolenia na budowę/zgłoszenie;
− dokumentację wykonawczą we wszystkich branżach do realizacji inwestycji;
− przedmiar i kosztorys robót;
− specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia we wszystkich branżach;
− badania i analizy uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentów wykonawcy;
− mapy do celów projektowych. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania aktualnych map do celów projektowych na działkę objętą przedmiotem zamówienia;
− opracowanie dokumentacji BIOZ.
Ilość dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski i inne) wymagana w formie papierowej i elektronicznej, przekazywana Zamawiającemu:
a) wersja drukowana – 4 egzemplarze (rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące w zakres dokumentacji papierowej w znormalizowanym formacie A4 lub jego wielokrotności)
b) wersja elektroniczna – 4 płyty CD w tym: 2 w wersji edytowalnej i 2 tylko do odczytu:
• rysunki - format: dwf, dwg i pdf
• obrazy – format: jpg lub pdf,
• tekst – format doc.i pdf
• arkusze kalkulacyjne i harmonogramy – format xls i pdf
Zapis dot. ilości dokumentacji przekazywanej Zamawiającemu jest nadrzędny w stosunku do zapisu w PFU.
2) Uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ;
5) Pełnienie nadzoru autorskiego
6) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i złożenie jej do powiatowego zasobu geodezyjnego,
7) Złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie nieprawomocnej decyzji pozwalającej na użytkowanie (w przypadku, gdy będzie wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót, dla którego właściwy organ nie wniesie sprzeciwu w ustawowym terminie.
3. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia, w tym Program funkcjonalno-użytkowy zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
1. Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:
Celem projektu jest zwiększenie efektywności energetycznej budynku szkolnego i tym samym ograniczenie zużycia energii na terenie gminy Będków. Dzięki realizacji projektu szkoła uzyska korzyść w postaci oszczędności kosztów eksploatacji budynku podlegającego termomodernizacji. Realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj. W ramach projektu zostaną wykonane:
1) Termomodernizacja obiektu
2) Montaż instalacji fotowoltaicznej
3) Prace instalacyjne i modernizacyjne
4) Wykonanie energooszczędnego oświetlenia budynku
5) Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej
6) Dokumentacja projektowa (dysponujemy PFU)
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 1 do SWZ) w zakresie koniecznym do wykonania wszystkich robót wraz z wszelkimi innymi opracowaniami koniecznymi do wykonania projektu, w tym:
− Projekt budowlany sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz.U.2022, poz. 1679), ustawy Prawo Budowlane z 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U.2022.1225);
− inwentaryzacja budynku, jeśli będzie konieczna;
− pozostałe wymagane opracowania dla uzyskania Pozwolenia na budowę/zgłoszenie;
− dokumentację wykonawczą we wszystkich branżach do realizacji inwestycji;
− przedmiar i kosztorys robót;
− specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia we wszystkich branżach;
− badania i analizy uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentów wykonawcy;
− mapy do celów projektowych. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania aktualnych map do celów projektowych na działkę objętą przedmiotem zamówienia;
− opracowanie dokumentacji BIOZ.
Ilość dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski i inne) wymagana w formie papierowej i elektronicznej, przekazywana Zamawiającemu:
a) wersja drukowana – 4 egzemplarze (rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące w zakres dokumentacji papierowej w znormalizowanym formacie A4 lub jego wielokrotności)
b) wersja elektroniczna – 4 płyty CD w tym: 2 w wersji edytowalnej i 2 tylko do odczytu:
• rysunki - format: dwf, dwg i pdf
• obrazy – format: jpg lub pdf,
• tekst – format doc.i pdf
• arkusze kalkulacyjne i harmonogramy – format xls i pdf
Zapis dot. ilości dokumentacji przekazywanej Zamawiającemu jest nadrzędny w stosunku do zapisu w PFU.
2) Uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ;
5) Pełnienie nadzoru autorskiego
6) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i złożenie jej do powiatowego zasobu geodezyjnego,
7) Złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie nieprawomocnej decyzji pozwalającej na użytkowanie (w przypadku, gdy będzie wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót, dla którego właściwy organ nie wniesie sprzeciwu w ustawowym terminie.
3. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia, w tym Program funkcjonalno-użytkowy zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w PFU.
Przedmiar, audyt energetyczny mają tylko charakter poglądowy, należy skalkulować wszelkie niezbędne roboty, usługi i materiały w celu osiągnięcia pożądanego efektu przez Zamawiającego

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-06 10:00

Po zmianie:
2023-03-07 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-06 10:30

Po zmianie:
2023-03-07 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-04

Po zmianie:
2023-04-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.