Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00006351/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00029451/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu obok budynku Urzędu Gminy w Radziechowach-Wieprzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieprz 700
1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338676610
1.5.8.) Numer faksu: 338676613
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.radziechowy-wieprz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu obok budynku Urzędu Gminy w Radziechowach-Wieprzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b6d4f7b-6e18-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004857/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Zagospodarowanie terenu wokół urzędu gminy - wykonanie utwardzonego placu z małą architekturą, oświetleniem, pylonem, masztami, tablicami informacyjno-historycznymi, zielenią, monitoringiem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006351/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 675740,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu obok budynku Urzędu Gminy w Radziechowach-Wieprzu.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
· Utwardzenie terenu – nawierzchnia z kostki betonowej.
· Wykonanie skweru do występów regionalnych – nawierzchnia z kostki betonowej.
· Utwardzenie terenu – nawierzchnia bitumiczna.
· Budową schodów terenowych.
· Budowę odwodnienia terenów utwardzonych – kanalizacja deszczowa.
· Montaż masztów flagowych.
· Montaż pylonu (witacza).
· Montaż kamiennego obelisku pamiątkowego.
· Montaż oświetlenia parkowego.
· Montaż tablicy informacyjnej multimedialnej.
· Montaż gablot informacyjnych.
· Montaż obiektów małej architektury: ławki, kosze na śmieci.
· Wykonanie trawników wraz z posadzeniem zieleni niskiej i średniej.
· Wykonanie opasek grysowych.
Zamawiający informuje, że Tablica informacyjna multimedialna, której wykonanie wchodzi w zakres zamówienia, powinna spełniać wymagania jak dla przykładowej tablicy firmy Infobox, typu Infokiosk IB-168Z_32_2 – dwustronny, wolnostojący zewnętrzny z monitorami dotykowymi o podwyższonej jasności 32’’ (1000 cd/m2), obudowa wykonana z blachy stalowej nierdzewnej, malowanej proszkowo, jednostka sterująca x2 (Intel, 4GB RAM, 120 GB SSD), głośniki, system wentylacyjno-grzewczy, daszek, oprogramowanie Kiosk Browser, system operacyjny Linux. Jest to minimalny standard jakości tablicy przyjętej przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Wykonawca może zastosować inną równoważną tablicę o tych samych lub lepszych parametrach.
Napis „GMINA RADZIECHOWY-WIEPRZ” powinien zostać wykonany w podobnej stylistyce, jak w wizualizacji z napisem „Augustów” udostępnionej z dokumentacją techniczną.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja techniczna, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
3.4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831160,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977524,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 831160,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE „KOMPLEX-BUD” Bogusław Hubka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553-124-13-48
7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
HUBKA BOGUSŁAW USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "KOMPLEX-BUD" BOGUSŁAW HUBKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 831160,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.