Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00064328/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00070746/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00071359/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117080 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Wlkp. 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62-58-22-301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcffdc14-bd4d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064328/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 141000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT DOSTAWY:
1) Komputer All in One – 30 szt.,
2) Licencja MOLP GOV na oprogramowanie Microsoft Office 2019 Standard PL – 30 szt.
(lub rozwiązanie równoważne* poprawnie współpracujące z Microsoft Office 2003, 2007, 2010, 2013, 2016 i 2019);
3) Komputer stacjonarny – 1 szt.,
4) Laptop – 1 szt.,
5) Licencja Adobe Creative Cloud for Teams All Apps nowa subskrypcja GOV MULTI/PL – nowa subskrypcja na 12 miesięcy – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi parametrami, jakie muszą posiadać oferowane urządzenia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ. Zaoferowanie lepszych parametrów dla urządzenia określonego w pkt 1 formularza ofertowego stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.
* Wymienione dla artykułu w ppkt 2 SWZ pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny, pod warunkiem, że zagwarantuje on uzyskanie nie gorszych parametrów niż wskazany przez zamawiającego. Produktem równoważnym jest produkt o takich samych bądź lepszych parametrach określonych przez zamawiającego. Zamawiający zweryfikuje równoważność zaoferowanych produktów na podstawie parametrów określonych przez zamawiającego, w sposób opisany w pkt 11.9 ppkt 2 SWZ.
2. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 3 do SWZ. Okres gwarancji dla komputera określonego w pkt 1 formularza ofertowego jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171708,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219899,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171708,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493
7.3.3) Ulica: Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171708,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w 2024 r
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.