eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Konserwacja i serwisowanie central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych zamontowanych na obiektach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i serwisowanie central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych zamontowanych na obiektach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.dziadkiewicz@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i serwisowanie central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych zamontowanych na obiektach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be9106f0-5383-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064382/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja i serwisowanie central wentylacyjnych oraz agregatów wody lodowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406400/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/69/TP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeglądu (konserwacji), usuwania awarii (pogotowie serwisowe) urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacji mechanicznej pomieszczeń na rzecz Zamawiającego w obiektach Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy:
ul. Sokołowskiego 4 w Wałbrzychu

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej VTS – budynek pulmonologii – szt. 4
- apteka – szt. 2
- pomieszczenie Dializ – szt. 1
- Szatnia – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej PROWENT Mistral – szt. 9
- Izba przyjęć SOR poziom (0) – szt. 3
- poddasze – szt. 2
- Szatnia – poziom (-1) – szt. 1
- Blok operacyjny – poziom (1)– szt. 3

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej VENTUS VS-21 PRC – szt. 2
- Sala wprowadzeń – szt. 1
- poczekalnia przychodni bud. C– szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej KOMFOVENT – szt. 1
- Szatnia poziom (-1) – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej EUROCOND EC12 – szt. 3
- Sala operacyjna nr 3/4 – szt. 1
- Sala operacyjna nr 5/6 – szt. 1
- pom. Sterylizatorni – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej EUROCOND EC4 – szt. 1
- Sala wybudzeń – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej EUROCOND EC6 – szt. 2
- Sala operacyjna nr 1/2 – szt. 1
- Sala operacyjna nr 7 – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej Promont S9 – szt. 1
- pomieszczenia Anestezji i Intensywnej Terapii – szt .1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej KOMFOVENT CF-1300 Hemodynamiki – szt.1
- pomieszczenia nowa pracownia Hemodynamiki – szt . 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej KOMFOVENT– szt. 2
- nowa sala wybudzeń – szt. 1
- sala konferencyjna – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiew/wywiew KLIMOR MCKH033535L z nagrzewnicą wodną , chłodnicą freonową i nawilżaniem – szt.1
- Budynek G – Onkoterapia akceleratory – szt.1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiew/wywiew KLIMOR MCKT01625R z nagrzewnicą wodną – szt.1
- Budynek G – korytarz techników – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiew SYSTEMAIR z nagrzewnicą wodną – szt.1
- Budynek G – stara cześć Onkoterapia – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego z modułem hydraulicznym – szt. 5
- firmy Daikin , modułu central: Sala operacyjna 5/6 , sterylizatornia - szt. 1
- firmy Clint , modułu central: Sala Wybudzeń , sala operacyjna 1/2 oraz 3/4 – szt. 1
- firmy Swegon , modułu centrali: Sala operacyjna nr 7 - szt. 1
- firmy Rigel , modułu centrali: pomieszczenie Dializ - szt. 1
- Agregat w pomieszczeniu Pomp Vacum ( centrali OIOM ) – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego FUJITSU VRF – szt. 2
- Izba przyjęć – szt. 2
• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego MITSUBISHI– szt.1
- centrala Sala Wprowadzeń – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego HAIER VRF – szt. 2
- SOR – szt. 2

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego pomieszczenia Hemodynamiki – szt. 1
- centrala nowa pracownia Hemodynamiki – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego pomieszczenia pracownia Apteka – szt. 1
- centrala pracownia Apteka – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego ALPICAIR – szt. 1
- centrala nowa sala wybudzeń – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego CLINT MHA/K91 – szt. 1
- bud. G centrala akceleratory – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego CLINT MEA/K/SP 61 – szt. 2
- bud. G akceleratory – szt. 2

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego AIR BLUE EPSILON 20ST 1PS – szt. 1
- budynek G ONKOR – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Nawilżacza Parowego CAREL A016986 18kg/h – szt. 1
- bud. G centrala akceleratory – szt. 1

• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Klimatyzatorów międzystropowych MOU z funkcją wentylacji – szt. 5
- bud. G administracja , technicy , modelarnia , onkory – szt. 3 typu 60NH
- bud. G brachyterapia – szt. 1 typu 36NH2
- bud G poczekalnia , recepcja – szt. 1 typu 24NH2

ul. Batorego 4 w Wałbrzychu

1. Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek wentylacyjno GEA – szt. 1
sala zabiegowa i sala wybudzeń – szt. 1
2. Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek agregatu chłodniczego GEA – szt. 1
sala zabiegowa i sala wybudzeń – szt. 1




Definicje:
1. Awaria - zdarzenie, podczas którego urządzenie klimatyzacyjne, wentylacyjne przestało poprawnie działać, skutkiem czego jest wzrost/obniżenie temperatury w pomieszczeniu, co może spowodować zagrożenia zdrowia lub uszkodzenie innych urządzeń zainstalowanych w pomieszczeniu.
2. Czas reakcji - okres od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do czasu, w którym Wykonawca musi podjąć działania serwisowe w siedzibie Zamawiającego lub przeprowadzić telefoniczną diagnozę z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. W tym czasie Wykonawca zobowiązuje się określić Zamawiającemu szacowany czas naprawy oraz przedstawić kosztorys wstępny.
3. Czas naprawy - czas liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do chwili poprawnego uruchomienia urządzenia przez Wykonawcę. Do czasu naprawy wlicza się czas reakcji.
4. Roboczogodzina - faktyczny czas bezpośredniej naprawy urządzenia w siedzibie Zamawiającego wraz z kosztem dojazdu.
5. Przegląd (konserwacja) - zakres czynności koniecznych do wykonania zawartych w Dokumentacji Techniczno - Ruchowej i instrukcji obsługi urządzenia.
6. Protokół odbioru - dokument powykonawczy, sporządzany każdorazowo po przeprowadzonym przeglądzie/serwisie lub po naprawie awarii urządzenia wentylacyjno-klimatyzacyjnego.
7. Kosztorys wstępny - dokument zawierający szacunkową liczbę roboczogodzin.
8. Kosztorys powykonawczy - dokument zawierający faktyczną liczbę roboczogodzin.
9. Dni robocze - za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, godz. 7:00 -14:35 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Założenia ogólne
Punkt 1:
1. Zamówienie obejmuje usługi świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w zakresie przeglądu (konserwacji), usuwania usterek, utrzymania w pełnej sprawności technicznej powyżej wymienionych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych.
2. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii w centralach wentylacyjnych i klimatyzatorach stacjonarnych. Wykonawca obowiązany będzie również do oceny przydatności do dalszej eksploatacji klimatyzatorów wraz z podaniem informacji o opłacalności do ewentualnej naprawy przed przystąpieniem do czynności naprawy. Ewentualne naprawy uszkodzeń dokonywane będą każdorazowo po zatwierdzeniu kosztów wykonania przez Zamawiającego w oparciu o stawkę serwisową roboczogodziny.
3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej dla prawidłowej oceny istniejących systemów i urządzeń oraz sposobu ich umiejscowienia.
4. Realizacja usług w okresie od dnia podpisania umowy przez kolejne 48 miesięcy.
5. Przystąpienie do realizacji usługi, nastąpi najpóźniej w ciągu trzech dni od dnia podpisania umowy.
6. Zamawiający wymaga żeby oferent wykazał się realizacją przynajmniej dwoma zamówieniami w kwocie min. 90 000,00 PLN każda z usług, w tym jedna realizowana w obiekcie szpitalnym. Jako potwierdzenie realizacji wykonanych usług należy przedstawić protokoły odbioru wykonanych usług oraz referencje.

Punkt 2: Dane szczegółowe
1. Przeglądy (konserwacje) będą przeprowadzane 2 razy w ciągu roku (w marcu i wrześniu). Zamawiający w razie potrzeb wezwie Wykonawcę do wymiany filtrów wstępnych.
2. Dokładny termin wykonania przeglądu (konserwacji) ustala się w terminach tj.;30.03., 30.06., 30.09. i 30.12. W przypadku konieczności wyłączenia urządzeń w toku czynności serwisowych/konserwacyjnych, Wykonawca każdorazowo przed podjęciem prac musi uzyskać zgodę Zamawiającego.
3. Czynności wchodzące w zakres przeglądu (konserwacji) dla poszczególnych urządzeń muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi producentów zawartymi w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej i instrukcji obsługi urządzenia.
4. Po zakończeniu przeglądu (konserwacji) Wykonawca i Zamawiający dokonują odbioru prac, podpisując klimatyzatorów, które podlegają rejestracji w Centralnym Rejestrze Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO), wymagane jest wykonanie przeglądu przez uprawnionych serwisantów posiadających certyfikat wydany przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą Poz. 881, z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. Wymogiem jest, dostarczenie kopii przeglądu serwisowego dla urządzeń podlegających rejestracji w ciągu trzech dni od daty wykonania przeglądu. Nie wywiązanie się z powyższego skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
5. Podpisanie przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru, bez zgłoszenia zastrzeżeń oraz uwag co do jakości wykonanej usługi, przeglądu (konserwacji) stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. Do faktury VAT za wykonaną usługę Wykonawca dołączy szczegółowy kosztorys po wykonawczy, jeśli występuje.
6. Koszt przeglądu (konserwacji) obejmuje koszt wykonania usługi, dojazd do siedziby Zamawiającego oraz materiały eksploatacyjne niezbędne do jego wykonania takie jak ... W związku z ograniczeniami więcej w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291756,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291756,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291756,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vaks Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943010507

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 78/1.9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-301

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291756,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.