eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćRemont i przebudowa Przedszkola Miejskiego Nr 15 w Zamościu przy ul. Zamoyskiego 4a



Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117097 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa Przedszkola Miejskiego Nr 15 w Zamościu przy ul. Zamoyskiego 4a

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6772337

1.5.8.) Numer faksu: 84 6393054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa Przedszkola Miejskiego Nr 15 w Zamościu przy ul. Zamoyskiego 4a

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7eb4d93-cdba-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003133/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Gruntowna modernizacja Przedszkola nr 15 w Zamościu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083408/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.7.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 718426,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie Przedszkola Miejskiego Nr 15 w Zamościu przy ul. Zamoyskiego 4a ramach zadania inwestycyjnego pn. „Gruntowna modernizacja Przedszkola Nr 15 w Zamościu”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje między innymi wykonanie następujących prac
2.1. Branża budowlana:
- rozebranie posadzek z płytek,
- rozebranie posadzek z paneli,
- rozebranie wykładziny ściennej z płytek,
- wykonanie posadzek z płytek wraz z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem,
- wykonanie posadzek z paneli,
- licowanie ścian płytkami wraz z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wymiana drzwi wejścia głównego,
- przygotowanie powierzchni pod malowanie ze szpachlowaniem nierówności (ściany i sufity),
- dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną silikonową,
- demontaż urządzeń sanitarnych (umywalki, brodziki, ustępy z miską porcelanową, baterii umywalkowych, mieszaczy natryskowych, zaworów czerpalnych, zaworów czerpalnych),
- wymiana odcinka pionu kanalizacyjnego,
- wykonanie nowych podejść odpływowych i dopływowych,
- montaż nowych baterii umywalkowych i natryskowych ściennych, mieszaczy,
- montaż umywalek pojedynczych porcelanowych dla dzieci,
- montaż ustępów pojedynczych z płuczkami dla dzieci,
- montaż ścianek ustępowych systemowych,
- wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
- wykonanie miejsca postojowego dla niepełnosprawnych.
2.2. Wyposażenie kuchni, windy towarowe:
- dostawa i montaż dźwigów towarowych,
- dostawa i montaż elementów wyposażenia kuchni i zmywalni.
2.3. Branża sanitarna:
- Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni wraz z zapleczem.
2.4. Branża elektryczna:
- montaż tablic instalacji oświetleniowej,
- wymiana instalacji oświetleniowej i opraw na oprawy oświetleniowe typu LED,
- instalacja gniazd i wypustów,
- wykonanie instalacji komputerowej,
- wykonanie instalacji wideo – domofonowej,
- wykonanie instalacji oświetlenia terenu,
- próby i pomiary.
3. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
- wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
- wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
- przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
- zagospodarowania placu budowy,
- utrzymania zaplecza budowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest również do przygotowania dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.:
- wykonanie i zatwierdzenie przez UDT dokumentacji technicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim w 1 egzemplarzu dla dźwigu towarowego,
- dostarczenie karty gwarancyjnej i wymaganego certyfikatu na każdy samodzielny element dźwigu,
- dostarczenie technicznej instrukcji obsługi dźwigu towarowego i jego urządzeń,
- dostarczenie instrukcji użytkowania dźwigu towarowego,
- organizację i odbiór przez UDT dźwigu towarowego,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dźwigu towarowego,
- szkolenie personelu w zakresie obsługi windy dźwigu towarowego,
- przekazanie przedmiotu zamówienia w stanie gotowym do użytkowania,
- wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego.
6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
7. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. 1320 z późn. zm.), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W dniu 15 czerwca 2021 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00083408/01. W tym samym dniu Zamawiający udostępnił dokumentację postępowania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zamość pod adresem https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/ index.php?id=71 oraz na Platformie SmartPZP pod adresem https://portal.smartpzp.pl/zamosc
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30 czerwca 2021 r. do godz. 10:00, nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.