Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052420/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
- 2021/BZP 00057734/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117102 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności dla UJ CM w Krakowie odpowiednio w odniesieniu od 1 do 5 części zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności dla UJ CM w Krakowie odpowiednio w odniesieniu od 1 do 5 części zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270135e2-b2fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052420/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 14739,28 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności oraz wprowadzenie do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
Część 1 - Opracowanie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności – diagnostyka i postępowanie przy urazie czaszkowo-mózgowym z objawami wzrostu ciśnienia wewnątrzczaszkowego
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta), nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora,
1.5.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.5.2.3 Wprowadzenie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Wzór formularza scenariusza zgodny z Ogólnopolskim Portalem Scenariuszy Medycznych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Portal bazy scenariuszy dostępny jest pod linkiem: http://scenariusze.ump.edu.pl. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się, następnie otrzyma hasło do portalu,
1.5.2.4 Przekazanie Zamawiającemu całość przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa wygenerowanego scenariusza z ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych).
1.5.3 Wykonawca dostarczy scenariusz symulacyjny wysokiej wierności przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariuszy powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego lub III roku studia stacjonarne I stopnia kierunku pielęgniarstwa (w zakresie części 1) V i VI roku kierunku lekarskiego (w zakresie części
2, 3, 4) V i VI roku kierunku lekarskiego lub II i III roku studia I stopnia kierunku położnictwo (w zakresie części 5), tzn. wykorzystywać efekty kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (Dz.U. z 5 czerwca 2012r., poz. 631, z późn. zm.).
1.6 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 2627,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności oraz wprowadzenie do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
Część 2 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności – postępowanie z chorych z miarowym częstoskurczem nadkomorowym
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta), nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora,
1.5.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.5.2.3 Wprowadzenie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Wzór formularza scenariusza zgodny z Ogólnopolskim Portalem Scenariuszy Medycznych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Portal bazy scenariuszy dostępny jest pod linkiem: http://scenariusze.ump.edu.pl. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się, następnie otrzyma hasło do portalu,
1.5.2.4 Przekazanie Zamawiającemu całość przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa wygenerowanego scenariusza z ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych).
1.5.3 Wykonawca dostarczy scenariusz symulacyjny wysokiej wierności przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariuszy powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego lub III roku studia stacjonarne I stopnia kierunku pielęgniarstwa (w zakresie części 1) V i VI roku kierunku lekarskiego (w zakresie części
2, 3, 4) V i VI roku kierunku lekarskiego lub II i III roku studia I stopnia kierunku położnictwo (w zakresie części 5), tzn. wykorzystywać efekty kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (Dz.U. z 5 czerwca 2012r., poz. 631, z późn. zm.).
1.6 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 3126,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności oraz wprowadzenie do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
Część 3 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności z zakresu – postępowanie przy zawale serca z uniesieniem odcinka ST z bólem brzucha
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta), nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora,
1.5.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.5.2.3 Wprowadzenie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Wzór formularza scenariusza zgodny z Ogólnopolskim Portalem Scenariuszy Medycznych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Portal bazy scenariuszy dostępny jest pod linkiem: http://scenariusze.ump.edu.pl. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się, następnie otrzyma hasło do portalu,
1.5.2.4 Przekazanie Zamawiającemu całość przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa wygenerowanego scenariusza z ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych).
1.5.3 Wykonawca dostarczy scenariusz symulacyjny wysokiej wierności przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariuszy powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego lub III roku studia stacjonarne I stopnia kierunku pielęgniarstwa (w zakresie części 1) V i VI roku kierunku lekarskiego (w zakresie części
2, 3, 4) V i VI roku kierunku lekarskiego lub II i III roku studia I stopnia kierunku położnictwo (w zakresie części 5), tzn. wykorzystywać efekty kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (Dz.U. z 5 czerwca 2012r., poz. 631, z późn. zm.).
1.6 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 3126,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności oraz wprowadzenie do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
Część 4 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności z zakresu – postępowanie przy krwawieniu podpajęczynówkowym
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta), nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora,
1.5.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.5.2.3 Wprowadzenie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Wzór formularza scenariusza zgodny z Ogólnopolskim Portalem Scenariuszy Medycznych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Portal bazy scenariuszy dostępny jest pod linkiem: http://scenariusze.ump.edu.pl. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się, następnie otrzyma hasło do portalu,
1.5.2.4 Przekazanie Zamawiającemu całość przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa wygenerowanego scenariusza z ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych).
1.5.3 Wykonawca dostarczy scenariusz symulacyjny wysokiej wierności przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariuszy powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego lub III roku studia stacjonarne I stopnia kierunku pielęgniarstwa (w zakresie części 1) V i VI roku kierunku lekarskiego (w zakresie części
2, 3, 4) V i VI roku kierunku lekarskiego lub II i III roku studia I stopnia kierunku położnictwo (w zakresie części 5), tzn. wykorzystywać efekty kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (Dz.U. z 5 czerwca 2012r., poz. 631, z późn. zm.).
1.6 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 3126,06 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności, w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do pięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania scenariuszy symulacyjnych wysokiej wierności oraz wprowadzenie do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
Część 5 – Opracowanie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności – postępowanie przy porodzie fizjologicznym
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Wypełnienie wszystkich pól formularza scenariusza stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta), nie jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora,
1.5.2.2 Przekazanie scenariusza symulacyjnego Zamawiającemu celem zatwierdzenia,
1.5.2.3 Wprowadzenie scenariusza symulacyjnego wysokiej wierności do ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Wzór formularza scenariusza zgodny z Ogólnopolskim Portalem Scenariuszy Medycznych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Portal bazy scenariuszy dostępny jest pod linkiem: http://scenariusze.ump.edu.pl. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się, następnie otrzyma hasło do portalu,
1.5.2.4 Przekazanie Zamawiającemu całość przedmiotu umowy (1 podpisana wersja papierowa wygenerowanego scenariusza z ogólnopolskiej bazy scenariuszy medycznych).
1.5.3 Wykonawca dostarczy scenariusz symulacyjny wysokiej wierności przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariuszy powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego lub III roku studia stacjonarne I stopnia kierunku pielęgniarstwa (w zakresie części 1) V i VI roku kierunku lekarskiego (w zakresie części
2, 3, 4) V i VI roku kierunku lekarskiego lub II i III roku studia I stopnia kierunku położnictwo (w zakresie części 5), tzn. wykorzystywać efekty kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (Dz.U. z 5 czerwca 2012r., poz. 631, z późn. zm.).
1.6 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 2733,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Czaja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678 194 45 83
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-869
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3511,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3511,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3511,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pabjańczyk pabmed
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821794613
7.3.4) Miejscowość: Proszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3511,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Pers Lekarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842565958
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-231
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-09Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3511,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3511,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3511,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pabjańczyk pabmed
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821794613
7.3.4) Miejscowość: Proszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3511,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-09Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Kopeć-Godlewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783078747
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-382
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-092021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.