eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce"Wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w budynkach komunalnych zarządzanych przez "LOKUM" Sp. z o. o. w Bartoszycach"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w budynkach komunalnych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "LOKUM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510997458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 9

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897625236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lokum.zamowienia@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lokum-bartoszyce.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w budynkach komunalnych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ded83ef-b8c5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
unieważnienie postępowania – art. 255 pkt 1) ustawy PZP
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: TE/ZP/01/2023

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TE/ZP/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty ogólnobudowlane:
Zamawiający przewiduje, że szacunkowa ilość roboczogodzin dla tej części zamówienia wynosi:
- 1 000 Rg – usługi w budynkach/lokalach mieszkalnych,
- 200 Rg – usługi w budynkach/lokalach użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 53446,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty instalacyjne elektryczne:
Zamawiający przewiduje, że szacunkowa ilość roboczogodzin dla tej części zamówienia wynosi:
- 500 Rg – usługi w budynkach/lokalach mieszkalnych,
- 200 Rg – usługi w budynkach/lokalach użytkowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 27505,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne oraz roboty instalacyjne gazowe:
Zamawiający przewiduje, że szacunkowa ilość roboczogodzin dla tej części zamówienia wynosi:
- 1 000 Rg – usługi w budynkach/lokalach mieszkalnych,
- 200 Rg – usługi w budynkach/lokalach użytkowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 47560,03 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty zduńskie:
Zamawiający przewiduje, że z całkowitej powierzchni trzonów piecowych znajdujących się w lokalach komunalnych zarządzanych nieruchomości obejmuje się przedmiotem zamówienia, powierzchnię:
7 m3 – przebudowa trzonu piecowego (robocizna + materiał),
oraz szacuje się że ilość roboczogodzin na roboty dodatkowe wynosi:
30 Rg – roboty dodatkowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców

4.5.5.) Wartość części: 35544,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Mieczysław Prokocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431385497

7.3.3) Ulica: Nad Łyną 5/45

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88762,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Ryszard Andrzejewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431039269

7.3.3) Ulica: Nowowiejskiego 36

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52386,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Sanitarno-Budowlana JAN-BUD Jan Jaroszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431376742

7.3.3) Ulica: Kętrzyńska 50

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92594,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Mieczysław Prokocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431385497

7.3.3) Ulica: Nad Łyną 5/45

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44903,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.