Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w budynkach komunalnych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "LOKUM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510997458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 9
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897625236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lokum.zamowienia@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lokum-bartoszyce.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w budynkach komunalnych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ded83ef-b8c5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
unieważnienie postępowania – art. 255 pkt 1) ustawy PZP
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: TE/ZP/01/2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TE/ZP/02/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty ogólnobudowlane:Zamawiający przewiduje, że szacunkowa ilość roboczogodzin dla tej części zamówienia wynosi:
- 1 000 Rg – usługi w budynkach/lokalach mieszkalnych,
- 200 Rg – usługi w budynkach/lokalach użytkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 53446,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty instalacyjne elektryczne:Zamawiający przewiduje, że szacunkowa ilość roboczogodzin dla tej części zamówienia wynosi:
- 500 Rg – usługi w budynkach/lokalach mieszkalnych,
- 200 Rg – usługi w budynkach/lokalach użytkowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 27505,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne oraz roboty instalacyjne gazowe:Zamawiający przewiduje, że szacunkowa ilość roboczogodzin dla tej części zamówienia wynosi:
- 1 000 Rg – usługi w budynkach/lokalach mieszkalnych,
- 200 Rg – usługi w budynkach/lokalach użytkowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 47560,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty zduńskie:Zamawiający przewiduje, że z całkowitej powierzchni trzonów piecowych znajdujących się w lokalach komunalnych zarządzanych nieruchomości obejmuje się przedmiotem zamówienia, powierzchnię:
7 m3 – przebudowa trzonu piecowego (robocizna + materiał),
oraz szacuje się że ilość roboczogodzin na roboty dodatkowe wynosi:
30 Rg – roboty dodatkowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców
4.5.5.) Wartość części: 35544,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Mieczysław Prokocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431385497
7.3.3) Ulica: Nad Łyną 5/45
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MIECZYSŁAW PROKOCKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MIECZYSŁAW PROKOCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88762,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Ryszard Andrzejewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431039269
7.3.3) Ulica: Nowowiejskiego 36
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE RYSZARD ANDRZEJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE RYSZARD ANDRZEJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52386,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2024-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Sanitarno-Budowlana JAN-BUD Jan Jaroszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431376742
7.3.3) Ulica: Kętrzyńska 50
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Sanitarno-Budowlana "Jan-BUD" Jan Jaroszewski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Sanitarno-Budowlana "Jan-BUD" Jan Jaroszewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92594,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2024-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Mieczysław Prokocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431385497
7.3.3) Ulica: Nad Łyną 5/45
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MIECZYSŁAW PROKOCKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MIECZYSŁAW PROKOCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44903,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Sukcesywny zakup paliw płynnych z przeznaczeniem do pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych Gminy Bartoszyce i gminnych jednostek organizacyjnych.
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Bartoszyce.
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.