eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GniszewoOrganizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522738380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Gniszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gniszewo@gops.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gops.tczew.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fd2b146-79f6-4aa3-8c6e-b5622a57d000

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fd2b146-79f6-4aa3-8c6e-b5622a57d000

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034381/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/GOPS/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134679,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Czarlinie, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 23422,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Swarożynie, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 23422,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Tczewskich Łąkach, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 23422,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Szpęgawie, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 23422,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Rokitkach, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 23422,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Maleninie, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 17566,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Deling

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931911060

7.3.3) Ulica: Sambora 34

7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo Tczewskie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Jendrasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932537273

7.3.3) Ulica: Tczewska 7

7.3.4) Miejscowość: Pszczółki

7.3.5) Kod pocztowy: 83-032

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na część III, gdyż cena najkorzystniejszej oferty - ART SHOW MAGDALENA KAŹMIERCZAK-BURCHARDT, Tczewskie Łąki, ul. Zajączkowska nr 9, lok. 23, 83-110 Tczew z ceną 27.000,00 zł - przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na część III, tj.:24.000,00 zł. Zamawiający nie zwiększy kwoty na część III do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jadwiga Gajewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931019659

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Szpęgawa

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jadwiga Gajewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931019659

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Szpęgawa

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16224,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART SHOW MAGDALENA KAŹMIERCZAK-BURCHARDT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361783070

7.3.3) Ulica: Zajączkowska nr 9, lok 23

7.3.4) Miejscowość: Tczewskie Łąki

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.