Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00040738/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522738380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Gniszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gniszewo@gops.tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gops.tczew.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fd2b146-79f6-4aa3-8c6e-b5622a57d0001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fd2b146-79f6-4aa3-8c6e-b5622a57d000
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034381/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/GOPS/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134679,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Czarlinie, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 23422,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Swarożynie, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 23422,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Tczewskich Łąkach, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 23422,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Szpęgawie, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 23422,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Rokitkach, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 23422,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w Maleninie, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym; 4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook; 5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach; 6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie; 7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami; 8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 17566,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Deling
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931911060
7.3.3) Ulica: Sambora 34
7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo Tczewskie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-112
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Jendrasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932537273
7.3.3) Ulica: Tczewska 7
7.3.4) Miejscowość: Pszczółki
7.3.5) Kod pocztowy: 83-032
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na część III, gdyż cena najkorzystniejszej oferty - ART SHOW MAGDALENA KAŹMIERCZAK-BURCHARDT, Tczewskie Łąki, ul. Zajączkowska nr 9, lok. 23, 83-110 Tczew z ceną 27.000,00 zł - przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na część III, tj.:24.000,00 zł. Zamawiający nie zwiększy kwoty na część III do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jadwiga Gajewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931019659
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Szpęgawa
7.3.5) Kod pocztowy: 83-112
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jadwiga Gajewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931019659
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Szpęgawa
7.3.5) Kod pocztowy: 83-112
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16224,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART SHOW MAGDALENA KAŹMIERCZAK-BURCHARDT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361783070
7.3.3) Ulica: Zajączkowska nr 9, lok 23
7.3.4) Miejscowość: Tczewskie Łąki
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowych i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.