eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierutówModernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@bierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_bierutow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b422d535-8b0d-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022196/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054412/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.2710.2.2022.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów” z podziałem na następujące części:
Część nr 1 – Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów– Remont drogi gminnej w Solnikach Wielkich.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację odcinka drogi gminnej o dł. 0,51km. Stan aktualny: droga jednojezdniowa o nawierzchni tłuczniowej o zmiennej szer. ok. 4m. Stan docelowy: droga o nawierzchni bitumicznej o szer. zmiennej 3,5 - 4 m oraz dwustronnym poboczem o szer. ok. 0,5 m.
3.Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, podbudowę z kruszywa, roboty nawierzchniowe o naw. mineralno – asfaltowej, prace wykończeniowe zw. z utwardzeniem pobocza oraz elementami drogowymi.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 10 do SWZ.
5.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych.
6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
7.Uwagi:
1)Zadanie realizowane jest ze środków pochodzących z dofinansowana przyznanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład. Zgodnie z założeniami Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład, wynagrodzenie za zrealizowanie całości zamówienia, będzie płatne na rachunek bankowy wykonawcy na podstawie faktury końcowej. Nie przewiduje się płatności częściowych. Zamawiający dokona płatność wykonawcy jednej zaliczki w wysokości min. 1,25% wynagrodzenia za daną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien przewidzieć/uwzględnić finansowanie realizacji pozostałej części zamówienia z własnych środków.
2)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.
3)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 399083,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów” z podziałem na następujące części:
Część nr 2 – Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów– Remont drogi wewnętrznej we wsi Kijowice.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację odcinka drogi gminnej o dł. 0,836km. Stan aktualny: droga jednojezdniowa o nawierzchni tłuczniowej o zmiennej szer. ok. 4m. Stan docelowy: droga o nawierzchni bitumicznej o szer. zmiennej 3,5 - 4 m oraz dwustronnym poboczem o szer. ok. 0,5 m.
3.Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, podbudowę z kruszywa, roboty nawierzchniowe o naw. mineralno – asfaltowej, prace wykończeniowe zw. z utwardzeniem pobocza oraz elementami drogowymi.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 10 do SWZ.
5.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych.
6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
7.Uwagi:
1)Zadanie realizowane jest ze środków pochodzących z dofinansowana przyznanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład. Zgodnie z założeniami Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład, wynagrodzenie za zrealizowanie całości zamówienia, będzie płatne na rachunek bankowy wykonawcy na podstawie faktury końcowej. Nie przewiduje się płatności częściowych. Zamawiający dokona płatność wykonawcy jednej zaliczki w wysokości min. 1,25% wynagrodzenia za daną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien przewidzieć/uwzględnić finansowanie realizacji pozostałej części zamówienia z własnych środków.
2)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.
3)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 855000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów” z podziałem na następujące części:
Część nr 3 – Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów– Remont drogi wewnętrznej we wsi Wabienice.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację odcinka drogi gminnej o dł. 0,840 km. Stan aktualny: droga jednojezdniowa o nawierzchni tłuczniowej o zmiennej szer. ok. 4m. Stan docelowy: droga o nawierzchni bitumicznej o szer. zmiennej 3,5 - 4 m oraz dwustronnym poboczem o szer. ok. 0,5 m.
3.Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, podbudowę z kruszywa, roboty nawierzchniowe o naw. mineralno – asfaltowej, prace wykończeniowe zw. z utwardzeniem pobocza oraz elementami drogowymi.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 10 do SWZ.
5.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych.
6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
7.Uwagi:
1)Zadanie realizowane jest ze środków pochodzących z dofinansowana przyznanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład. Zgodnie z założeniami Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład, wynagrodzenie za zrealizowanie całości zamówienia, będzie płatne na rachunek bankowy wykonawcy na podstawie faktury końcowej. Nie przewiduje się płatności częściowych. Zamawiający dokona płatność wykonawcy jednej zaliczki w wysokości min. 1,25% wynagrodzenia za daną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien przewidzieć/uwzględnić finansowanie realizacji pozostałej części zamówienia z własnych środków.
2)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.
3)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1120000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów” z podziałem na następujące części:
Część nr 4 – Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach wiejskich Miasta i Gminy Bierutów– Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Zawidowice.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację odcinka drogi gminnej o dł. 0,360 km. Stan aktualny: droga jednojezdniowa o nawierzchni tłuczniowej o zmiennej szer. ok. 4m. Stan docelowy: droga o nawierzchni bitumicznej o szer. zmiennej 3,5 - 4 m oraz dwustronnym poboczem o szer. ok. 0,5 m.
3.Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, podbudowę z kruszywa, roboty nawierzchniowe o naw. mineralno – asfaltowej, prace wykończeniowe zw. z utwardzeniem pobocza oraz elementami drogowymi.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 10 do SWZ.
5.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych.
6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
7.Uwagi:
1)Zadanie realizowane jest ze środków pochodzących z dofinansowana przyznanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład. Zgodnie z założeniami Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład, wynagrodzenie za zrealizowanie całości zamówienia, będzie płatne na rachunek bankowy wykonawcy na podstawie faktury końcowej. Nie przewiduje się płatności częściowych. Zamawiający dokona płatność wykonawcy jednej zaliczki w wysokości min. 1,25% wynagrodzenia za daną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien przewidzieć/uwzględnić finansowanie realizacji pozostałej części zamówienia z własnych środków.
2)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.
3)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 555000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399083,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399083,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399083,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 330917763

7.3.3) Ulica: UL. PODMIEJSKA 2

7.3.4) Miejscowość: DRAWSKO POMORSKIE

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399083,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 855000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 855000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 855000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOBUD Piotr Schabikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 931149520

7.3.3) Ulica: Sokołowice 109

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 855000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1120000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1120000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1120000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOBUD Piotr Schabikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 931149520

7.3.3) Ulica: Sokołowice 109

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1120000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOBUD Piotr Schabikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 931149520

7.3.3) Ulica: Sokołowice 109

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.