Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341568/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00006586/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego, w podziale na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +4812-663-10-67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.lukasik@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.uj.edu.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego, w podziale na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f1a340-68a0-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00120341/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Prowadzenie szkoleń/kursów/zajęć dla studentów UJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Szkolenia realizowane będą w ramach projektu Uniwersytetu Jagiellońskiego „ZintegrUJ - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego”, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-Z309/17-00, z dnia 14.12.2017 r., współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341568/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.319.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 132450,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44010,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego – postępowanie w podziale na części, zgodnie z poniższym:1.1 CZĘŚĆ I – Kurs Adobe InDesign – 2 edycje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 8320,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego – postępowanie w podziale na części, zgodnie z poniższym:1.1 CZĘŚĆ II – Adobe Photoshop i Lightroom w fotografii dokumentacyjnej – 4 edycje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 19920,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego – postępowanie w podziale na części, zgodnie z poniższym:1.1 CZĘŚĆ III – Certyfikowany kurs zarządzania projektami PRINCE2 Foundation – 2 edycje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 39300,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego – postępowanie w podziale na części, zgodnie z poniższym:1.1 CZĘŚĆ IV – AgilePM Foundation wraz z certyfikowanym egzaminem – 2 edycje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 25610,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego – postępowanie w podziale na części, zgodnie z poniższym:1.1 CZĘŚC V – Event management w instytucjach kultury – 2 edycje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 39300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 677-006-54-06
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP unieważnił przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP unieważnił przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48870,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wszechnica Edukacyjna Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-284-69-14
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Mazik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-236-25-61
7.3.3) Ulica: ul. Krupnicza 22/18A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-123
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja usługi szkoleń w ramach projektu "Najważniejsza jest RODZINA - subregionalny program wsparcia kobiet i rodziców w zakresie aktywności zawodowej oraz godzenia życia zawod..." cz. I -II .."
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 7 części
- Przygotowanie i realizacja 2 szkoleń wyjazdowych
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.