Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00064177/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00074551/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117427 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie produkcji filmowej wraz z dostawą i montażem sprzętu multimedialnego i opracowaniem aplikacji interaktywnych w ramach zadania „Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Leżajsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333
1.5.8.) Numer faksu: 17 24 27 333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miastolezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie produkcji filmowej wraz z dostawą i montażem sprzętu multimedialnego i opracowaniem aplikacji interaktywnych w ramach zadania „Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Leżajsku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06c5e97b-ba22-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000725/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie produkcji filmowej wraz z dostawą i montażem sprzetu multimedialnego i opracowaniem aplikacji interaktywnych w ramach zadania „Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Leżajsku"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 - Działanie 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064177/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 358570,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie produkcji filmowej oraz wykonanie aranżacji przestrzeni ekspozycyjnej w XVII-wiecznej wieży obserwacyjno-obronnej w Leżajsku na jej drugim i trzecim poziomie o łącznej powierzchni 82,58 m2 wraz z dostawą, instalacją i montażem sprzętu multimedialnego, opracowaniem aplikacji interaktywnych, opracowaniem koncepcji grafiki ekspozycyjnej oraz pozyskaniem materiałów ikonograficznych w ramach zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Leżajsku”.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
ETAP I:
1) opracowanie scenariusza wykonawczego na podstawie scenariusza ramowego do filmu oraz wykonanie produkcji filmowej
2) opracowanie oryginalnej kompozycji muzycznej - tło muzyczne materiału filmowego
ETAP I:
1) opracowanie scenariuszy oraz wykonanie na ich podstawie dwóch aplikacji multimedialnych,
2) opracowanie koncepcji graficznej stałej ekspozycji wraz z przygotowaniem składu graficznego do druku
3) tłumaczenia treści ekspozycji na język angielski.
4) zakup, dostawę z montażem i podłączeniem, programowaniem, uruchomieniem i pierwszą konfiguracją serwera oraz urządzeń multimedialnych wewnętrznych wraz ze sterowaniem, których rodzaj, ilość i specyfikacje techniczną określa szczegółowo OPZ załącznik nr 9 do SWZ
5) wykonanie niezbędnych instalacji na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia, warunkującą prawidłową i zgodną z przeznaczeniem pracę wymienionych urządzeń, eksploatację (Wykonawca multimediów jest odpowiedzialny za położenie okablowania w zakresie instalowanych urządzeń oraz ich właściwe połączenie). System multimedialny oraz nagłośnienie wystawowe wraz ze sterowaniem jest niezbędne do realizacji projekcji. Sprzęt ma być kompatybilny z dostarczonym oprogramowaniem i aplikacjami multimedialnymi,
6) montaż instalacji audio-video (rendering animacji, montaż finalny, udźwiękowienie), dopasowanie projekcji w instalacji (ewentualna korekcja koloru, jasność, kontrast, udźwiękowienie).
7) pozyskanie materiałów zdjęciowych, filmowych i dźwiękowych na potrzeby ekspozycji
8) przeprowadzenie szkolenia 2 osób z zakresu obsługi sprzętu i urządzeń, oprogramowania i aplikacji multimedialnych, systemów i wyposażenia stanowiących przedmiot umowy dla personelu Zamawiającego. Na szkolenie zostanie przeznaczone co najmniej 6 godzin.
9) coroczny demontaż przed sezonem zimowym i powtórny montaż na wiosnę projektorów filmowych (na drugim poziomie wieży). Demontaże i montaże będą realizowane przez okres 5 lat liczony od daty odbioru końcowego zamówienia
10) przeniesienie autorskich praz majątkowych do utworów wytworzonych w zwiazku z realizą przedmiotu umowy.
3. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)- który stanowi załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
72212520-0 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
92312000-1 - Usługi artystyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420967,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645147,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473919,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Group AV Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361920517
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 88 lok. 315
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-992
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie kontentów i aplikacji - 35%
Podwykonawcy nie są znani na tym etapie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473919,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.