Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526897/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn.
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gminy Ujazd II postępowanie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-225
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czystyregion.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czystyregion.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://czystyregion.bip-e.pl/cr/zamowienia-publiczne-pr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn.Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gminy Ujazd II postępowanie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbe84dec-884c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019948/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 „Wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gminy Ujazd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526897
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.69.2022.KD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Ujazd zrzeszonej w Związku Międzygminnym "Czysty Region".
2. Zakres zamówienia obejmuje budowę wiaty magazynowej, kontenera socjalno-biurowego, dwóch pomieszczeń magazynowych, utwardzenia, wagi 10 t. zagłębionej betonowo-stalowej z fundamentem, ogrodzenia wraz z bramą wjazdową otwieraną ręcznie, instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, monitoringiem terenu, instalacji alarmowej w kontenerze socjalno-biurowym, instalacji kanalizacyjnej sanitarnej, zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych zgodnie z wydanymi WT, instalacji wodociągowej wraz z niezbędnymi urządzeniami ppoż. (szamba, zbiornik p.poż, zbiornika wody użytkowej) oraz nasadzenie zieleni i oznakowanie wyposażenia zgodnie z wymogami unijnymi i dokumentacją projektową, ponadto wykonanie i montaż 3 szt. tablic informacyjnych o wymiarach 120 x 80 oraz 7 szt. tablic edukacyjnych o wymiarach 120 x 80 montowanych na stelażu stalowym wkopanym w podłoże.
3. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający otrzymuje dofinansowanie w ramach projektu wskazanego w ust. 1 i zobowiązuje się do wykonywania Umowy w taki sposób, aby wskutek jego działań i zaniechań Zamawiającemu nie odmówiono dofinansowania lub aby nie został zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków. W razie, gdy Zamawiający nie otrzyma dofinansowania lub będzie je musiał zwrócić z powodu zachowań Wykonawcy podjętych mimo wiedzy Wykonawcy, co do ich sprzeczności z wymogami projektu wskazanego w ust. 1 lub niniejszej Umowy, Wykonawca obowiązany jest na wezwanie Zamawiającego zwolnić go z wszelkich zobowiązań, zaciągniętych w związku z utratą dofinansowania lub koniecznością jego zwrotu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1850000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1850000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globetter Adam Pandel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561975375
7.3.3) Ulica: Wiejska 42
7.3.4) Miejscowość: Leśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 47-150
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1850000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wymiana okien, drzwi balkonowych i drzwi ewakuacyjnych w budynku C (elewacja wsch.) oraz okien w zapleczu świetlicy (elewacja zach. i półn.) w ZSTiO w Kędzierzynie-Koźlu przy ulicy Mostowej 7-ETAP II
- Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicznych głównego budynku szkoły wraz z remontem schodów wejściowych na plac apelowy i boisko w ZS nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sucharskiego w Kędzierzynie-Koźlu w ramach zadania pn.: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze Gminy.
- Zakup samochodu typu hakowiec wraz z przyczepą w ramach leasingu operacyjnego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - sportowego na os. Kuźniczka w ramach zadania budżetowego pn. "Projekt i wykonanie torów do gry w bule + minigolfa przy ul. Ogrodowej (II etap) - B.O."
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.