eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegDostawa obiadów dietetycznych do SPZOZ Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tarnobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa obiadów dietetycznych do SPZOZ Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tarnobrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Tarnobrzegu

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Tarnobrzegu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831216550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dekutowskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.zpo@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpotarnobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zpotarnobrzeg.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa obiadów dietetycznych do SPZOZ Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tarnobrzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8294aba-93da-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064655/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa obiadów dietetycznych do SPZOZ Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tarnobrzegu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065027/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203474,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiadów dietetycznych do SPZOZ Zakładu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego w Tarnobrzegu.

2) Kod CPV: 55520000-1 Usługi dostarczania posiłków.

3) Rodzaj obiadów i ich ilość wyszczególniona została w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym.
4) Wyprodukowanie i dostawa obiadów ma być zgodnie z Zaleceniami i Normami Żywienia Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH- PIB składających się z trzech dań:
a) Zupy 250 r;
b) Drugiego dania, w tym:
- ziemniaki (kasza, ryż lub makaron zamiennie) – 200 g,
- mięso (kotlety, filety, gołąbki) – 150 g,
- surówka lub jarzyny gotowane – 100 g,
- naleśniki, pierogi, pyzy, łazanki, kopytka – 250 g.
c) Kompotu, herbaty – 200 ml z produktów świeżych i wartościowych, cukier 10 g.
5) Dostawy obiadów objętych zamówieniem odbywać się będą codziennie do godziny 12:30, na podstawie zamówienia złożonego dnia poprzedniego.
6) Obiady objęte zamówieniem dostarczane będą transportem Wykonawcy, którego koszt wliczony jest w cenę ofertową.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia z uwagi na niemożliwość pełnego zabezpieczenia środków finansowych lub też w przypadku reorganizacji zakładu.
8) Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
9) Standardy jakościowe odnoszące się do istotnych cech przedmiotu zamówienia.

Zamawiający w SWZ określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, takich jak:

a) Przedmiot zamówienia

b) Zakres zamówienia

c) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia – Wymagania zostały określone:

we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
10) Wykonawca oświadcza, że dysponuje kuchnią dopuszczoną przez właściwego inspektora sanitarnego do przygotowywania posiłków.
11) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, 2320, z 2021 r. poz. 1509, 2459) i ustawie z dnia z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202910,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202910,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202910,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "KONAR"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672113967

7.3.3) Ulica: Św. Barbary

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202910,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.