Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059186/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
- 2021/BZP 00063612/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117627 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 261 574 802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.przetargi2@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1721d16-b88c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004425/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup artykułów sportowych - odzieży i wyposażenia sportowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/z/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 346826,93 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – dostawa sprzętu specjalistycznego – Cykl rozpoznania (CSWL).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;
- formularz cenowy – załącznik nr 2A do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18412000-0 - Odzież sportowa
18444200-5 - Kaski
18820000-3 - Obuwie sportowe
18931100-5 - Plecaki
33711200-9 - Preparaty do makijażu
37411000-2 - Sprzęt zimowy
38111100-7 - Kompasy
4.5.5.) Wartość części: 154507,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – dostawa sprzętu do realizacji procesu szkolenia Cykl rozpoznania - SERE - CSWL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;
- formularz cenowy – załącznik nr 2B do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 48400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – dostawa sprzętu sportowego dla CSWL Cykl WF. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;
- formularz cenowy – załącznik nr 2C do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18412000-0 - Odzież sportowa
18443320-5 - Czapki
18444200-5 - Kaski
18820000-3 - Obuwie sportowe
37411000-2 - Sprzęt zimowy
37412000-9 - Sprzęt do uprawiania sportów wodnych
37461000-7 - Gry stołowe i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 78800 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – dostawa wyposażenia sportowego dla pozostałych jednostek będących na zaopatrzeniu oraz dla 14 WOG-u. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;
- formularz cenowy – załącznik nr 2D do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18412000-0 - Odzież sportowa
18820000-3 - Obuwie sportowe
37411000-2 - Sprzęt zimowy
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
37461000-7 - Gry stołowe i wyposażenie
38111100-7 - Kompasy
4.5.5.) Wartość części: 65119,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178167,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234622,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178167,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 2 Klępina
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178167,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47299,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47299,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47299,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 2, Klępina
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47299,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w zadaniu nr 3 w załączniku nr 2C do SWZ w pozycji nr 17 w kolumnie nr 4 „ilość” zawarł 10 kompletów, natomiast w kolumnie nr 2 „nazwa” zawarł „rozmiary: XL-5, L-8, M-2”. Ilości rozmiarów sumują się do 15 kompletów co jest sprzeczne z kolumną „ilość”, czyli 10 kompletów. Dostarczenie 10 kompletów byłoby niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, w którym wymagano 15 kompletów z podziałem na rozmiary XL-5, L-8, M-2. Powyższy błąd Zamawiającego uniemożliwia złożenie ważnej oferty przez Wykonawcę.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67432,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78397,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67432,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-Sport S. Gulina, K. Łuszcz Sp. J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861550987
7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 199a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-301
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67432,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-292021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu sport. dla szkół pow. w ramach zadania "Zakup wirtualnej strzelnicy sportowej dla LO im. Iwaszkiewicza w Brzezinach wraz z zakupem sprzętu sport. dla szkół powiatowych" - ZADANIE I
- Zakup i dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk dla pracowników Parku Narodowego "Ujście Warty"
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
- Zakup sprzętu sportowego w ramach Programu Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół, finansowanego ze środków budżetu państwa, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
więcej: Odzież sportowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.