Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117652 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja nawierzchni terenu przyległego do Osiedla Piłsudskiego - dojazd do garaży"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-253
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja nawierzchni terenu przyległego do Osiedla Piłsudskiego - dojazd do garaży"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2010369-cceb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002070/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „Modernizacja nawierzchni terenu przyległego do Osiedla Piłsudskiego – dojazd do garaży”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082429/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 ust.1 oraz art. 214 ust. 1 pkt 7 ust. Pzp.
Zam. podst. pn. „Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadań inwestycyjnych pn. „Budowa obwodnicy Osiedla Piłsudskiego” zostało udziel. dnia 09.12.2020r. na podst. umowy Nr 135/U/WI/12/20) Wykonawcy Przeds. Usług Inwest. Sp. z o.o. Rybnik (kod 44-200) ul. J. i F. Białych 5. Zakres czynn. Inż. Kontr. w ramach zad. podst. obejm. w szczeg.: nadzór nad robot. wchodzącymi w zakres objęty dokum. projekt., nadzór inwest. nad rob. budowl. prowadzonymi w ramach w/w zadania, w tym nadzór inwest. branży drog., sanit. oraz elektr. wraz z rozlicz. finans. zadania.
Zamawiający przewidział w ogł. o zamów. nr 605292-N-2020 z dn. 02.11.2020r. udziel. zamów. dotychcz. Wykonawcy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
Zamawiający planuje udzielić zam. Przeds. Usług Inwest. Sp. z o.o. z wolnej ręki. Zamów. to jest zgodne z przedm. zam. podst., a jego całk. wartość została uwzgl. przy oblicz. zamów. podst.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/U/MZGK/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4816,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „Modernizacja nawierzchni terenu przyległego do Osiedla Piłsudskiego – dojazd do garaży”.
Przedmiotowa usługa polega na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie kompleksowego zarządzania, organizacji, koordynacji, administrowania, nadzorowania i rozliczania robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja nawierzchni terenu przyległego do Osiedla Piłsudskiego – dojazd do garaży” zgodnie z wymogami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia i projektowanych postanowieniach umownych.
Minimalny skład zespołu Inżyniera Kontraktu to:
Inspektor nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do nadzorowania robót specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
Specjalista ds. rozliczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420022626
7.3.3) Ulica: J. i F. Białych 5
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4428,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-212021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Zakup samochodu dostawczego na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klinicznego
- Obsługa rowerów miejskich na terenie Miasta Czeladź w 2025 roku
- Dostawa osprzętu wielorazowego oraz jednorazowego do aparatów do elektrochirurgii
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową schroniska dla bezdomnych zwierząt w Koninie.
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 255 przy ul. Kamionkowskiej w Warszawie
- Sporządzenie koncepcji urbanistyczno-architekt., wyk. wielobranżowej dok. projekt.-kosztorysowej oraz pełnienie kompl. nadzorów autorskich dla budowy bud. mieszkalnego wielorodzinnego w Janowie Lub.
- Nadzór inwestorski zadania: "Renowacja zabytkowego obwarowania miasta na odcinku C oraz renowacja elewacji, wieży i pokrycia dachowego ratusza w Byczynie"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.