Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00084101/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117673 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli Gminy Barlinek, realizowany w oparciu o komunikację regularną – na podstawie biletów miesięcznych od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@barlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://gmina.barlinek.sisco.info/zamowienia,20_3-20211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli Gminy Barlinek, realizowany w oparciu o komunikację regularną – na podstawie biletów miesięcznych od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8337bd9-cdcf-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003149/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przewóz uczniów uczęszczających do szkół Gminy Barlinek, realizowany w oparciu o komunikację regularną – na podstawie biletów miesięcznych od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084101/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROSK.VI.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 674074,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych tj. przewóz uczniów z terenu Gminy Barlinek na zajęcia lekcyjne i odwóz po zajęciach uczniów w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r. Usługa dotyczy uczniów uczęszczających do następujących szkół i przedszkoli Gminy Barlinek:
a) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Barlinku, ul. Jeziorna 12 oraz ul. Leśna 10,
b) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Barlinku, ul. Kombatantów 3,
c) Szkoła Podstawowa w Mostkowie, Mostkowo 37d,
d) Przedszkole Miejskie Nr 1 w Barlinku, ul. Kombatantów 3 oraz Leśna 10.
Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży – na podstawie biletów miesięcznych. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do placówek oraz z placówek do miejsca zamieszkania, w dni nauki szkolnej – co najmniej dwukrotne do każdej placówki tj. kurs poranny do szkół i przedszkoli (tak, aby uczniowie dotarli najpóźniej do godziny 7:50 do SP1, PM1 i do godziny 8:20 do SP4, SP Mostkowo i PM1) oraz kursy popołudniowe z placówek (w godzinach 12:10 i 14:30 SPM oraz 13:00, 14:00, 15:00 pozostałe szkoły i przedszkola), przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów.
Szczegółowy wykaz tras znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526923,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526923,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526923,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Tomasz Staszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971648491
7.3.3) Ulica: Stodolna 2/63
7.3.4) Miejscowość: Barlinek
7.3.5) Kod pocztowy: 74-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526923,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-302021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sejneńskiego.
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie Gminy Sobótka od 1 lutego do 31 grudnia 2025 r.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ W FORMIE SPRZEDAŻY BILETÓW MIESIĘCZNYCH
- Dowóz uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności do szkół specjalnych i ośrodków szkolno-wychowawczych i odwiezienie ich do miejsca zamieszkania oraz zapewnienie opieki podczas przewozu.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.