Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00089354/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa obszywania wstążkami orderów i odznaczeń, miniaturek orderów i odznaczeń oraz rozetek do orderów dla Kancelarii Prezydenta RP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezydenta RP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa obszywania wstążkami orderów i odznaczeń, miniaturek orderów i odznaczeń oraz rozetek do orderów dla Kancelarii Prezydenta RP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40dbca3d-a7ad-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obszywania wstążkami orderów i odznaczeń, miniaturek tych odznaczeń oraz szycie rozetek dla Kancelarii Prezydenta RP.
2. Zakres usługi z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów jakościowych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w trakcie trwania Umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji dot. usługi obszywania wstążkami orderów i odznaczeń, miniaturek tych odznaczeń oraz szycie rozetek. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 10% wartości brutto zamówienia bez prawa zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. Zmniejszenie zakresu zamówienia skutkuje odpowiednim zmniejszeniem maksymalnej kwoty wynagrodzenia.
Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonane Wyroby .
Wykonawca zapewni odbiór Materiałów i wstążek oraz dostawę Wyrobów własnym transportem.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniuSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.